Skip to content

עונת החתונות וטבעות אירוסין

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

על פי הנהוג במסורת היהודית, טבעת אירוסין היא כזו אשר מחייבת שווי של פרוטה שכן, ניתן לומר באופן חד משמעי כי יחד עם חלוף השנים, טבעות אירוסין שונות ומגוונות בשוק שוות כמה אלפי פרוטות, דבר שהופך את הבחירה למורכבת במיוחד, וזאת לצד המגוון הגדול הקיים כיום בשוק. אי לכך, במידה ואתם מכל אותם אנשים אשר מעוניינים בבחירת טבעת אירוסין מתוך מגוון טבעות האירוסין השונות בשוק, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל הפרמטרים שחשוב לקחת בחשבון, במטרה להבטיח כי אתם אכן בוחרים בבחירה האידיאלית ביותר עבורכם, כזו שתשרת את כלל הצרכים שלכם על הצד הטוב ביותר:

  1. מה הטבעת אירוסין שהיא הכי רוצה? – ניתן לומר באופן חד משמעי כי אחד הפרמטרים העיקריים שחשוב לקחת בחשבון בעת בה אתם מעוניינים בבחירת טבעות אירוסין יהיה להתייחס לטעם האישי של בחירת ליבכם. עליכם לזכור כי מדובר על תכשיט מיוחד המיועד עבורה ולכן, חשוב לדעת מה הטעם האישי שלה בטבעות. עליכם לקחת בחשבון מספר שאלות חשובות כמו האם היא מעדיפה זהב או זהב לבן? האם מדובר על אישה המתלווה אל סגנון גס או אל סגנון עדין יותר? מה סגנון הלבוש שלה? ועוד מגוון שאלות מכווינות שיעניקו לכם את האפשרות לגבש בחירה נכונה ומתאימה יותר. יתרה מכך, תוכלו להיעזר בחברים קרובים או לחילופין בקרובי משפחה שיעניקו לכם חוות דעת נוספות על עיצובי טבעת כאלו ואחרים.
  2. מידת הטבעת – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות יהיה לקחת בחשבון את מידת האצבע שלה טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה שכן, חבל שתגיעו למצב בו בסוף הרכישה, לאחר שהשוואתם בין העיצובים והדגמים השונים במטרה לבחור בבחירה המתאימה ביותר, תגלו כי מדובר למעשה על טבעת שלא תואמת למידותיה. כמו כן, חשוב לציין כי ברוב המוחלט של המקרים לא יהיה ניתן להתאים את מידת הטבעת לאחר שיבוץ האבנים, דבר שיוביל אתכם למכירת הטבעת שבחרתם וחיפושים אחר אחת חדשה ולכן, חשוב לוודא כי אתם יודעים את המידה המדויקת של האצבע שלה טרם הגעתכם לחנות.

    צילום: FREEPIK
  3. עיצוב הטבעת – מיותר לציין כי כאשר אנו מדברים על טבעות אירוסין, מדובר על תעשייה המונה בתוכה מגוון רחב של עיצובים שונים. בין הדגמים הקלאסיים הנפוצים ביותר תוכלו לפגוש בטוויסט, סוליטייר והילה שתוכלו לפגוש במגוון חנויות המציעות טבעות למכירה. זאת בעד בה סוליטייר הוא הדגם בו היהלום ממוקם על גבי הכתר, בזמן שהכתר נמצא מעל חישוק הטבעת. דגם הטוויסט לעומת זאת הוא דגם יותר נפוץ אשר במרבית המקרים יכלול את היהלום כחלק מטוויסט של הטבעת. הדגם השלישי והאחרון הוא דגם הילה, דגם המשלב בתוכו יהלום או לחילופין אבן חן אחת אשר מוקפת בהילה של יהלומים קטנים יותר.
    בשורה התחתונה, בניגוד לדעה הרווחת אשר נוטה להצביע על העובדה כי מדובר על בחירה פשוטה במיוחד שניתן לפתור במספר רגעים קצרים, ניכר כי המציאות משדרת מצב אחר לחלוטין שכן, במידה ואתם מעוניינים בביצוע רכישה נכונה ואידיאלית, מוטב שתיקחו את כלל הפרמטרים המוזכרים בחשבון טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן