Skip to content

חבר כנסת רוטמן: רצח הפלסטיני על רקע לאומני איננו טרור

בדיון במצב בריאות של החשוד ברציחתו של עלי חסן חרב, תקף בחריפות חבר הכנסת את נציג השב"כ ואיים עליו במניעת תקציבים משירות הביטחון הכללי אם ימשיכו לחקור ולמנוע מהחשוד מפגש עם עורכי דין. "כמו שנמנעו תקציבים מהמשטרה לחקור פשעים", איים רוטמן, "ככה נמנע מכם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"שירות הביטחון הכללי עושים נזק אדיר לביטחון מדינת ישראל", האשים היום (שני) חבר הכנסת שמחה רוטמן מהאיחוד הלאומי, את נציג משרד המשפטים / שב"כ בדיון שנערך בעניינו של החשוד ברצח עלי חסן חרב, בעת שהתעמת פיזית עם הפלסטינים לאחר שקבוצת נוער הגבעות ניסתה להקים מאהל / מאחז על אדמות הכפר הפלסטיני איכסאסכא שבמחוז סלפית בסמוך לגדר עם אריאל. במהלך העימות שלף החשוד סכין ודקר בלבו למוות את הפלסטיני. החשוד נעצר לפני חמישה ימים ונחקר בשב"כ ועד כה נמנעה ממנו הזכות לפגוש עורך דין. בדיון מיוחד שיזמה חברת הכנסת עידית סילמן, במסגרת ועדת הבריאות שהיא עומדת בראשה, דנה הועדה ב"מצב בריאותו" של החשוד ברצח כשעל פי טענות עורכי הדין של ארגון הימין "חוננו", נמנעה מעורכי דין של הארגון לפגוש את החשוד.

מאיים על השב"כ – חבר הכנסת רוטמן בוועדה (צילום מסך מסרטון דוברות הכנסת ע"פ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שמע ולא הגיב – נציג משרד המשפטים/שב"כ (צילום מסך מסרטון הוועדה – דוברות הכנסת ע"פ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


רוטמן מאיים על השב"כ

"אתם קיבלתם את הכוח על מנת למנוע טרור שמסכן את בטחונה של מדינת ישראל" אמר רוטמן לנציג משרד המשפטים / שב"כ,  "ואתם משתמשים בו כדי לחקור אותו, אירוע שהוא פלילי", כך לטענת חבר הכנסת. רוטמן איים על הנציג, "פשיעה לאומנית (רצח הפלסטיני) איננה טרור", קבע רוטמן, "אתם לוקחים את הכלים הללו (חקירות שב"כ א.מ) ומשתמשים בהם לא למטרה שלמה הם נתנו".  "ומה התוצאה תהיה?", שאל רוטמן וענה על כך, "כשאתם מבקשים כלים מהכנסת ואתם לא מקבלים אותם, וגם לא תקבלו כי אתם לא יודעים להשתמש בהם וגם כשהמשטרה מבקש כלים להילחם בפשיעה היא לא מקבלת בגלל שהמשטרה משתמשת בכלים האלו לרעה, וגם מה שיש לכם, ייקחו לכם", איים חבר הכנסת על השב"כ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן