Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים לשבועות

טאטי & אילנ'ס: תפריט לחג עוגות גבינה, מאפים מלוחים, קישים, פוקצ'ות, לחמים ולזניה, הם התפריט של הרשת לקראת החג המתקרב. מאחר ואנחנו מכורים למתוקים, בזה אנו מתמקדים, ולשמחתנו מציעים כאן מגוון רחב של עוגות. מצד אחד, תוכלו למצוא כאן עוגות מוכרות יותר כגון עוגת גבינה ביתית או ניו יורק סטרוברי צ'יז קייק. מצד שני, מציעים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טאטי & אילנ'ס: תפריט לחג

עוגות גבינה, מאפים מלוחים, קישים, פוקצ'ות, לחמים ולזניה, הם התפריט של הרשת לקראת החג המתקרב. מאחר ואנחנו מכורים למתוקים, בזה אנו מתמקדים, ולשמחתנו מציעים כאן מגוון רחב של עוגות. מצד אחד, תוכלו למצוא כאן עוגות מוכרות יותר כגון עוגת גבינה ביתית או ניו יורק סטרוברי צ'יז קייק. מצד שני, מציעים ברשת עוגות יצירתיות, כמו עוגת גבינה אספרסו – עוגת גבינת שמנת עם נגיעות של אספרסו, או המלכה הלבנה – שילוב של דקואז קוקוס עם שכבות של קרם קרמל מלוח וקרם גבינה ובציפוי של גלסז' לבן. ניסינו את השתיים האחרונות – אם נדמה לכם שהן טעימות, אז דעו שאין לכם עדיין מושג כמה זה נכון.

20-169 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-https://tattiandilans.co.il.

צילום: דניאל לילה

 

יקב שאטו דה גליליי ומשק יעקבס: מארזי יין וגבינות

היקב הידוע והמחלבה הוותיקה עומדים מאחורי 9BOX, חנות וירטואלית בה ניתן לרכוש מגוון של מארזים המשלבים גבינות ויין. בחנות תמצאו מארזים המתאימים לכל אחד, ממארז אישי ועד קבוצתי, עם כל הטוב שיש למחלבה וליקב להציע. למשל, מגש גדול המשלב יין לבחירה עם חמישה סוגי גבינות קשות חתוכות; מגש משפחתי המשלב יין לבחירה עם ארבע סוגי גבינות קשות חתוכות. מגש זוגי ובו יין לבחירה ושלושה סוגי גבינות קשות חתוכות; ומארז אישי המשלב יין לבחירה, שתי גבינות קשות ושתי כוסות יין זכוכית ללא רגל. מומלץ כמתנה לחג (או לעצמכם כמובן).

185-315 שקלים. להשיג ב-https://www.9box.co.il/shop.

צילום: משק יעקבס

 

קונדיטוריה שני: עוגות לחג

פשטידות, בלינצ'סים וכמובן עוגות, זה מה שתמצאו בסניפי הרשת לקראת החג. מבחר העוגות כולל עוגות מוכרות יותר כמו עוגת גבינה אפויה, עוגת גבינה פירורים ועוגת גבינה עם פירות יער. בין העוגות הפחות מוכרות תמצאו פאי גבינה ופטל, ופחזניות מסקרפונה ופטל. כמו בכל פעם בשנים האחרונות, בשני מוכיחים מיומנות גבוהה והקפדה על איכות חומרי הגלם, בארופן שמספק לתושבי הצפון מבחר מענג ומספק של עוגות לחג.

34-189 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יפעת כהן

 

ויליפוד: גבינות של Euro מחלבות אירופה

ויליפוד, הבעלים של המותג, עושה מהלך שיווקי מעניין – היא מייבאת גבינות מאירופה ומשווקת אותן במסגרת מותג "ישראלי" אחד. באופן הזה הצרכנים יכולים לרכוש גבינות שנעשות בארץ המקור, אם אפשר להגדיר זאת כך, ולדעת שכולן מגיעות לכאן עם אותם הבעלים. מה כולל המבחר? גבינת מנורי, גבינת צאן רכה עם 43% שומן שמגיעה מיוון; ריקוטה עם 5% שומן, מסקרפונה עם 35% שומן וגורגונזולה עם 29% שומן מאיטליה; וכן מיקס גבינות – תערובת גבינות מגורדות המתאימה לפיצות, מאפים מוקרמים, בורקס ומילויים שונים. ניתן לרכוש מיקס של מוצרלה וגאודה או מיקס של מוצרלה, גאודה, פרמז'ן וצ'דר.

להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו say

 

שיריז פטיסרי: עוגות גבינה

ההקפדה על המראה של העוגות שמציעים כאן היא גבוהה, עובדה מנצחת בעידן האינסטגרמי בו אנו חיים. למשל, עוגת גבינה בייגלה – המשלבת תחתית בצק פריך עם קרם בייגלה מלוח, מוס גבינה, צ׳אנקים של בייגלה מלוח וקרם מסקרפונה, או עוגת אוראו מוס גבינה –תחתית אוראו עם דיסקית קרם ברולה, טפטופי גנאש שוקולד ומסקרפונה. אנחנו אהבנו יותר את העוגות הקלאסיות, כמו עוגת גבינה קלאסית, עוגת גבינה פירורים והניו יורק צ'יז קייק שמציעים כאן לקראת החג.

מ-40 שקלים. להשיג בוולט ותן ביס, 03-5558988, ובמקום.

צילום: יח"צ

 

נסטלה: פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה של אסם

ניגשנו אל המוצר החדש של החברה עם מעט חשדנות – האם באמת אפשר שעוגיית פתי בר, עם מילוי בין שני החלקים שלה, תזכיר לנו עוגת גבינה? בניגוד למוצרים רבים שמנסים לחקות מוצרים אחרים ולא מצליחים, המוצר הזה מפתיע לטובה: הטעם זהה לטעמה של עוגת גבינה, מהזן הבסיסי והטוב, כך שאפשר בקלות לטעות ולחשוב שאנו אוכלים את הדבר האמיתי (אילולי זה ברור שיש לנו בפה פתי בר, כמובן).

עד 12.9 שקלים ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

תבואות: ניוקי איטלקי אורגני

ניוקי תפוחי אדמה, ניוקי תפוחי אדמה ללא גלוטן, ניוקי תפוחי אדמה עם תרד וניוקי תפוחי אדמה עם קמח כוסמין ותרד, הם ארבעת המוצרים החדשים שהשיקה החברה לקראת שבועות. כולם, כאמור, אורגניים. אנחנו טועמים מוצרי ניוקי מוכנים מראש עם דעה מוטת – דבר לא מזכיר לנו את טעמם של הניוקי שסבתא שלנו היתה מכינה בעצמה כשהיינו ילדים. אם לא בוחנים את הסדרה הזו ביחס למוצר שמכינים בבית, מדובר באופציה טובה, כל עוד מקפידים על משך ההכנה ומוסיפים רוטב מתאים כמובן (או רק גבינת פרמז'ן מגורדת מעל).

17.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות שיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

צילום: אייל גרניט

 

טבעול: לביבות גורמה

סדרת המוצרים החדשה של החברה היא חלק מההשקה של המותג 'טבעול גורמה', שהושק באחרונה עם סדרה של מוצרים המהווים ארוחות BOWL. הפעם מדובר, כאמור, בלביבות, מוצר יותר מוכר במטבח הישראלי ובהחלט ותיק יותר בהשוואה למנות BOWL. הסדרה כוללת לביבות בטטה עם נגיעה של קארי, לביבות סלק, לביבות כרישה ולביבות כרובית ותפוח אדמה. שמחנו שהחברה נמנעה מלביבות תפוח אדמה רגילות, ובחרה בחומרי גלם ובשילובים מיוחדים יותר. לביבות הסלק ולביבות הכרישה היו מוצלחות – בתיבול הנכון שהשתלב עם טעם הירקות ובמרקם של הלביבה. לביבות הבטטה – מאכל שאנו אוהבים מאוד – היו מאכזבות, בעיקר בטעם האנמי יחסית.

עד 37.9 שקלים ל-434-455 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו מרחב

 

הדר אפיפית: סדרת פירורים לאפיה ולקינוחים

החברה הוותיקה השיקה סדרה חדשה של מוצרים, המיועדים לכל מי שרוצה להכין קינוחים בעצמו, בין אם עוגה ובין אם קינוחים אחרים. הסדרה כוללת פירורי ביסקוויט בטעם וניל, פירורי ביסקוויט בטעם שוקו, פירורי עוגיות בסגנון אמריקאי ופירורי עוגיות בטעם קרמל. זאת בנוסף להשקה מחודשת של ביסקוויט הקסטה, לטובת מי שרוצה להכין בבית קסטת גלידה. הפירורים טחונים במידה הנכונה – לא קטנים עד כדי אבק, ולכל אחד מהמוצרים יש טעם ברור ומובחן (רק לא לגמרי ברור לנו מה הטעם של עוגיות אמריקאיות). לקינוחים שאנו מתכננים להכין זה פתרון מצוין.

עד 7.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ

 

ברילה: מוצרי פסטה

פסטה אורקייטה – פסטה בצורת צדף, היא אחד מחמשת המוצרים החדשים שהשיק המותג לקראת שבועות. מדובר בפסטה עם מרקם פנימי וחלק ומעט מחורץ מבחוץ, כך שהרוטב נתפס בה בצורה קלה יחסית. מה עוד הושק? פסטה פפירי עם משטח מחוספס וצורה מגולגלת; פסטה אמיליאנה טליאטלה – פסטת ביצים שטוחה ורחבה אותה מכינים בהתאם למסורת של אזור אמיליה רומאנה שבצפון איטליה; פסטה פליה א פיינו, פסטה המשלבת בתוכה תרד שיש לה צורה שטוחה ורחבה; ופסטה קסטלאנה עם צורה שדומה לקונכיה.

עד 17.9 שקלים ל-450-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

שטראוס: רטבי שמנת של יטבתה

 

אנו תוהים לגבי הסדרה החדשה הזו – האם אנשים באמת יתחברו לאפשרות להוסיף רוטב מתוק בטעם כזה או אחר לקינוח שלהם? אנחנו ניסינו אותם עם גלידה, וכך גילינו רטבים סמיכים במידה טובה, כך שהם לא נשפכים במהירות לכל מקום. הרוטב – עם גרגרי וניל, עם שוקולד או בטעם קרמל מלוח – משלב בתוכו סוכר, כך שהוא מוסיף מידה של מתיקות למנה, ולכל אחד מהם יש טעם ברור ומובחן. אבל הטעם עשוי להיעלם, אם הוא אינו מותאם למנה – רוטב הווניל השתלב מצוין עם הגלידה שלנו, שמשלבת בננה ואגוזים; רוטב הקרמל, לעומת זאת, קצת נעלם.

עד 11.9 שקלים ל-260-265 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן