Skip to content

יו"ר ומנכ"ל סוגת, דיוויד פרנקלין, פורש מתפקידו לאחר 23 שנים

יחליפו בתפקיד, ג'יל גמון, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר; גמון, בעל תואר שלישי בכלכלה,  כיהן עד כה כמנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות יו"ר ומנכ"ל סוגת, דיוויד פרנקלין, הודיע על פרישתו מהחברה לאחר 23 שנות כהונה בתפקיד. מחליפו של פרנקלין, ג'יל גמון (42), המכהן בשנים האחרונות כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר, הוא בעל תואר שלישי בכלכלה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יחליפו בתפקיד, ג'יל גמון, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר; גמון, בעל תואר שלישי בכלכלה,  כיהן עד כה כמנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות

ג'יל גמון. המנכ"ל החדש של סוגת

יו"ר ומנכ"ל סוגת, דיוויד פרנקלין, הודיע על פרישתו מהחברה לאחר 23 שנות כהונה בתפקיד.

מחליפו של פרנקלין, ג'יל גמון (42), המכהן בשנים האחרונות כמשנה למנכ"ל בתחום הסחר, הוא בעל תואר שלישי בכלכלה מאוניברסיטת  Pantheon Sorbonne Paris צרפת, עלה לישראל בשנת 1996, והחל לעבוד בחברה. ג'יל גמון כיהן במהלך השנים כמנהל רכש, סמנכ"ל שיווק ומכירות.

פרנקלין פורש מתפקידו לאחר שהוביל את סוגת מחברה של מוצר עוגן עיקרי, סוכר, לחברה המייצרת סל מוצרים שלם, הכולל אורז, דגנים, קטניות, מלח ועוד. אחד מהישגיו הבולטים של פרנקלין בחברה הוא החזרת זיקוק הסוכר לישראל, אשר הופסק בשנות ה-80. לצורך כך הוקם בית הזיקוק בקרית גת, ולאחרונה אף החלה החברה בייצוא סוכר למדינות רבות בעולם.

דיוויד פרנקלין: "אני שמח להעביר את השרביט לג'יל גמון, אשר מתמנה לתפקיד מנכ"ל סוגת. ג'יל מכהן כבר 16 שנים בתפקידים בכירים שונים. אין בי ספק כי הוא ימשיך להוביל את החברה קדימה ואני מאחל לו המון בהצלחה. במשך כהונתי בחברה גדלנו מעסק קטן יחסית, לאחת מחברות המזון המובילות בארץ עם מותג חזק, שיכול להוביל אותנו קדימה לאופקים חדשים".

פרנקלין ימשיך לייעץ לסוגת וכן לחברת האם העולמית ED&F MAN, בלונדון.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן