Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 12

תנובה: יופלה שייק סדרת המוצרים החדשה של החברה מצליחה להביא חדשנות מסוימת לתחום, שמתמקד לרוב במוצרים חדשים המשלבים מותגים ותיקים, וכן בגרסאות שונות לאותו מוצר. מדובר בשייקים המבוססים על חלב עם חיידקי יוגורט, ומכילים 30% פרי. המיכל של המוצר הוא למעשה הכוס, אותה יש לערבב היטב לפני השתיה. הכוס בנויה באופן שקל להחזיק אותה, וגם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנובה: יופלה שייק

סדרת המוצרים החדשה של החברה מצליחה להביא חדשנות מסוימת לתחום, שמתמקד לרוב במוצרים חדשים המשלבים מותגים ותיקים, וכן בגרסאות שונות לאותו מוצר. מדובר בשייקים המבוססים על חלב עם חיידקי יוגורט, ומכילים 30% פרי. המיכל של המוצר הוא למעשה הכוס, אותה יש לערבב היטב לפני השתיה. הכוס בנויה באופן שקל להחזיק אותה, וגם המכסה נפתח באופן שמשאיר פתח בגודל טוב לשתיית השייק, מבלי שזה ינזל לצדדים. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, כל אחד מהם משלב כמה רכיבים: בננה, מנגו, תפוז, גזר וצ'יה; מנגו, בננה, פסיפלורה והל; בננה, אננס וקוקוס; ובננה, קיווי ותפוח. מדובר בשילובים מגוונים ומסקרנים שהצליחו לעמוד בציפיות שלנו –קל להבחין הטעם של כל רכיב ורכיב, והשילובים מוצלחים. התוספת של הל לאחד השייקים התגלתה כטוויסט מוצלח במיוחד. המתיקות שלהם טובה, כלומר לא גדולה במיוחד. עד 9.9 שקלים ל-230 מ"ל. להשיג ברשתות המזון ונקודות מכירה.

קרדיט צילום: יח"צ

 

נסטלה: פתיבר פיסטוק של אסם

הפיסטוק הפך להיות מאוד פופולארי בשנים האחרונות, ועכשיו הוא מגיע גם לפתי בר. אלה נצבעו בצבע ירוק בולט במיוחד, דבר שהופך אותם לאידיאליים לעוגות ביסקוויטים וקינוחים שונים – אפקט ההפתעה מובטח. הטעם השתנה גם הוא, ומזכיר את טעמו של האגוז הידוע. עם זאת חשוב לדעת שאין מדובר בטעם מובהק של פיסטוק אלא תוספת קלה בלבד. בשורה התחתונה, המראה של המוצר מתעלה על הטעם.

עד 17.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

יוניליוור: פיינטים של קליק וגלידת שטראוס

איחוד המותגים הנפוץ כל כך ממשיך. הפעם מדובר בסדרה של שלושה פיינטים של גלידה, המבוססים על כדורי השוקולד הידועים של המותג. השילוב הזה כבר קיים בטילוני קורנטו קליק, וכעת אפשר לרכוש שוקולד לבן קרם עוגיות – גלידת שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם קרם עוגיות ובתוספת כדורים פריכים ובציפוי שוקולד חלב ושוקולד לבן; וניל קרמל מלוח – גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל בטעם קרמל מלוח בתוספת כדורים פריכים ובציפוי שוקולד חלב; ושוקולד בננה – גלידת שמנת בטעם שוקולד עם ריפל בטעם בננה בתוספת כדורים פריכים ובציפוי שוקולד לבן. כל זה נשמע מעולה, אבל הביצוע לא מוצלח במיוחד. ראשית, הכדורים לא תמיד היו פריכים – חלקם נשברו וספגו פנימה לחות שריככה אותם. שנית, הטעמים לא תמיד בולטים, כמו במקרה של ריפל קרמל המלוח שכמעט ואינו מורגש, כמו גם קרם העוגיות שלא היה דומיננטי מספיק. גם האיכות הכללית של הגלידה לא מלהיבה במיוחד.

עד 29.9 שקלים ל-520 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

 

נסטלה: Kit-Kat Chunky עם Lotus

המוצר הזה הוא דוגמה לשילוב מוצלח של מותגים. מדובר בחטיף השוקולד הידוע, שאל תוכו נכנסה שכבה של קרם לוטוס עם שברי עוגיות לוטוס. אנחנו לא בהכרח היינו מזהים כי מדובר בלוטוס – למרות הטעם הקרמלי העדין שהתווסף לחטיף – אבל נהנו מהתוצאה. הן מהטעם והן מהמרקם שנעשה יותר מגוון וכיפי לאכילה.

עד 4.9 שקלים ל-45 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

 

כדאי לדעת

חברת מיה תעשיות מזון השיקה סדרה חדשה של אורז. הסדרה כוללת מכילה חמישה סוגים שונים של אורז, כולל אורז פרסי, אורז בסמטי, אורז יסמין, אורז מלא ואורז ריזוטו.

עד 10.9 שקלים לק"ג. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו we

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן