Skip to content

סדרנית מטעם "מורשת הכותל": תפקידי איננו להגן על נשות הכותל

לטענת נשות הכותל, הסדרנית גם חטפה טלפון מידי עורכת הדין שהגיעה להתלונן על דחיפות ויריקות מצד הציבור החרדי והמשטרה אטמה אוזן והרחיקה חלק מנשות הכותל שהתלוננו – השליטה החרדית בכותל בשלה. הכותל הוא של עם ישראל ברשות החרדים. עובדה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשות הכותל הגיעו הבוקר (שישי) לתפילת ראש חודש כהרגלן והציבור החרדתי בעצימת עין של הרב הראשי לכותל, שלח בנות אולפנה להפריע לתפילה זו.  בהמשך חטפה הסדרנית את הטלפון מידיה של עו״ד אורלי ארז לחובסקי, ראש המרכז הרפורמי לדת ומדינה, שבאה להתלונן בפניה והצהירה שתפקידן אינו להגן על נשות הכותל.  כשפנו נשות הכותל למשטרה בבקשה לקבל את שמה של הסדרנית, הרחיקה המשטרה חלק מנשות הכותל בכוח מן הרחבה.

נשות הכותל (צילום: נשות הכותל)


לצרוח, לשרוק, להגביר ווליום ברמקולים, הכל על מנת מנשות בכותל להתפלל (צילום: נשות הכותל)

נשות הכותל מדווחות כי הן נתקלו בדחיפות, השריקות, ביריקות וצרחות של מאות מתפללים על מנת להפריע את תפילת נשות הכותל, בעזרת הנשים וברחבה העליונה. המשטרה לא נקטה בצעדים על מנת להרחיק את המפריעים. בנוסף, ההגברה של התפילה בעזרת הגברים, על ידי הקרן למורשת הכותל, פעלה בעוצמה רבה על מנת להשתיק את תפילת נשות הכותל.  על מנת לשבש את קולן, קול המתפללות.  יוכי רפפורט, מנכ״לית נשות הכותל: ״שוב הוכח, כי הקרן למורשת הכותל נוקטת באפליה מכוונת כנגד נשות הכותל ועובדיה פועלים כנגד נשות הכותל. לצערנו, אוזלת ידה של המשטרה התגלתה שוב ובמקום להרחיק את הפורעות והפורעים מהמקום, היא פועלת כנגד המותקפות. האלימות וההפקרות בכותל חייבים להיפסק. אנו קוראות לראש הממשלה לפיד ליישם את מתווה הכותל עכשיו."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן