עשרות אלפי לקוחות חברת פרטנר נתקלו הבוקר (רביעי) בקשיי גלישה סלולרית שהקשתה עליהם לעבוד ולגלוש. ניסיונות להשיג את שירות הלקוחות של החברה נתקלו במענה אוטומטי בו הוסבר כי ישנה תקלה שמטופלת ברגעים אלו. יחד עם זאת, לא ניתן היה לקבל מענה מנציג אנושי במוקדי החברה. מפרטנר נמסר כי החל משעות הבוקר קיימים שיבושים בקישורים הבינלאומיים של הספקית הבינלאומית מד נאוטילוס. השיבושים של מד נאוטילוס גורמים לקושי בגלישת אינטרנט, קווית וסלולרית. אנו עושים כל שביכולתנו מול מד נאוטילוס על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית והקושי ביצירת קשר עם מוקדי השירות. עוד נמסר כי בשעות אלו השירותים חוזרים בהדרגה לתקינות מלאה לכלל הלקוחות. לקראת השעה 13:30, נמסר מהחברה כי הספקית הבינלאומית מד נאוטילוס דיווחה על סיום השיבושים ומשכך, שירותי הגלישה הסלולרית והקווית ללקוחות פרטנר חזרו לתקינות מלאה. בפרטנר התנצלו והוסיפו כי החברה מתנצלת על אי הנוחות הזמנית שחוו לקוחותיה.