Skip to content

דגם קונספט לרכב ספורט חשמלי של לקסוס

לקסוס תערוך הופעת בכורה אירופאית לדגם קונספט של רכב ספורט חשמלי ב'פסטיבל המהירות של גודווד'. בעל טווח של יותר מ 700 ק"מ והאצה ל 100 קמ"ש תוך פחות משתי שניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לקסוס תערוך ב'פסטיבל המהירות של גודווד' הופעת בכורה אירופאית של דגם הקונספט החדש לרכב ספורט חשמלי. בדגם זה מיישמת לקסוס את החזון לרכב ספורט עתיר ביצועים חשמלי לחלוטין, שנתפס על ידי רבים כיורש האפשרי ללקסוס LFA האגדי.

מ 0 ל 100 תוך פחות משתי שניות (צילום באדיבות לקסוס)
מ 0 ל 100 תוך פחות משתי שניות (צילום באדיבות לקסוס)

דגם הקונספט של רכב הקופה בלט מבין 16 כלי רכב חשמליים המונעים על ידי סוללה (BEVs) שחשף אקיו טויודה, נשיא טיוטה מוטור אינטרנשיונל, בדצמבר 2021, כאשר שרטט את האסטרטגיה מרחיקת הלכת של החברה להשגת ניטרליות פחמנית. החברה תמצה את מלוא הפוטנציאל של מכוניותיה באמצעות חשמול, חיזוק היסודות של האצה/האטה לינארית, תחושת בלימה והתנהגות כביש מלהיבה כדי להעניק חווית נהיגה מהנה יותר.

טווח של יותר מ 700 ק"מ (צילום באדיבות לקסוס)
טווח של יותר מ 700 ק"מ (צילום באדיבות לקסוס)

דגם הקונספט החשמלי, המתאפיין בפרופורציות יוצאות דופן ומרכב נמוך של רכב ספורט, מסמל את עתיד המותג לקסוס. זמן האצה ל-100 קמ"ש צפוי להיות בטווח הנמוך של שתי שניות, וטווח הנסיעה יהיה יותר מ-700 ק"מ. ייתכן שהדגם בייצור המוני ישתמש בטכנולוגיית סוללה במצב מוצק כדי להשיג ביצועים חזקים אותנטיים.

פסטיבל המהירות של גוודוד יתקיים בין התאריכים 23 עד 26 ביוני בשטח אחוזת גודווד בסאסקס, אנגליה. דגם הקונספט של רכב הספורט החשמלי יוצג בשדרת המכוניות החשמליות של פסטיבל המהירות.

היורשת של ה LFA (צילום באדיבות לקסוס)
היורשת של ה LFA (צילום באדיבות לקסוס)

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן