Skip to content

איים לרצוח את שר האוצר ונעצר

תושב בית שמש איים לרצוח את השר אביגדור ליברמן ובני משפחתו עם סכין או גרזן. " אני מת לרצוח אותך עם אני רק יראה אותך תתכונן עם סכין או עם גרזן?"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בית שמש נעצר בחשד כי איים לרצוח את שר האוצר בסכין או בגרזן. היום (שני) הוגש כנגדו כתב אישום בבית המשפט בירושלים. על פי התביעה צעיר בן 18, תושב בית שמש איים ברשת החברתית על שר האוצר אביגדור ליברמן ובני משפחתו. בעקבות האיום התלונן שר האוצר וחקירת המשטרה הובילה למעצרו של הצעיר.
שעות ספורות טרם מעצרו, התקבלה במשטרה תלונה אודות איומים ברשת החברתית כלפי השר ליברמן ובני משפחתו. האיומים כללו הודעות ששלח בהם נכתב: "אני מת לרצוח אותך עם אני רק יראה אותך תתכונן עם סכין או עם גרזן??? ; ״אני ירצח אותך או את המשפחה שלך״.
מיד עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה והחשוד במעשה אותר ונעצר. בחקירה שהתנהלה בתחנת בית שמש עלה כי הרקע למעשה הוא תפקידו של ליברמן. עם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגד החשוד,  היום הוגש נגדו ע״י יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים כתב אישום בבית המשפט.

צילום האיום: משטרת ישראל

בשבוע שעבר נעצר תושב הצפון בחשד כי התחזה לשוטר ואיים ברצח על חבר הכנסת איתמר בן גביר ומשפחתו. מחקירתו עלה כי הוא נהג לעשות כך מספר פעמים ואיים גם על אזרחים אחרים.
לפני כשבועיים נעצרה תומכת נתניהו, אילנה ספורטה שאיימה על ראש הממשלה נפתלי בנט ובני משפחתו במכתב אליו צורף קליע רובה ומעצרה הוארך עד תום ההליכים נגדה.
לכתב האישום צורפה חוות דעת של מומחית לכתב יד וצילום מצלמת אבטחה מבית עסק, שבו היא נראית לטענת הפרקליטות מכינה את המכתבים. בתוך כך תוגברה האבטחה סביב שר התקשורת יועז הנדל בעקבות המאבק שלו במונופול של 'וועד הרבנים לענייני תקשורת' על הטלפונים הכשרים בחברה החרדי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן