Skip to content

הסדר טיעון : ליהי קופרלי מחברת כלבו חצי חינם מודה כי שחדה את דוד ביטן

על פי ההסכם סונק-קופרלי וחצי חינם יודו בעבירה של מתן שוחד ורישום כוזב במסמכי תאגיד, והצדדים יבקשו בהסכמה מביהמ"ש לגזור על סונק קופרלי שבעה וחצי חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה היום (רביעי)  לבית המשפט המחוזי מרכז הודעה כי הגיעה להסדר טיעון עם ליהי סונק-קופרלי וחברת כל-בו חצי חינם בע"מ, הנאשמות במתן שוחד לח"כ דוד ביטן במסגרת כתב האישום שהוגש נגד חבר הכנסת דוד ביטן ואחרים.
על פי ההסדר, סונק-קופרלי וחצי חינם יודו בעבירה של מתן שוחד ורישום כוזב במסמכי תאגיד, והצדדים יבקשו בהסכמה מביהמ"ש לגזור על סונק קופרלי שבעה וחצי חודשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, קנס של 30,000 שקלים, חילוט של 40,000 שקלים ומאסר על-תנאי וכן קנס של 150,000 שקלים על חצי חינם.
בכתב האישום המוסכם, מודה סונק-קופרלי, מנהלת נכסי הנדל"ן של חצי חינם, כי ביקשה מביטן, שכיהן כיו"ר ועדת המשנה לרישוי ותכנון של הוועדה המקומית ראשון לציון, לסייע בקידום ענייניה של חצי חינם בכל הקשור להסדרת שימוש חורג בחניות ציבוריות סמוכות לסניפי הרשת בעיר ולהסדרת תשלום היטל השבחה בגין השימוש.

דוד ביטן (צילום מסך: חדשות בוקר ערוץ 12)

בסמוך לטיפול של ביטן בענייניה של חצי חינם, נענתה סונק-קופרלי לבקשת ביטן, ונתנה לו באמצעות גורם ביניים מטעמו והמקורב לו, סך של 40,000 שקלים, בשיקים שנמסרו לפקודת עמותת "פינג פונג ראשל"צ בי"ס לקט רגל ולכדורגל".
כזכור, ביטן מואשם בכך שלקח את טובות ההנאה באמצעות מקורב לו, אשר נתן את השיקים לעמותת הפינג פונג וקיבל כנגדם כספי מזומן. התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 של משטרת ישראל בשיתוף עם רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון, ומטופל ע"י עורכי הדין אתי בן-דור, יעל שניידר, עדי אפלבוים-גרוזמן, רוי גורדון ותומר וירט מפרקליטות מיסוי וכלכלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן