Skip to content

לימודי תקשורת

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תקשורת, כידוע, היא דרך להעביר מסרים באמצעות דרכים שונות מאדם אחד לאחר. לימודי תקשורת מאפשרים לעסוק בסופו של דבר בכל הנוגע לערוצי התקשורת השונים. לימודים מסוג זה מעניקים את כל הידע הדרוש ואת הכלים עבור אלו שתמיד חלמו לקחת חלק בעולם התקשורת, הדיגיטלי או הפרסום. לימודים אלו מגוונים מאוד ובמהלכם, לומדים לימודים תיאורטיים וגם סדנאות מקצועיות שמכשירות את הסטודנטים לעולם האמיתי.

תנאי הקבלה לתואר בתקשורת

תנאי הקבלה אל לימודי תואר ראשון בתקשורת משתנים ממוסד אחד לאחר. במרבית המקרים, יש צורך בהצגת תעודת בגרות בציון שעולה על 85. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך להציג גם ציון פסיכומטרי עדכני שעומד על 550 או יותר.

כמה זמן נמשכים הלימודים?

לא פעם מתבלבלים בין לימודי תקשורת לבין לימודי קלינאיות תקשורת שמשך זמן הלימוד שלהם וגם התוכן שלהם שונה. לימודים בתחום התקשורת נמשכים בדרך כלל כ – 3 שנים וניתן ללמוד אותם באוניברסיטה או מכללה. לימודים אלו מתחילים בסדרה קצרה של טעימות, במהלכה, לומדים קצת אודות כל תחום מבין מגוון התחומים הבאים:

  • תקשורת דיגיטלית
  • לימודי רדיו
  • לימודי פרסום
  • עיתונאות
  • טלוויזיה ועוד

רק לאחר שמסיימים בהצלחה את השנה הראשונה, מגיעים אל השנה השנייה ובה מעמיקים יותר אודות כל נושא.

צילום: FREEPIK

היתרונות בלימודי תקשורת

יש לא מעט יתרונות בלימודי תואר ראשון בתקשורת. היתרון העיקרי הוא שמדובר בענף שהוא מאוד דינאמי ורחב. כך שכל אחד יכול למצוא את התחום שאליו הוא מתחבר. אם לא די בכך, יש גם לא מעט עבודה בתחום ותמיד יש צורך בכוח אדם של בוגרי לימודים. עולם התקשורת עובר שינויים נרחבים בעשרות השנים האחרונות, עם התפתחותם ושינויים המהיר של אמצעי התקשורת השונים, בראשם העולם הדיגיטלי ורשת האינטרנט כמובן.

לימודי תקשורת מסייעים למתעניינות ולמתעניינים בתחום כיום להישאר עם האצבע על הדופק ולמקם עצמם בחזית התחום, וכך להצליח להשתלב בעולם התקשורת של המאה העשרים ואחת ולבנות בו קריירה דינמית. עולם התקשורת של היום אמנם סבוך ומתקדם בהרבה מאשר זה של לפני עשרים או שלושים שנים בלבד, אך כך גם היקף ומגוון האפשרויות וההזדמנויות הקיימות בו. לימודי תקשורת הם בדיוק המסלול שיסייע לנו לעשות סדר בתחום הדינמי הזה, כך שנצליח להשתלב בו ולמקם עצמנו בתפקידי מפתח שונים בו.

לסיום

כעת, ידועים לכם כל הפרטים הרלוונטיים אודות תואר ראשון בתקשורת. כך שנותר לכם רק לבדוק את ההתאמה שלכם בשוקיסט במידה וחלק כלשהו בעולם התקשורת מעניין ומושך אתכם, בואו לקבל פרטים נוספים אודות לימודי תקשורת. זהו ללא ספק אחד ממסלולי הלימודים המעניינים והסוחפים ביותר של המאה העשרים ואחת, מסלול להתמחות בתחום אשר משתנה במהירות, ומשנה את פני החברה האנושית בצורה מהירה לא פחות…

בהצלחה!

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן