Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 9

שטראוס: היוגורט הראשון שלי של דנונה יוגורט טבעי בטעם שמנתי ויוגורט טבעי עם שיבולת שועל טחונה, הם שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה במסגרת המותג הוותיק. שני המוצרים, כמתבקש מהשם שלהם, מיועדים לילדים צעירים. בהתאם נוצר המוצר כולו, כולל הגביע, שמכיל 100 גרם בלבד, וכמובן במרקם (הסמיך) והטעם (העדין). הילדים שניסו את היוגורטים השונים אהבו אותם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: היוגורט הראשון שלי של דנונה

יוגורט טבעי בטעם שמנתי ויוגורט טבעי עם שיבולת שועל טחונה, הם שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה במסגרת המותג הוותיק. שני המוצרים, כמתבקש מהשם שלהם, מיועדים לילדים צעירים. בהתאם נוצר המוצר כולו, כולל הגביע, שמכיל 100 גרם בלבד, וכמובן במרקם (הסמיך) והטעם (העדין). הילדים שניסו את היוגורטים השונים אהבו אותם וביקשו עוד, עם התלהבות גדולה יותר מהיוגורט עם התוספת של שיבול השועל.

עד 3.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: שייק דיזיין

 

נסטלה: קראנץ' פיסטוק

השלגון הנחשק, שהתשוקה אליו והמחסור הזמני בו הביא למקרים מפתיעים של ספסרות, הגיע אלינו לראשונה לטעימה. השלגון משלב שוקולד לבן ופיסטוק, עם ציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק, וכן ליבה של פיסטוק. השילוב של שוקולד לבן עם פיסטוק הוא שילוב אהוב עלינו בכל מקרה, ובמקרה זה הוא אחד המוצלחים שניסינו. השוקולד והפיסטוק משתלבים היטב ביחד, ומגוון המרקמים רק מוסיף להנאה מהאכילה שלו.

עד 12.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: גלידות נסטלה

 

דבש טיבריוס: כפית דבש בטעמים

המוצר הזה משלב ביחד את כל הטרנדים הבולטים בתחום האוכל בשנים האחרונות: מזון בריא (דבש), מגוון (טעמים שונים של הדבש), שמירה על תזונה (מנה מדודה ארוזה מראש) ונוחות השימוש (כל כפית מכילה מנה אחת ומיועדת לשימוש מיידי). המוצר נמכר בחמישה טעמים שונים – דבש, דבש עם ג'ינג'ר, דבש עם לימון, דבש עם בננה ודבש עם מנטה. הטעמים ברורים ובולטים, חלקו מוכר וחלקו מפתיע, כמו השילוב עם הבננה, והמוצר קל לשימוש – מקלפים את העטיפה, מכניסים לכוס מים חמים, ואחרי כמה ערבובים הדבש מתמזג עם המשקה.

19.9 שקלים ל-12 יחידות. להשיג בדיוטי פרי ג'ימס ריצ'רדסון, מאי מרקט ובנקודות מכירה. https://www.tiberiushoney.com.

צילום: יח"צ

 

Sheecooi: שיקוי שוקו פראי

אלכס וסרמן עומד מאחורי קו המוצרים החדש, שמציע דרך נוספת לצרוך קקאו בבית. המשקה הזה, שלרוב מקושר לילדים, הפך בשנתיים האחרונות להיות מבוקש מאוד בקרב מבוגרים, בארץ כמו גם במדינות שונות בעולם. התערובת שהוא פיתח משלבת בין קקאו לבין תמרים, המביאים את המתיקות למשקה, וכן תבלינים. בהתאם המוצר נמכר בשלוש גרסאות – רגיל, עם צ'ילי או עם הל. המשקה המתקבל שונה במרקם שלו ובטעם שלו מהשוקו הסטנדרטי – הוא סמיך יותר, עשיר יותר בטעמים שלו, מתאים כמתבקש למבוגרים. ההמתקה של התמרים היא פתרון טוב, אם כי פחות אידיאלי לסכרתיים.

44/88 שקלים ל-200/420 גרם. להשיג ב-www.Sheecooi.co.il וב-052-6865616.

צילום: דרור להט

 

יוניליוור: רטבי על האש של קנור

רוטב ברביקיו מעושן ורוטב מרינדה לגריל הם שני הרטבים שהחברה השיקה תחת המותג. הם מיועדים, כמתבקש מהשם שלהם, לכל מי שמכין ברביקיו, אם כי בפועל אפשר להשתמש בהם גם לבישול הביתי. הטעמים שנבחרו הם מהסוג שיתאימו למרבית הצרכנים, ובהתאם יכולים להשתלב טוב עם בשר מסוגים שונים או ירקות. המרקם שלהם טוב, כלומר סמיך במידה, אבל הטעם לא היה מלהיב – מי שרגיל להשקיע ברטבים ביתיים לא ימצא כאן חלופה הולמת.

עד 15.9 שקלים ל-340/350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

1 Comment

  1. גד
    26 במאי 2022 @ 9:24

    " דבש טיבריוס: כפית דבש בטעמים. המוצר הזה משלב ביחד את כל הטרנדים הבולטים בתחום האוכל בשנים האחרונות". אם הכפיות מפלסטיק, אז הוא פספס את טרנד הקיימות…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן