Skip to content

האמנות הדיגיטלית כובשת מקום בעולם המכירות בזכות ה-NFT

אמנים המייצרים יצירה דיגיטלית מבוקשים היום בטרנד העולמי של הארנק הדיגיטלי. אספני האמנות עוברים לרכישות זכויות יוצרים דיגיטליות באמנות שניתן לצפות בה רק בסמרטפון, טאבלט או מחשב. ואיך משלמים? במטבעות קריפטו המתאימים רק למסחר מסוג זה. בתירוש מכירות פומביות זיהו את ההזדמנות והם ישלבו במכירה הבאה גם עבודות NFT
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מלון דן אכדיה התחדש בציוריה הדיגיטליים של שירה ברזילי המעטרים את חדריהם החדשים. גם קרטייה וזארה כבר מתהדרים בעבודותיה. עבודות ייחודיות שלה  ישולבו על גב המיטה, שולחנות הקפה וכעבודות ממוסגרות בחדרי הגן המחודשים של מלון דן אכדיה הרצליה.

שירה ברזילי קוקטית במלון דן אכדיה הרצליה צילום אורי טאוב

האמנית "קוקטית" שירה ברזילי, בוגרת בהצטיינות בשנקר, צברה לעצמה שם בתעשיית האמנות והאופנה ודרך חשבון האינסטגרם שלה עם כמעט חצי מיליון עוקבים היא נותנת ביטוי ליצירותיה תחת הקונספט: The World Is My Canvas.

סגנון העבודה של קוקטית מאוד מזוהה איתה והוא כמעט תמיד מתמקד ביצירת סקיצות אינטואיטיביות של דמויות נשיות בציור של קו אחד אותן היא שותלת על תמונות נוף ואלמנטים ריאליסטיים.

יצירות האמנות של קוקטית לחדרי הגן במלון דן אכדיה צילום קוקטית

התוצר הראשון מהסדרה החדשה שיצרה, יוצע לNFT, זו עבודת אנימציה מלווה במוזיקה ובה עץ עם רישומים של עיניים נעות. העבודה מתומחרת ב־15-10 אלף דולר, תמחור גבוה בהתחשב בכך שלקוקטית אין מחיר שוק ועד היום מכרה בעיקר עבודות על נייר במחיר של סביב 900 דולר.

בית המכירות הפומביות "תירוש" הוא הראשון בישראל' שישלב במסגרת המכירה הפומבית שלו שאיננה דיגיטלית, את המכירה הראשונה בישראל ליצירות NFT. במכירה לאמנות NFT תהיה אפשרות לשלם כמקובל, במטבע קריפטו, אבל תיפתח האפשרות לשלם גם בשקלים ובדולרים. עבודות ה-NFT שיוצעו למכירה הם של האמנים: שירלי שור, TAG# ומורן ויקטוריה סבג שהם מחלוצי אמנות ה- NFT בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן