Skip to content

רעיונות יצירתיים לעיצוב קיר סלון

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הסלון הוא המקום בו אנו מבלים רוב שעות היממה, בין אם זה זמן איכות עם המשפחה, צפייה בטלוויזיה או אירוח. בנוסף, זה החלל הראשון אותו רואים עם הכניסה לבית וככזה הוא גם החדר שאחראי על הרושם הראשוני לגבי המקום.

בעת עיצוב הבית חייבים לתת דגש מדויק לעיצוב הסלון, כזה שיהיה מרשים וישרה אווירה נעימה לשוהים בו. אחת הדרכים לעשות זאת הינה בעזרת קיר מעוצב לסלון, היות ולקיר יש אפקט עצום על העיצוב של הסלון כולו. כעת נשאלת השאלה – כיצד ניתן לעצב קיר דומיננטי וחדשני?

חיפוי קירות מבטון

אין ספק כי המילה האחרונה בתחום עיצוב הקירות הינה  חיפויי קיר ובפרט כאלה העשויים מבטון גלל שמדובר בחומר עמיד בעל טקסטורה ייחודית. בעצם אותם חיפויים הם פלטות המותקנות על הקיר בסלון אשר המרווחים ביניהן יוצרים דוגמאות שונות. את אותן הדוגמאות יוצרים בהתאמה לאופי הסלון – מריבועים סימטריים שמעניקים עיצוב עוצמתי ועד שימוש בטכניקות היוצרות אשליה של חלל גדול יותר בעל עומק ומרחב.

שימוש בטכנולוגיה זו תורמת לעיצוב איכותי, יוקרתי ויוצא דופן. מדובר בחומר בעל יתרונות רבים – הוא אינו מתקלף, הוא ידידותי לסביבה, קל לניקוי ותחזוקה, הקיבוע שלו נעשה בצורה של בנייה קלה ללא צורך בשבירה וכאשר העבודה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע- היא מאוד בטוחה.

מעבר לעיצוב המרהיב, חיפויים לקירות מהווים פתרון נהדר עבור אלה שהכבלים החשמליים השונים מפריעים להם מבחינת ההרמוניה העיצובית היות ובעזרתו ניתן להסתיר אותם ואת שקעי החשמל השונים.

אומנות או רהיט

יצירות אומנות ורהיטים גדולים המתפרשים על שטח רב בקיר תופסים מיד את העין, תורמים לפן העיצובי של המרחב כולו וכמובן מצביעים על החוש האומנותי שלכם. אם חשקה נפשכם ביצירת אומנות ניתן להשתמש בציור, יצירת מתכת או צילום גדול בצבעים שיתאימו לשאר הפרטים בסלון וכמובן גם לטעם האישי של בעלי הבית.

היצירה יכולה להיות של אומן מוכר אבל אם יש בסביבתכם אנשי אומנות שיכולים לצייר עבורכם משהו ייחודי מדובר באופציה מעניינת. ניתן לבחור ציורים צבעוניים אך לא להעמיס יתר על המידה מכיוון שהיצירה עצמה גדולה ואנחנו רוצים להקפיד על עיצוב נכון של הסלון.

כאשר המטרה היא לתת תחושה עוצמתית אך אסתטית ניתן ללכות על גוונים פשוטים כמו שחור ואם ברשתכם קיר ארוך בסלון תוכלו להשתמש אפילו במספר יצירות המתכתבות אחת עם השנייה בטוב טעם ויוצרות תחושה של גלריה.

אם אתם פחות בעניין של אומנות ואוהבים רהיטים מיוחדים, ספרייה גבוהה למשל יכולה להעניק עיצוב מעניין, בולט ומגוון. ניתן לבחור אילו פרטי נוי וספרים להציב בה וכל כמה זמן להחליפם וכך לשדרג או לשנות לגמרי את העיצוב.

צילום: Creative Walls

טפטים

אם אתם מחפשים פתרון זול יותר לעיצוב וחיפוי הקיר תוכלו להשתמש בטפטים. מדובר בהדפס אותו ניתן להדביק על הקיר המהווה פתרון מיוחד יותר מאשר צביעה רגילה, בעזרתו ניתן להסתיר גם פגמים שונים בקיר.

חשוב שהטפט יהיה עשוי מחומר גלם איכותי ועמיד אחרת הוא עלול להיהרס במהירות רבה או להישחק וכך תצטרכו להוציא כסף על טפט חדש. היום יש מגוון אפשרויות ביניהן טפט נייר, טפט ויניל וטפט מבד לא ארוג שנחשב עמיד יותר.

בעת בחירת הטפט תוכלו לשחק עם טקסטורות, ההדפסים והצבעים אך מומלץ לשים לב שהוא לא מעמיס על עיצוב החדר אלא משדרג אותו. היתרון שלו מתבטא בכך שאם כרגע אתם רוצים עיצוב משוגע ממנו יימאס לכם בעוד כמה שנים, תוכלו פשוט לקלף ולבחור חדש.

1 Comment

  1. אורפז
    29 במאי 2022 @ 12:49

    טפטים זה ממש מעולה לעיצוב הבית ממליצה בחום http://www.stickdecor.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן