Skip to content

אבק כוכבים

בשלהי יוני תגיע לארץ להקת המחול האמריקאית הנודעת "קומפלקשנס" שתעלה יצירות שחוברו בהשראת באך ודייויד בואי היכל אומנויות הבמה, הרצליה 28.6.2022 – 2.7.2022 תיאטרון ירושלים, 4.7.2022   16 רקדני הלהקה שקנו להם שם בווירטואוזיות ובאתלטיות ה'פראית' שלהם יעלו מופע ששורשיו במוזיקה הקלאסית והוא נוגע גם בפופ ארט. להקת המחול הניו-יורקית "קומפלקשנס" תגיע בשלהי יוני לארץ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשלהי יוני תגיע לארץ להקת המחול האמריקאית הנודעת "קומפלקשנס" שתעלה יצירות שחוברו בהשראת באך ודייויד בואי

היכל אומנויות הבמה, הרצליה

28.6.2022 – 2.7.2022

תיאטרון ירושלים,

4.7.2022

 

16 רקדני הלהקה שקנו להם שם בווירטואוזיות ובאתלטיות ה'פראית' שלהם יעלו מופע ששורשיו במוזיקה הקלאסית והוא נוגע גם בפופ ארט. להקת המחול הניו-יורקית "קומפלקשנס" תגיע בשלהי יוני לארץ  עם המופע "STSR DUST" – אבק כוכבים" המבוסס על מוסיקה של דויד בואי ובאך.

קומפלקשונס, תמונה של רחל נביל
קומפלקשונס, תמונה של רחל נביל

יוצר המופע דווייט רודן נמנה על מייסדי הלהקה וכיכב כסולן בלהקת אלווין איילי. הוא  יצר כוריאוגרפיות עבור אמנים מוכרים דוגמת פרינס, לני קרביץ, ניקולס פייטו,פאול סיימון, פטריק סוייזי ואחרים.

אבק כוכבים, תמונה של שרון בראדפורד
אבק כוכבים, תמונה של שרון בראדפורד.

הלהקה פיתחה סגנון עכשווי וייחודי משלה השואב את השראתו מהדופק התוסס של העיר ניו יורק. חומרים אלה מורכבים מהססגוניות האתנית התרבותית, מהשפעות הקולנוע, הצילום והטלוויזיה. גם האופנה העכשווית, התיאטרון והמחול הקלאסי לצד מחול הרחוב ותרבות הפופ מעניקים השראה ללהקה. בחלקו הראשון של הערב יצר דוויט רודן את quot&25 והלהקה תרקוד לצלילי מוזיקה של יוהאן סבסטיאן באך ובנו קרל פיליפ עמנואל באך. חלקו השני של הערב יוקדש ליצירה Star Dust ("אבק כוכבים") לכוריאוגרפיה מאת דוויט רודן -מעין מכתב אהבה לאייקון הפופ דיוויד בואי בו מופיעים הרקדנים לצלילי להיטים כמו Heroes, Space Oddity ו – Young Americans. בשילוב תלבושות, איפור ותאורה מרהיבים. הכוריאוגרפיה נוטלת את הקהל היישר לעולמו המסעיר של אייקון הפופ הבלתי נשכח והיא משלבת מחול עכשווי עם טכניקת בלט.

אבק כוכבים, תמונה של שרון בראדפורד
אבק כוכבים, תמונה של שרון בראדפורד

 דווייט רודן נחשב לכוריאוגרף שטבע שפה חדשה מבחינה תנועתית, ובימתית, שפה שמשלבת מחול מודרני עם בלט קלאסי. הוא יצר למעלה מ-80 יצירות עבור קומפלקשנס ולהקות נוספות וגם עבור אמנים מוכרים כמו פרינס , לני קרביץ  ניקולס פייטו, פול סיימון, פטריק סוייזי ואחרים.

כשבאך ודיוויד בואי נפגשים :  STAR DUST – אבק כוכבים – חגיגה של מחול ומוסיקה שמנצחת את הזמן

המופעים יתקיימו בתאריכים 28.6.22 – 2.7.22 במסגרת סדרת המחול של היכל אמנויות הבמה הרצליה

ו ב 4.7.22 בתיאטרון ירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן