Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 11

פרימור: הסדרה האדומה סדרת המשקאות החדשה של החברה מבוססת כולה על פירות אדומים – מיץ תפוח, רימון, סלק ולימון; מיץ תפוח ודובדבן; ומיץ תפוח וחמוציות. אנחנו שמחים על כך שהחברה משתמשת בחומרי גלם שונים, כך שכל מיץ שונה זה מזה באופן מהותי (למעט, כאמור, הצבע). המיצים משלבים טוב בין חמיצות למתיקות, ולכל אחד מהם יש, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרימור: הסדרה האדומה

סדרת המשקאות החדשה של החברה מבוססת כולה על פירות אדומים – מיץ תפוח, רימון, סלק ולימון; מיץ תפוח ודובדבן; ומיץ תפוח וחמוציות. אנחנו שמחים על כך שהחברה משתמשת בחומרי גלם שונים, כך שכל מיץ שונה זה מזה באופן מהותי (למעט, כאמור, הצבע). המיצים משלבים טוב בין חמיצות למתיקות, ולכל אחד מהם יש, כאמור, טעם מובחן. המיץ מרובה הרכיבים מיועד ל"מתקדמים" עקב השימוש בסלק, אבל הוא גם המיץ המוצלח ביותר – אין לו טעם מובהק של סלק, אלא בעיקר טעמם של הפירות. עד 15 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות המזון וחנויות מובחרות.

הדמיה: רוני ברוקס ופרסום יהושע

 

Undercover: חטיפי קינואה-שוקולד

בהתחלה היינו סקפטיים – קינואה קלויה בציפוי שוקולד נשמע לנו כמו עוד אחד מאותם ניסיונות לא מוצלחים ליצור חלופה לחטיפים המוכרים. סקפטיים, אבל נאמנים לתפקיד שלנו, טעמנו שלושה מתוך חמשת מוצרי הסדרה – שוקולד מריר, קינואה ומלח ים; שוקולד מריר, קינואה ורימונים; שוקולד מריר, קינואה ואוכמניות; קינואה, שוקולד חלב ואוכמניות; וקינואה בציפוי שוקולד חלב ומלח ים. טעמנו והופתענו לטובה – הפריכות של הקינואה, האיכות של השוקולד והכמות שלו, והשילוב שלהם ביחד עובד מצוין. זה נכון שכמות האוכמניות יכולה להיות גדולה יותר, אבל גם כך יצאנו עם רצון לעוד.

14.9 שקלים ל-57 גרם. להשיג בשופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות.

צילום: שגיא גרופ

 

טבעול: נקניקיות של Sensational

אנחנו שמחים על כל מוצר חדש שמציע חלופה למוצרי הבשר המוכרים. מוצר זה מצטרף לסדרת המוצרים החדשה יחסית של החברה, הכוללת בורגר חלפיניו, בורגר פטריות, בורגר צמחוני, טחון צמחוני ונתחי סויה דמויי עוף. המרקם של הנקניקיות דומה מאוד למרקם של נקניקיות עוף, אם כי הריח, ובמיוחד הטעם, עדיין מבהירים כי מדובר בחלופה צמחונית ולא בדבר עצמו. זה לא רע, אבל טעמנו טובים יותר.

עד 36.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו מרחב

 

תבואות: תה ירוק וחליטות אורגניים

רגע לפני שהקיץ היכה במלוא העוצמה, השיקה החברה סדרה חדשה של תה וחליטות. מדובר ב-12 מוצרים שונים, רובם ככולם מוכרים לנו. המיוחדים (יחסית) הם תה ירוק בתוספת קינמון ובטעם תפוח; תה ירוק בתוספת לימונית לואיזה; תה ירוק בתוספת מאצ'ה ותה ירוק בתוספת למון-גראס וג'ינג'ר. יש גם תה ירוק בטעם יסמין; תה ירוק צ'אי מסאלה; תה ירוק בטעם נענע; תה ירוק בתוספת לואיזה; תה ירוק רגיל; חליטה של קמומיל ;חליטה של למון-גראס; וחליטה של שומר. התקשינו להבחין בהבדלים בטעמים של התה והחליטות שניסינו לעומת מוצרים אחרים הקיימים בשוק, אבל שמחנו על כך שכולם אורגניים.

15.5 שקלים ל- 25 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע, בחנויות מתמחות ובמכולות.

צילום: אייל גרניט

 

כדאי לדעת

 

נסטלה השיקה מחדש את פופקו – פופקורן במבה של אסם. מדובר בפופקורן עם ציפוי, שלו יש את הטעם של הבמבה. כלומר, אותו שילוב מתוק-מלוח ומרקם פריך של פופקורן.

עד 7.9 שקלים ל-80 גרם. להשיג בנקודות המכירה

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן