Skip to content

הנעדרת מעכו – המשטרה מזהירה: מופצות הודעות כזב כי גופתה נמצאה

בעוד המשטרה עדין מחפשת את ספיר נחום, מופצות הודעות בגבר מציאת גופתה. המשטרה: יש להיצמד להודעותינו. המידע המופץ כוזב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל הזהירה היום (שני) את הציבור בפני הודעות כוזבות שמופצות ברשתות החברתיות ובקבוצות ווטסאפ לפיהן נמצאה גופתה של הנעדרת מעכו – ספיר נחום. במשטרה מדגישים כי נעשות פעולות מבצעיות וחקירתיות לאיתורה וכי כל הודעות הכזב פוגעות במאמצי החיפוש וברגשות המשפחה החרדה לגורלה. "כל הודעת כזב פוגעת במאמצי החיפוש וברגשות המשפחה ועל כן יש לנהוג באחריות ולהיצמד להודעות של דוברות המשטרה בלבד", מבקשים במשטרה.

ספיר נחום (צילום: משטרת ישראל)
חיפושי המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

בן זוגה לשעבר של הנעדרת, חיילת משוחררת בת 23 ואם חד הורית לבת שנתיים ושמונה חודשים מעכו,  גבר בן 34 המוכר למשטרה, נעצר ביום שישי האחרון, שוחרר ונעצר שוב בשל התפתחות בחקירה. ככל הנראה, הוא האחרון שראה אותה טרם נעלמה והוא חשוד בקשירת קשר לחטיפתה. בתחילה מסר לתקשורת עורך הדין פארס בריק המייצג אותו מטעם הסנגוריה הציבורית ואמר כי מרשו "אינו מכחיש שראה אותה אבל הם לא בקשר זוגי. היא אימא של הילדה שלו, ויותר מזה אין ביניהם שום דבר". בית משפט השלום בחיפה החליט להאריך את מעצרו של החשוד בשבוע. במשטרה ביקשו להאריך את המעצר ב-15 ימים, אך השופט אמיר סלאמה נעתר חלקית לסניגור עו"ד אביעד חייט, וצמצם את ימי המעצר. בנוסף אסר השופט את פרסום שמו של החשוד ופרטים מזהים שלו.

נחום יצאה ביום חמישי שעבר מעט אחרי השעה 08:00 בבוקר מגן הילדים שבו השאירה את בתה. היא נחזתה במצלמות אבטחה עולה, יורדת ועולה שוב לרכבו של בן זוגה לשעבר, ואחר כך גם צועדת לעבר הבית שבו היא מתגוררת עם אמה ואחותה – אך לשם היא לא הגיעה. בשעות הערב הודיעה המשפחה המודאגת למשטרה על היעדרותה. "מאז שקיבלנו את ההודעה מהמשפחה אנחנו סביב השעון בעדיפות הגבוהה ביותר במאמצים לאתרה", אמר סגן-ניצב ג'מבר, "אם מישהו יודע את מקום המצאה, או שראה אותה מאז נעלמה או שיודע פרט כלשהו שעשוי לסייע באיתורה, חשוב מאד שיתקשר בהקדם האפשרי לתחנת משטרת עכו בטל' 04-9876744 או למוקד 100 של המשטרה בכל הארץ".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן