Skip to content

שירותי ניקיון מקצועיים לקראת מעבר לדירה חדשה – מהן האפשרויות?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אכלוס של דירה חדשה "מהניילונים", כמו גם כניסה מחדש לדירה לאחר שעברה שיפוץ מקיף, הם מצבים בהם כדאי לנקות את הדירה פעם אחת בצורה היסודית והמקיפה ביותר שניתן. כך יהיה לנו נעים יותר להיכנס לדירה וקל יותר לשמור עליה נקיה מעתה והלאה. הדרך המומלצת והמתבקשת לעשות זאת כמו שצריך, היא להזמין את שירותיה של חברת ניקיון דירות מקצועית

מה כוללים השירותים שמציעה חברת ניקיון דירות מקצועית בארץ ומה מתוכם רלבנטי עבור מעבר לדירה חדשה? עם אילו חברות ניקיון מקצועיות ניתן ומומלץ לעבוד בישראל?

מגוון שירותי ניקיון, חיטוי והדברה שונים עבור דירות חדשות – חברת ניקיון דירות מקצועית

בין מגוון השירותים שניתן למצוא אצל חברות ניקיון דירות מקצועיות בארץ (להמלצות נגיע בהמשך), רבים יהיו רלבנטיים כמובן עבור ניקיון דירה חדשה או משופצת. כאמור, אלו הם מצבים המצריכים ניקיון יסודי, מקיף ומקצועי במיוחד, מצבים בהם מתבקש להזמין שירותי ניקיון מקצועיים ולא לנסות לעשות הכל בעצמנו או לעבוד עם המנקה הרגיל/ה שלנו.

צילום: AdobeStock

בין שלל שירותי הניקיון המקצועיים הרלבנטיים עבור דירות חדשות, ניתן למצוא כמובן חיטוי יסודי של מתקנים שונים בדירה (כיורים, אסלות, ברזים, ארונות מטבח וכיוצ"ב) וכמובן שטיפה יסודית של כל הדירה והמתקנים השונים שהיא מכילה – חלונות, מסילות, דלתות ועוד. בכל הנוגע לרצפה, ניתן להזמין שטיפה יסודית של הרצפות, אך גם פוליש כולל לכל שטחי הריצוף בדירה. שירותי הניקיון המקצועיים כוללים גם שירות ניקיון יסודי של ארונות הדירה (הן ארונות בגדים והן ארונות מטבח ומזווה) ושל כל שטח אחסון אחר.

מלבד לחיטוי חד פעמי של כלל המתקנים והמשטחים הרלבנטיים בדירה וניקיון יסודי של כל מתקניה, שטחי הריצוף וכיוצ"ב, ניתן להזמין מאותה חברת ניקיון דירות מקצועית גם שירותי הדברה, וכך להבטיח כי אנחנו נכנסים לבית נקי ממזיקים פוטנציאליים. עכשיו, כאשר הדירה עדיין ריקה ועברה שיפוץ (או רק נבנתה), זה הזמן המושלם לבצע גם הדברה – אין צורך להתפנות ולהתחיל לפנות חפצים ולדאוג למקום חלופי לשהות בו עבור כל המשפחה.

צילום: AdobeStock

אקסטרא קלין – חברת ניקיון דירות מקצועית במרכז הארץ

בישראל פועלות כיום כמה וכמה חברות ניקיון דירות, בתים ומשרדים מקצועיות, אך לא כולן כמובן באותה הרמה ומציעות את כל מגוון שירותי הניקיון המקצועיים השונים.

עבור מי שמחפש אחר המלצה על חברת ניקיון דירות מקצועית, ומעוניין ללכת על בטוח ולדעת כי הדירה שלו נמצאת בידיים טובות, מומלץ לבחון את חברת "אקסטרא קלין", הממוקמת אמנם במרכז הארץ אך מגיעה גם לאזורים רבים מחוץ לגוש דן ולמרכז. לחברה מסוג זה ניסיון רב שנים, אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים וכל הכלים והחומרים הדרושים על מנת לספק את מגוון שירותי הניקיון המקצועיים הרלבנטיים לניקיון דירה חדשה או משופצת. מומלץ ליצור קשר לקבלת מידע נוסף והצעה ראשונית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן