Skip to content

נמצאה גופת הנעדר בבולען שנפער בבריכת שחיה פרטית בכרמי יוסף

במהלך מסיבה שערכה חברה, נפער בולען ששאב לתוכו מספר אנשים שחלצו את עצמם. גופתו של גבר שנעדר לאחר אירוע נמצאה על ידי לוחמי להבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר שעות ארוכות של סריקות חילוץ מהבולען שנפער ומהמנהרות שנפערו בבולען, אתרו כוחות ההצלה הערב (חמישי) את גופתו של בן ה-30 שנשאב לתוך בולען בבריכה פרטית גדולה ביישוב כרמי יוסף שבשפלה. החיפוש אחריו לאחר שנלכד ככל הנראה בתוך מנהרות תת-קרקעיות מתחת לבריכה, היה מורכב ביותר, ונעשה תוך חשש לקריסות נוספות במקום. לוחמי להבה בכוחות הכיבוי וההצלה, פעלו במקום שבו נפער הבולען וממנו מסתעפות מנהרות ותעלות משנה שיכולות לגרום לקריסה משנית כשהם פועלים תוך מאמצי הסריקה והחילוץ לבניית תומכות לקרקעית הבריכה כדי למנוע קריסתה על המחלצים. לצוותים סייע כלב חילוץ שנכנס פנימה עם מצלמת גו-פרו.
הבולען שנפער במרכז בריכת שחיה פרטית בישוב כרמי יוסף ממזרח לרמלה, גרם לשאיבת אנשים ששהו בבריכה פנימה אל הבור שנפער. גבר אחד חילץ את עצמו והשני בן 30 עדיין נעדר ונמצא לא מזמן ללא רוח חיים.
כוחות הצלה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות אחר הנעדר. למאמצי החיפושים הצטרפו גם כוחות עוקץ של צה"ל. מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת רמלה וכוחות כיבוי והצלה, ובעזרת מסוק משטרתי מטפלים כעת באירוע חשד לטביעה והיעדרות בישוב כרמי יוסף, בעקבות קריסת בריכה".  ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים קפלן שברחובות גבר בן 34 במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות קלות. כ-15 מהנוכחים שלקו בחרדה מטופלים במקום. עוד נמסר כי יש חשש לבולענים נוספים וקריסת קרקע.
לקראת 18:30 טרם אותר הנעדר והמשטרה סיימה במקום הערכת מצב מיוחדת, בראשות מפקד מרחב השפלה במשטרה- תנ״צ רונן אבניאלי, יחד עם גורמי כבאות והצלה, פיקוד העורף, מד"א והרשות המקומית, בעקבות חיפושים אחר נעדר בבריכה שקרסה במקום. במהלך הערכת מצב שקיים מפקד המרחב סקרו בפניו הנציגים את הפעולות המבצעיות שנערכו עד כה, כל גוף עפ"י תחומי האחריות ויכולותיו המקצועיות, לצד  ניתוח פעולות עתידיות, שתכליתן בראש ובראשונה הצלת חיים. בתום הערכת המצב הדגיש מפקד המרחב כי האירוע הינו בפיקוד משטרת ישראל, לצד מהלכים מקצועיים של כבוי והצלה ופיקוד העורף וכי כל סיוע שיידרש לכוחות המבצעיים יינתן כולל פתיחת צירים בחירום. "המטרה המרכזית הינה הצלת חיים ונעשה הכל כדי לאתרו בחיים,  ובהמשך לנהל חקירה באופן ממצא", נמסר מהמשטרה וכי הרקע והנסיבות לאירוע בחקירה.

 

צילום: משטרת ישראל
צילום: מד"א מבצעי

על פי מד"א בשעה 14:40 התקבל דיווח במוקד 101 על בור שנפער בקרקעית בריכה פרטית בחצר בית בשפלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר בן 34 שחולץ במצב קל בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים. במקום נערכות סריקות לאיתור נעדר". חובש רפואת חירום במד"א אורי דמארי שהגיע למקום רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "מדובר באירוע חריג מאוד. כשהגעתי למקום ראיתי בור שנפער בתחתית הבריכה הריקה. אנשים שהיו במקום סיפרו לי שלפתע נפער הבור ובתוך שניות בודדות כל המים של הבריכה נשאבו פנימה. גבר בן 34 שחילץ את עצמו מתוך הבור ישב מחוץ לבריכה כשהוא נסער. הוא סבל מחבלות קלות בראשו ובגפיים ולאחר טיפול רפואי פינינו אותו לבית החולים. האנשים שהיו במקום מכירים אחד את השני ודיווחו לנו שיש אדם אחד שנעדר וכוחות מיוחדים של הכיבוי פועלים כרגע על מנת לאתר ולחלץ אותו מתוך הבור."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן