Skip to content

GV60 רכב הפנאי החשמלי של GENESIS

פלטפורמה חשמלית ייעודית מתקדמת וטווח של עד 517 ק"מ, עיצוב ספורטיבי יוקרתי, טכנולוגיות בטיחות חדשניות, חוויית נהיגה מלהיבה, אבזור עשיר. תוצע בשלוש גרסאות הנעה, המחיר החל מ 295 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, יבואנית הרכב של יונדאי, מיצובישי, מרצדס וג'נסיס השיקה היום את הדגם החשמלי השני של מותג היוקרה, המצטרף ל- Electrified G80  והראשון שמבוסס על פלטפורמה ההנעה החשמלית הייעודית המתקדמת של היצרן.

ג'נסיס GV60 החל מ 295 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ג'נסיס GV60 החל מ 295 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

GENESIS שהחלה פעילותה באירופה בשנה האחרונה, מכרה עד היום מעל 700,000 רכבים, ובשנה האחרונה בלבד גדלה פעילותה בעולם ב-160%. בשנת 2022 מתכוונת למכור החברה כ- 220,000 רכבים. כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה, GENESIS מתכננת להמשיך לבסס את פעילותה כמותג יוקרה בינלאומי ולהשקיע מיליונים בפתיחת מעל ל-100 אולמות של המותג בעולם

ה- GENESIS GV60 עם אפס פליטת מזהמים וטווח נסיעה של עד 517 ק"מ בשילוב מאפייני הפרמיום של המותג, מציג לראשונה גם את חזונו החשמלי. מדובר בחזון סביבתי, אשר יבוא לידי ביטוי בין השאר, בשישה דגמים חשמליים חדשים, שיוצגו בשנים הקרובות.

מעצבי GENESIS יצרו ב-GV60 עיצוב ייחודי המשלב בין צללית של רכב קופה-קרוסאובר, בעל נוכחות עתידנית משהו ואלמנטים עיצוביים המזוהים עם המותג.

תכנון תא הנוסעים של GENESIS GV60  שם דגש על יצירת מרחב יוצא דופן לנהג ולנוסעים הודות לשימוש בפלטפורמה החשמלית הגמישה, המעניקה בסיס גלגלים ארוך במיוחד ורצפה שטוחה. עיצוב מינימליסטי של לוח הפיקוד הקדמי יחד עם שילובי צבעים רכים מעצימים את תחושת המרחב בחלל הפנימי, תוך יישום עקרונות ארכיטקטורת "החלל הלבן" המסורתית מקוריאה. בנוסף, הרכב מגיע עם מושבי Easy Relaxation לנהג ולנוסע הכוללים אוורור מושבים קבוע.

עיצוב ספורטיבי משוך עין (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב ספורטיבי משוך עין (צילום באדיבות היצרן)

צמד מסכים קעורים ברזולוציה גבוהה המופנים כלפי הנהג מרכזים את המידע והתפעול בקוקפיט, עם ממשק אינטואיטיבי ותצוגה פנורמית של מערכות הניווט והמולטימדיה. הקונסולה מרכזית צפה בין המושבים הקדמיים משלימה את התחושה העתידנית בתא הנוסעים, כאשר גולת הכותרת שלה הוא בורר הילוכים  Shift By Wireמרהיב וצף בצורת כדור העשוי קריסטל אמיתי

היעילות האווירודינמיות המרבית ב-GV60 GENESIS באה לידי ביטוי הודות לפיתוח חדשני של מראות צד דיגיטליות המחליפות את מראות הצד המוכרות. מראות הצד הדיגיטליות משלבות בתוכן מצלמות ברזולוציה גבוהה עם זווית כיסוי רחבה ומסכי OLED, המציגות את הנעשה בצידי הרכב על מסכים ייעודים בתא הנוסעים. מערכת הסאונד היוקרתית של Bang & Olufsen שתוכננה עבור ה-GV60 מספקת צליל עשיר ואיכותי עם 17 רמקולים ובהספק של 1,050 וואט.

עיצוב פנים נוח ונקי (צילום באדיבות היצרן)
עיצוב פנים נוח ונקי (צילום באדיבות היצרן)

GV60 GENESIS מוצעת בשלוש גרסאות הנעה בעלות מנועים חשמליים חזקים ויעילים המספקים שילוב אידאלי בין ביצועים וטווח נסיעה.

GV60 RWD GENESIS – מנוע חשמלי אחורי בהספק של 168Kw (228 כ"ס) ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. הנעה אחורית. טווח נסיעה מרבי: 517 ק"מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP).

GENESIS GV60 DUAL E-MOTOR – מנוע חשמלי אחורי בהספק של 160Kw (218 כ"ס) ומנוע חשמלי קדמי בהספק של 74Kw (99 כ"ס) היוצרים הספק משולב של 318 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 61.7 קג"מ. הנעה כפולה חכמה עם חלוקת כוח משתנה בהתאם לתנאי הדרך. טווח נסיעה מרבי: 470 ק"מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP).

GENESIS GV60 TOP – גרסת העל של GV60 עם מנוע חשמלי קדמי ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 160Kw (215 כ"ס) כל אחד. הספק משולב של 429 כ"ס ומומנט מרבי משולב של 71.4 קג"מ. טווח הנסיעה המרבי: 466 ק"מ (נתוני יצרן לפי תקן WLTP). לגרסת ה-TOP ישנו באופן ייעודי מצב Boost המאפשר להגביר את הספק המנועים המשולב ל-489 כ"ס בלחיצת כפתור למשך 10 שניות, מה שמאפשר לזנק ל-100 קמ"ש ב-4 שניות בלבד.

רמת גימור Premium המוצעת בדגמי RWD ו-Dual motor כוללת:  מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינטש וג'ויסטייק שליטה תומכת בממשקי Apple CarPlay ו-Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 12.3 אינטש בעל תצוגה משתנה, חיישן טביעת אצבע לזיהוי הנהג, מערכת להפחתת רעשי כביש ANC-R, מערכת שמע בעלת 17 רמקולים מבית B&O, בקרת אקלים דיגיטלית עם שני אזורי שליטה ופתחי מיזוג למושבים האחוריים, מראות צד מתכהות אוטומטית עם קיפול חשמלי, חלונות אחוריים כהים, תאורת אווירה פנימית עם 64 גוונים לבחירה, גלגל הגה מצופה עור מתכוונן חשמלית,  מושבי נוחות קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום ואוורור למושבים קדמיים, זיכרונות למושב הנהג וכיוון ההגה והמראות, חימום למושבים האחוריים, שמשות אקוסטיות, ריפוד אקולוגי דמוי עור מחומרים ממוחזרים, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה אקטיבי, מערכת RSPA להוצאת הרכב מהחניה, פתיחה וסגירה חשמלית מלאה לדלת תא המטען, גג שמש פנורמי קבוע, חישוקים קלים בקוטר 19 אינטש (20 אינטש בדגם AWD) ומחירה 295 אלף שח , דגם הדואל מוטור יעלה 315 אלף שח. מת גימור Luxury תעלה 342 אלף שח ורמת גימור Ultimate תעלה 439 אלף שח.

שלוש גרסאות הנעה (צילום דן בר דוב)
שלוש גרסאות הנעה (צילום דן בר דוב)

דנה רביד-מנחם מנהלת חטיבת GENESIS בכלמוביל: "אנו נרגשים להשיק את ה- GV60 המהווה סנונית ראשונה ביישום תוכניות החברה להציג עד סוף העשור הנוכחי סדרת דגמים עם אפס פליטות מזהמים. למדנו במהלך השנה האחרונה, במהלכה מכרנו למעלה מ-800 כלי רכב מהסדרות השונות של GENESIS עד כמה הצרכן הישראלי שמח לאמץ מותג חדש המייצג חדשנות וחשיבה פורצת דרך." "אנו מעריכים שכניסת הדגמים החשמליים יבססו את נוכחות המותג בישראל וירחיבו את מנעד קהל הלקוחות של GENESIS שלומד רמת שירות שטרם הכיר",

טווח של מעל 500 ק"מ (צילום באדיבות היצרן)
טווח של מעל 500 ק"מ (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן