Skip to content

בואינג חשפה בסין את מטוס המנהלים BBJ המתקדם שלה

בואינג חשפה בסין את מטוס המנהלים BBJ המתקדם שלה. במטוס עיצוב פנים יוקרתי של חדר שינה וחדר אירוח, תא שירותים ומקלחת. מותקנים בו מרכז תקשורת דיגיטלי מהיר לצורכי עבודה משרדית ומסכי טלוויזיה 46 אינטש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במטוס עיצוב פנים יוקרתי של חדר שינה וחדר אירוח, תא שירותים ומקלחת * מותקנים בו מרכז תקשורת דיגיטלי מהיר לצורכי עבודה משרדית ומסכי טלוויזיה 46 אינטש

מאת עמי אטינגר

יצרנית המטוסים בואינג חשפה אתמול בתערוכת התעופה בשנגחאי, סין, את הדגם המתקדם ביותר של מטוס המנהלים BBJ (Boeing Business Jet). המטוס, מדגם 737-700 עם כנפי דגם 800 ושינויים נוספים, המקנים לו טווח טיסה גדול יותר, נמסר בתחילת החודש לאיש עסקים פרטי בארה"ב, המחזיק כבר ברשותו BBJ אחד.

"על לקוחותינו החוזרים נמנים לא רק ממשלות וחברות אלא גם אנשים פרטיים שאוהבים את הנוחות והיכולות של ה-BBJ כל כך עד שהם רוכשים מטוס נוסף", אמר נשיא BBJ סטיב טיילור.

זהו ה-BBJ הראשון הכולל מרכז תקשורת דיגיטלי מהיר, המאפשר לנוסעים לבצע את כל מטלות המשרד בעת הטיסה. המערכת נקראת – Ovation Select ומייצרת אותה חברת האניוול.

"מערכת Ovation Select מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לאספקת קישוריות טובה ומהירה בין אם באמצעות הבלאקברי, המחשב הנייד, או ה-iPad, או ביצוע שיחת וידיאו", אמר טוני בנקאטו, סגן נשיא בהאניוול. "המערכת המודולרית והגמישה שלנו מספקת איכות גבוהה, מערכת שמע סראונד צלולה ווידיאו HD, שניתן לצפות בו על גבי מסכי ה-" 42 ו-46 המצויים במטוס".

מטוס המנהלים BBJ מסוגל לשאת 19 נוסעים ועיצוב הפנים שלו יוקרתי במיוחד וכולל, בנוסף לכל פינוקי הבית, חדר שינה אישי גדול עם מיטת "קינג" ותא שירותים ומקלחת פרטי וחדר אירוח המלין בנוחות 7 נוסעים נוספים.

במטבח, הכולל אי מרכזי, מותקנים תנור בישול ואפיה משוכלל ומיקרו, מקרר, מקרר יינות ודוחס אשפה.

ל-BBJ יכולות מרשימות הכוללת 7 מיכלי דלק נוספים,המגדילים את טווח הטיסה לכ- 10,370 ק"מ, במהירות 0.80 מאך, שהם שווי ערך לטיסה ישירה בת 12 שעות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן