Skip to content

ב.מ.וו סדרה 8 בישראל לאחר מתיחת פנים

דגמי סדרה 8, המשפחה היוקרתית-ספורטיבית של ב.מ. וו עברו מתיחת פנים לדגמי קופה, קבריולה וגראן-קופה וזכו לעדכונים שונים ומגוונים, המחיר החל מ 905 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדרה 8 החדשה תשווק בשלוש תצורות מרכב: קופה, קבריולה וגראן-קופה. הקופה מגיעה בתצורה של שתי דלתות, גרסת הקבריולה מציעה את חוויית הגג הנפתח הניתן לפתיחה או לסגירה בלחיצת כפתור בתוך 15 שניות בלבד. גרסת הגראן-קופה היא מכונית הפאר הספורטיבית ביותר של היצרן; כל הגרסאות מצוידות במנועי בנזין טורבו בנפח 3 ליטר, הנעה אחורית ו-6 צילינדרים בטור עם הספק של 333 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ. בהמשך צפויה גם להגיע גם גרסת M850i מצוידת במנוע בנפח 4.4 ליטר כפול מגדשים ו-8 צילינדרים.

ב.מ.וו סידרה 8 קבריולה החל מ 965 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו סידרה 8 קבריולה החל מ 965 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

העיצוב החיצוני יוקרתי ואסתטי. החלק הקדמי זוכה לעיצוב חדש המדגיש את האופי הספורטיבי. כל הדגמים מגיעים כעת עם חבילת M Sport כסטנדרט הכוללת מאפיינים ייחודיים; גריל הכליות האייקוני של המותג זוכה לעיצוב מחודש יחד עם חישוקי סגסוגת קלה M 20 אינץ' בשילוב מערכת בלימה M Sport עם קליפרים כחולים. סדרה 8 החדשה מצוידת בפנסי חזית אדפטיביים בטכנולוגיית לד.  ברשימת האבזור הפנימי ניתן למצוא, בין השאר: גלגל הגה מצופה עור עם פקדי העברת הילוכים, מערכת בקרת אקלים אוטומטית עם 4 אזורים, מושבים חשמליים בעלי תמיכה צידית, ריפודי עור נאפה, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מסך מגע מרכזי בגודל "12.3, תצוגה עילית המוקרנת על השמשה הקדמית, מערכת שמע איכותית ומפתח עם צג. כל אלו כאבזור סטנדרט בכל הגרסאות. דגמי הקופה והקבריולה מגיעים עם 4 מושבים נפרדים.

דגמי סדרה 8,המשפחה היוקרתית-ספורטיבית (צילום באדיבות היצרן)
דגמי סדרה 8,המשפחה היוקרתית-ספורטיבית (צילום באדיבות היצרן)

ה-BMW סדרה 8 החדשה מגיעה עם מערך מקיף של מערכות עזר לנהיגה ומערכות נהיגה סמי-אוטונומיות – Driving Assistant Professional הכולל, בין היתר, מערכת עזר להתרעה מפני התנגשות קדמית, התרעת סטייה מנתיב, התרעת מעבר נתיב והגבלת מהירות כולל מחוון איסור עקיפה, מערכת עזר לחניה, מצלמה אחורית, מערכת עזר לנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית עם פעולת "עצור וסע".

ב.מ.וו בעיצובו של אמן הפופ ג'ף קונס (צילום באדיבות היצרן)
ב.מ.וו בעיצובו של אמן הפופ ג'ף קונס (צילום באדיבות היצרן)

ה- BMW M850i XDrive זוכה כעת לגרסת JEFF KOONS, שיחידה אחת אף צפויה להגיע בקרוב לישראל. ג'ף קונס הוא פסל וצייר אמריקאי המשלב בין טכנולוגיה ואמנות וזוהי הפעם השנייה שהוא משתף פעולה עם המותג הגרמני. דגם זה, עוצב בהשראת תרבות הפופ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן