Skip to content

פספורט קארד, ביטוח הנסיעות שלך לחו"ל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביטוחי נסיעות קיימים לרוב, אך ישראלים, בדרך כלל, מחפשים את הטוב והמשתלם ביותר. פספורט קארד, חברת הביטוח היחידה המאפשרת לכם מבחינה כספית ובירוקרטית להתמודד בקלות ובמהירות עם מצבים בלתי צפויים במהלך השהות בחו"ל.
מה איך וכמה, תשאירו לקשרים סוכנות הביטוח

על פספורט קארד

נסיעה לחו"ל היא חוויה בלתי נשכחת בדרך כלל, ולה בדרך כלל נלווים של תכנונים בדבר טיולים, פעילויות ובילויים כאלו ואחרים. הכל טוב ויפה, באמת אבל חובה להסתכל ולחשוב קדימה, מה זאת אומרת אתם שואלים?

אנו יכולים לתכנן תכנונים מפה ועד הודעה חדשה, אך מצבים או בעיות רפואיות עלולים פעמים רבות להופיע באופן בלתי צפוי ולשבש לנו מטיול בודד ועד חופשה שלימה, בפרט במקום זר בו הבירוקרטיה, שממילא מעיקה, נעשית מורכבת יותר ויותר.

אך רגע לפני שהתלהבותכם יורדת, אתם יכולים להרשות לעצמיכם להעלות אותה חזרה ואף פי כמה, כי עם ביטוח הנסיעות של פספורט קארד הכל יותר פשוט, נוח ובעיקר- בטוח. ליבת הביטוח מתמקדת בהתמודדות מהירה, קלה ונוחה עם מצבים רפואיים שונים. ביטוח הנסיעות פספורט קארד מאפשר תשלום מהיר וקל עבור טיפול רפואי אף טרם הגעתכם לרופא, כך שחצי ממפלס הלחץ הסובב פעמים רבות גם על הבירוקרטיה, יורד ומצטמצם. מלבד ההתמודדות הנאותה עם מצבים רפואיים, כמעט לכולנו מכשיר הטלפון שלנו מהווה חפץ יקר, הן כספית והן תוכנית, ולשם כך מאפשרת החברה גם ביטוח פספורט קארד טלפון במקרי גניבה וכדומה.

צילום: FREEPIK

פספורט קארד- כיצד זה עובד?

כאמור, הייחודיות של חברת הביטוח פספורט קארד מתמקדת בפשטות, מהירות ונוחות הביצוע- כל מה שמחפש ישראל מן המניין. מנגנון הפעולה כולל כרטיס בעל יכולת הטענה, הנראה ככרטיס אשראי רנדומלי. כאשר מופיעה בעיה רפואית במהלך השהות שלכם בחו"ל, עליכם ליצור קשר עם פספורט קארד לצורך הטענת סכום כספי שישמש לצורך הוצאות הטיפול אליו אתם זקוקים. רגע לפני שאתם קופצים לשאלה הבאה, תנו לנו להרגיע אתכם- ההטענה, פשוטה, וכבר תראו עד כמה.

ישנן כמה דרכים אפשריות ופשוטות להטענת כרטיס הפספורט קארד: הטענה באמצעות אפליקציית פספורט קארד, שירות הלקוחות אשר פעיל במגוון דרכים, טלפון, וואטסאפ ומסנג'ר. פספורט קארד גם חושבת קדימה, כלומר, גם בתום הנסיעה ועם השיבה הביתה, אין צורך להשליך את הכרטיס ולזכור לרכושו מחדש בנסיעה הבאה, כי כרטיס הנסיעות של פספורט קארד הינו רב פעמי ובאמצעות פנייה פשוטה באחת ממגוון הדרכים אותם מציעה החברה, הכרטיס, ישוב לפעולה.

 

פספורט קארד בשילוב סוכנות ביטוח- מתכון מנצח

ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן לרכוש בשני אופנים, הן באופן פרטי, והן באמצעות סוכנות ביטוח. לרכישת ביטוח באמצעות סוכנות ביטוח דווקא יתרונות רבים כמו מענה מהיר, לקיחת כלל ה'אותיות הקטנות' בחשבון, כך שלא יוצר מצב שתגידו "אבל לא ידענו", ויענו לכם "זה כתוב בקטן..". כמו כן התאמה מקסימלית לצרכיו של הלקוח וליכולתו הכלכלית, והיד עוד נטויה. מחפשים סוכנות שתספק לכם את כל השירותים וההתאמות תחת קורת גג אחת ללא בזבוז זמן ואנרגיה? עם קשרים סוכנות לביטוח, הכל נראה אחרת!

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן