Skip to content

4 אלבומי זהב הטובים ביותר בעשור האחרון

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזה עשור עברנו. במובנים רבים, אפשר לומר שעברנו תקופה של שינויים אדירים ומהפכות בכל תחומי החיים. מהמהפכה הדיגיטלית ששינתה את כל האופן בו אנחנו מתקשרים ועד למחאות בכל רחבי העולם, עברנו בעשר השנים האחרונות חוויות שהציבו אותנו בפתח של עידן חדש לחלוטין. לאורך כל התקופה הזו, ליוותה אותנו המון מוסיקה טובה.

לצד אומנים ותיקים שמלווים אותנו כבר עשורים, העשור הזה הכניס אל חיינו יוצרים צעירים חדשים שהביאו סאונד חדשני וקול מרענן אל הסצנה הישראלית.

דווקא האומנים האלו הם אלו שהניבו כמה מאלבומי הזהב המושמעים והמפתיעים ביותר ששמענו כאן. אז מהפלייליסטים המובילים בספוטיפיי ועד ללהיטים הגדולים ברדיו, אלו כמה מאלבומי הזהב הישראליים שאפיינו לנו את העשור.

צילום אילוסטרציה: PIXABAY

הביתה, הלוך חזור – הפרויקט של עידן רייכל

איך אפשר בכלל לדבר על העשור הזה בלי להזכיר את עידן רייכל? מאמן כמעט חסר שם, רייכל פרץ אל התודעה והפך לדמות לאומית במלוא מובן המילה. האלבום "הביתה, הלוך חזור" שמר על מקום של כבוד במצעדים במשך תקופה ארוכה ואין על כך על פלא – מדובר בסיכום של מסע אותו עבר רייכל מסינגל עלום בגלגל"צ ללב התודעה הישראלית.

מלכת השושנים – עדן בן זקן

כבר אי אפשר לדמיין בכלל איך היו נראים האירועים המשמחים שלנו בלי הקול מלא החיים והאנרגיות של עדן בן זקן. הזמרת הצעירה פרצה לתודעה שלנו במהלך השתתפותה באקס פקטור ובמהירות קנתה לעצמה מעמד של מאמי לאומית, שלא נאמר דיווה. מלכת השושנים הוא ללא ספק שיא הקריירה של בן זקן ורבים משיריו הפכו ללהיטי חתונה שפשוט מסרבים להיעלם עד היום.

תמיד חלמתי – אליעד נחום

הילד החמוד מ"שמש" פרץ שוב אל תשומת הלב של הקהל הישראלי מכיוון בלתי צפוי ומרגש. אליעד נחום ממציא את עצמו בשנים האחרונות כמוסיקאי מקורי, מרגש ועם אוסף של להיטים שבנה לעצמו קהל נרחב בארץ. "תמיד חלמתי" הוא אלבומו השלישי של נחום ושירים מהאלבום זכו לעשרות אלפי השמעות, האזנות באפליקציות המוסיקה וצפיות ביוטיוב.

כל פעם קצת – עידן חביב

כבר עשור שעידן חביב מלווה אותנו עם הצלילים שלו ובונה לעצמו קריירה בשתי ידיים. אלבום הבכורה שלו "כל פעם קצת", הוא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין חביב ועידן רייכל ששימש כמפיק מוסיקלי. עם כמה מהמוסיקאים המובילים בישראל, הביצועים הייחודיים והמילים המקוריות של חביב, האמן מביא נגיעה מרגשת ואישית לכל שיר וקול עדין ומלטף שנכנס ישר ללב.

כבר שנים שממלא עידן חביב הופעות בבמות המרכזיות של ישראל ונראה שהיד עוד נטויה.

עכשיו, כשמגבלות הקורונה כבר מאחורינו והקיץ הגיע, זה הזמן לחוות מחדש את הצלילים שעשו לנו את העשור, להגיע אל הבמות ולתמוך במוסיקאים שהפכו את חיינו לעשירים יותר בשנים האחרונות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן