Skip to content

Piaggio 1 – הקטנוע החשמלי של פיאג'ו

עופר אבניר תשווק בישראל את גרסת ה- Active של הכלי, המציעה מהירות של כ 60 קמ"ש וטווח נסיעה של עד 85 ק"מ. בעלת סוללה ניתנת להסרה ולטעינה ביתית. הקטנוע מצויד בטכנולוגיה חדישה, תצוגה דיגיטלית צבעונית, מערכת ללא מפתח, תאורת LED, מקום אחסון לקסדת ¾ ועוד. מחירו של ה- Piaggio 1 Active יעמוד על 16,950 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכוניות חשמליות הן כבר מזמן לא חידוש במקומותינו, והן הולכות ותופסות מקום מכובד הולך וגדל בשוק הרכב המקומי. לא דומה הדבר בשוק הדו גלגלי. בארץ מתוך למעלה מ 21 אלף כלים דו גלגליים שנמכרו בשנת 2021 רק 473 כלים היו חשמליים (קצת יותר משני אחוז). במערב אירופה, לשם השוואה, כ 6% מבין הכלים שנמכרו היו חשמליים. למגמה החשמלית מצטרפת עכשיו עופר אבניר, יבואנית Piaggio בישראל, המשיקה בישראל את הקטנוע החשמלי Piaggio 1.

ה- Piaggio 1 Active החדש, המחיר 16,950 שח (צילום באדיבות היצרן)
ה- Piaggio 1 Active החדש, המחיר 16,950 שח (צילום באדיבות היצרן)

ההספק של Piaggio 1 בגרסת ה- Active עומד על 2 קילוואט, נתון המאפשר לכלי להציג ביצועים המקבילים לאלו של קטנועי 50 סמ"ק בשילוב עם העברת הכוח המהירה ממצב עמידה המאפיינת כלים חשמליים. מהירות הכלי עומדת על כ- 60 קמ"ש, טווח הנסיעה עומד על עד 85 ק"מ במצב ECO, ועד 66 ק"מ במצב SPORT  למרות ממדיו הקומפקטיים, מושב מדרך הכידון (המשולש) מציע את אותן הפרופורציות של הקטנועים המסורתיים של Piaggio. מידות אלו מתורגמות לתנוחת רכיבה נוחה גם הודות למדרך הרגליים השטוח והמרווח.

במרכז הכידון תצוגת LED צבעונית גדולה 5.5" ברורה וחדה הודות לחיישן התאורה המתאים את הרקע וצבע הגופן לרמת האור שבחוץ (יום/לילה). המידע מוצג במסך גרפי פשוט וקל לקריאה, חלקו המרכזי מד המהירות המוקף ברמת האנרגיה (שנצרכה או נאגרה בזמן הרכיבה) מצב טעינת סוללה, מרחק בקילומטרים ומידע בנוגע לנסיעה אותו ניתן לבחור באמצעות לחצן MODE הממוקם בלוח השעונים ואף ביחידת הבקרה שמצד שמאל. לוח השעונים כולל גם מידע על צריכת אנרגיה מיידית וממוצעת, זמן נסיעה, מד רוחק ומד חלקי (נסיעה A ו-B) ובחלק התחתון של התצוגה ניתן לראות את מצב הרכיבה אותו ניתן לבחור באמצעות הלחצן MAP הממוקם ביחידת לחצי הבקרה שמימין.

החשמל מגיע גם לדו"ג (צילום באדיבות היצרן)
החשמל מגיע גם לדו"ג (צילום באדיבות היצרן)

Piaggio 1 עוצב גם במטרה להפוך את טעינת הסוללה לפשוטה ככל האפשר. את סוללת הקטנוע ניתן להסיר תוך מספר שניות ולנתק את הכבל המחבר אותה לכלי. הסוללה, מפיקה 2.3 קילוואט-שעה, במשקל של 15 ק"ג, מגיעה עם ידית המאפשרת טעינה בקלות בכל מקום. הטעינה פשוטה ביותר, סוללת הליתיום-איון אינה דורשת תחזוקה או אמצעי זהירות מיוחדים וכל שנדרש לטעינתה, פשוט לחבר אותה למטען המגיע עם הקטנוע. הזמן הנדרש לטעינה מלאה הוא 6 שעות (220V) כאשר הסוללה מספקת יעילות גבוהה עד 800 מחזורי טעינה מלאים. גם לאחר 800 מחזורי טעינה, הסוללה עדיין תציע יעילות של 70%  מהקיבולת שלה וניתן יהיה להשתמש בה ללא חשש. הסוללה ממוקמת בתא שמתחת למושב מבלי להפריע לפונקציונאליות שלו.

הקטנוע החדש מצויד בשלדה מוצקה ומתלים שעוצבו לרכיבה עירונית. הכלי מציע עיצוב אטרקטיבי נוחות, ואיכות רכיבה גבוהה לצד חבילה טכנולוגית מלאה הכוללת מחוונים דיגיטליים צבעוניים, תאורת LED מלאה ומערכת ללא מפתח, תא אחסון הממוקם מתחת למושב מסוגל להכיל קסדת 3/4. המושב נפתח באמצעות מתג ההתנעה, או אם הסוללה הוסרה, באמצעות מנעול מיוחד בלוח השמאלי שהמפתח אליו חבוי בשלט. עופר אבניר תשווק בישראל את גרסת ה-Active של ה-Piaggio 1, הגרסה החזקה יותר של המשפחה. מחירו של ה-Piaggio 1 יעמוד על 16,950 שח  על הכביש

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן