Skip to content

4 חרדים נעצרו בהפגנות כנגד הרכבת הקלה בירושלים

המפגינים ובהם ילדים ניסו לפגוע בתשתיות עבודות הרכבת ובציודים. המשטרה תשקול להעמידם לדין ולהגיש תביעה בגין התפרעויות והנזקים שגרמו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארבעה חשודים בגין הפרת הסדר הציבורי נעצרו אמש (שני)  במהלך התפרעות כמה מאות חרדים קיצונים ובתוכם ילדים כנגד בניית הרכבת הקלה בירושלים. העצורים הועברו לחקירה במשטרה, והיום תשקול המשטרה אם להביאם להארכת מעצר או לשחררם. במהלך ההפגנות  נשלף ילד מכף טרקטור, מפגין אחר התבצר ונשלף מתוך בור באתר הבניה. מהמשטרה נמסר כי מפרי הסדר חסמו את ציר התנועה וחלקם, בהם גם ילדים קטנים, התפרעו, הפרו את הסדר ונכנסו לאתר העבודות באופן מסוכן ובניסיון לחסום את כלי העבודה במכוון ולשבש את העבודות במקום", עוד ציינה המשטרה כי "בתוך כך הוצתו פחים באזור, בוצעו פרובוקציות ונשמעו גידופים מצד מפרי הסדר. בנוסף נגרם נזק לגדרות באתר העבודות כתוצאה מהפרות הסדר". במהלך ההפגנה והפרת הסדר נאלצה המשטרה להפעיל כנגד המתפרעים את המכת"זית שהתיזה מים צבועים בכחול על המתפרעים.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל


צילום: משטרת ישראל)

במהלך התקופה האחרונה עצרה המשטרה באזור עשרות מתפרעים ומפרי סדר שכל תכליתם הינה: לגרום לנזק ולחבל בעבודות במקום. כמו כן הוגשו בשבועות האחרונים בתום חקירות המשטרה כתבי אישום רבים נגד מעורבים באירועי אלימות, ונדליזם והפרת הסדר הציבורי באזור, לצד תביעות נזיקיות במקרים המתאימים ע״י הגורמים הרלוונטיים.

"המשטרה תמשיך לאפשר את חופש המחאה כחוק, אולם לא תאפשר הפרת סדר הציבורי, התפרעויות וונדליזם בניגוד לחוק. לצערנו אנו נתקלים פעם אחר פעם בהתנהלות פסולה, חריגה ובחוסר אחריות קיצוני של אותם הורים המעודדים את ילדיהם קטנים או מאפשרים להם להיכנס לאתר עבודות ולחסום בגופם כלי עבודה כבדים, באופן שאינו בטיחותי ועלול לסכן את שלומם וביטחונם. נמשיך לפעול לשמירה על החוק, הסדר וקיום העבודות במקום כסדרם. נמסר מהמשטרה."

1 Comment

  1. יעל
    27 ביולי 2022 @ 15:42

    יצאו בזול

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן