Skip to content

פעיל ליכוד: להוציא להורג בכירי מערכת המשפט – חברי הליכוד מגיבים בשתיקה

במסגרת דיון בזום שערך פעיל הליכוד הקיצוני רמי בן יהודה, ענה פעיל הליכוד מיכאל בן שושן: "עושים משפט ראווה, מוציאים את האנשים, שיש הרבה ראיות לתפוס אותם, אנשים שיש להם כוח היום, שהם השתמשו בכוח שלהם להשחית. אני צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה ומוציא להורג", הליכוד מסר כי נתניהו מגנה וחברת הכנסת דיסטל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר שעות ארוכות בהם בלמו חברי הכנסת שלסיעת הליכוד את לשונם ותגובותיהם בשתיקה רועמת בהמשך לזעם הרב שעוררו היום (שני) דברי פעיל הליכוד, מיכאל בן שושן לפיהם יש להמיד להורג את בכירי הפרליטות,  הגיב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ופרסם באמצעות הליכוד כי "נתניהו מגנה בכל תוקף את דברי ההסתה שהשמיע נגד הפרקליטות: ״זאת לא דרכנו, זו אינה דרך הליכוד. אני מגנה בכל תוקף את האמירות המסוכנות הללו ודורש מהמשטרה לפתוח מיד בחקירה״. אך הדבר והגינוי איננו מוזכר ולו בשמץ בחשבון הטוויטר או בדף הפייסבוק שלו.


 לא מתנצלת ומעדיפה לקפוץ לשמן רותח

"טיפ לעורכי האקטואליה", צייצה נאמנת נתניהו, חברת הכנסת גלית דיסטל אטבראין, "אל תעלו אותי לשידור אם אתם מחפשים התנצלות. לא יקרה. אני מעדיפה לקפוץ מרצון לתוך סיר שמן רותח מאשר לעזור לכם להשריש את הסטראוטיפים הגזעניים שלכם". יתרת חברי הכנסת בלמו את לשונותיהם, סירבו להתראיין, כמו גם לא לגנות או להתנצל על דברי הפעיל.

מדובר בהתבאויות חמורות במסגרת דיון בזום שערך אמש (ראשון) פעיל הליכוד רמי בן יהודה הידוע בהתבטאויותיו החריגות כנגד פעילי שמאל, מרכז ואחרים, בו נשאל אחד המשתתפים, פעיל הליכוד אף הוא, מיכאל בן שושן על עמדתו בנוגע נושא בכירי המשפט בארץ  והשיב: "יש לי זווית ראייה קצת קיצונית, אבל היא פותרת את כל הבעיה. עושים משפט ראווה, מוציאים את האנשים, שיש הרבה ראיות לתפוס אותם, אנשים שיש להם כוח היום, שהם השתמשו בכוח שלהם להשחית. אני צובע קיר בצבע לבן, מעמיד אותם בשורה ומוציא להורג … על בגידה במוסדות המדינה ובמדינה, כולם יבואו לזמר על מה שהם עשו". העיתֹונאי בן כספית שחשף לראשונה את הדברים לראשונה, שיתף את  סרטון שיחת הועידה בזום עם משטרת ישראל והזהיר כי יש כאן הסתה חמורה.

צילום מסך הדיון (מסרטון הווידאו של בן כספית ע"פ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)



חברת הכנסת נעמה לזימי (עבודה) הגישה תלונה במשטרה

ספייס של מי-אם-לא רמי בן-יהודה. המאיים הרשמי של הליכוד. הדובר, אחד הביביסטים המרכזיים, מיכאל בן-שושן. התוכן? תקשיבו בעצמכם. איך לפתור את בעיית הפרקליטות? לצבוע קיר בלבן, להעמיד אותם מול הקיר ולהוציא להורג.
מנגד הגישה הבוקר (שני) חברת הכנסת נעמה לזימי הגישה תלונה במשטרה בגין הסתה לרצח נגד בן שושן, שקרא להוציא להורג את בכירי בית המשפט – פרקליטות. לזימי הזהירה כי: "הכתובת על הקיר. כשמאיימים על בכירי הפרקליטות – מאיימים על הדמוקרטיה. אסור לנו לעמוד מנגד. אני דורשת מהמפכ"ל לדאוג שהאיש המסוכן הזה ייעצר בגין הסתה לרצח. הדבר המטריד יותר הוא שעד לרגע זה כל בכירי הליכוד מתעטפים בשתיקה ולא מוקיעים את דבריו המסוכנים. אסור לעבור על זה בשתיקה". בן כספית שחשף את הסיפור, צייץ לפני זמן קצר כי על פי מקור משטרתי: הקלטת ובה דבריו של מיכאל בן-שושן הועברה לבדיקה באגף החקירות והמודיעין של משטרת ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן