Skip to content

הקסם של פסטיבל סן רמו מגיע לישראל

“The magic of Sanremo”  - הקלאסיקות הגדולות ושירי אהבה מכל הזמנים של פסטיבל סן רמו ביניהם: "סוזנה", "פרולה פרולה", "קה סרה", "סינגרה", "אני חוזר הביתה", "וולארה" במופע נוסטלגי למחוזות פסקול הנעורים עם עם רביעיית זמרים וזמרות מאיטליה. מסע ההופעות בישראל ישמח בספטמבר את אוהבי המוסיקה האיטלקית בראשון לציון, פתח תקוה, באר שבע, חיפה, כרמיאל, תל אביב והרצליה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האופרה הקאמרית הישראלית בשיתוף אגואיסט הפקות ומיוזיק ביזנס מציגים וגם מפיקים את המופע הנוסטלגי THE MAGIC OF SANREMO , עם הקלאסיקות הגדולות של פסטיבל סן רמו בביצוע רביעיית זמרים וזמרות מאיטליה, בניצוחו של דן רפופורט. מסע ההופעות שיערך בין ה- 3-11 בספטמבר 2022, יכלול את הערים ראשל"צ, פתח תקווה, באר שבע, חיפה, כרמיאל, תל אביב והרצליה.

המנצח דן רפפורט – באדיבות אגואיסט הפקות

המופע מארץ המגף יכלול את מיטב הקלאסיקות הגדולות ושירי אהבה מכל הזמנים של פסטיבל סן רמו בינהם: "סוזנה", "פרולה פרולה", "קה סרה", "סינגרה", "אני חוזר הביתה", "וולארה" . זוהי הזדמנות נהדרת לחזור לנעורים בשירים הרומנטיים, שעליהם גדלנו. זהו ערב מוזיקלי שנושא אותנו אל הזכרונות היפים של ועם להיטי הענק האיטלקיים שעיצבו את פס הקול של נעורינו.

כמה מילים על המנצח דן רפופורט, הזמרים האיטלקיים, ותזמורת האופרה הקאמרית הישראלית

דן רפופורט – המנצח  מנהלו האמנותי של אנסמבל קואדריביום בונציה, איטליה, כיהן כמנצח אורח של התזמורת הקאמרית הסינפונייטה של פירנצה. הוא התגורר באיטליה בין השנים 2000-2013 ניצח בבתי האופרה האיטלקיים סאן קרלו נאפולי, לה פניצ'ה ונציה, התיאטרון הפילהרמוני ורונה.

רפופורט ניצח בפסטיבל האופרה של מצ'רטה, פסטיבל מונטוורדי, הקרנבל של ונציה, פסטיבל ישראל, פסטיבל דוד אויסטרך אסטוניה, כמו גם על התזמורת הקאמרית של מוסקבה, זמרי הבי.בי.סי לונדון, הפומריג'י מוסיקלי מילנו, סולני לונדון, אנסמבל 900 לוגנו, שוויץ, הקאמרטה ירושלים, התזמורת הקאמרית הישראלית, מקהלת גארי ברתיני. מומחה לתרבות איטליה, ולאופרות האיטלקיות מהבארוק והווריזמו.

 הזמרת ושחקנית Chiara Luppi שרה דואטים עם אומברטו טוצ'י בשיר "Si può dare di più"  בקונצרט בפרמה ועם מריו ביונדי בפיפר ברומא ובלילות מילאנו עם Zucchero היא הופיעה עם   Alberto Fortis, Alan Sorrenti, Alexia

Chiara Luppi הצילום באדיבות אגואיסט הפקות

והשתתפה בפסטיבל סן רמו צעירים עם השיר Per un Attimo. ובסדרות רבות.  ב – 2013 הופיעה במהדורה האיטלקית של דה וויס, וכן במיוזיקל רומאו ויוליה בבימוי ריקרדו קוצ'ינטה. היא שיתפה פעולה עם האמנים: Tony Momrelle degli, Incognito, Ronnie Jones, James Thompson  לצד גדולי השחקנים האיטלקיםI מככבת בתיאטרון במחזה Promessi Sposi.

 Gianni Scribano  הוא זמר יוצר ופסנתרן. במהלך הקריירה הענפה שלו הספיק ג'יאני לתת אלפי הופעות פומביות וקונצרטים בארנה של וורונה לפני קהל של 10.000 אנשים, באודיטוריום הפלהוולה בטורינו, וסיורי הופעות עולמיים עם המופע רומאו ויוליה שהביאו אותו מרוסיה עד לנשף הדוכסים היוקרתי של ונציה. הופעותיו בארמונות מטרוויזו עד רומא ובמלונות הפאר של ונציה בדניאלי ובצ'פריאני זוכים תמיד לתגובות נלהבות מהקהל. מופע התיאטרון המוסיקלי שלו זכה להצלחה מהדהדת בתיאטרון טוניולו במסטרה.

Gianni Scribano באדיבות אגואיסט הפקות

הוא הופיע ביחד עם האמנים: .Lyttle Tony, Dino, Alan King, Ferradini, Mal  . וכן הוא מנהל ומופיע בקביעות במופע המוסיקלי  "AVANSPETTACOLO" .

Lara Pasquali מופיעה רבות בטלוויזיה האיטלקית.  קולה היחודי מאפשר לה לבטא את אישיותה המוסיקלית במגוון רחב של סגנונות מפופ וג'אז עד לסול וגוספל. מופיעה רבות בטלוויזיה האיטלקית.  היא שרה בקביעות באירועים הגדולים ביותר של Prada, Roberto Coin, Porsche.

Lara Pasquali באדיבות אגואיסט הפקות

פסקואלי הקליטה את הסינגל:  "Come forte io"   עם המפיק והדי.ג'י. DRUCE " מתוך "What's going on".

משנת 2015 שרה באופן קבוע בהפקה של נשף הדוכסים היוקרתי של ונציה.

Stefano Bersola משנת 1998 קולו של סטפנו מככב בעשרות סרטי קולנוע, שידורי טלוויזיה וסדרות רשת. הקלטותיו הרבות הקנו לו מעמד בינלאומי על הבמה וכן בחברות ההקלטה: Amazon Prime Video, Yamato Video, Sony Music, Warner Music

Stefano Bersola באדיבות אגואיסט הפקות

הוא מופיע בקביעות בפסטיבלי הפופ הגדולים באיטליה וכן ברוב ערוצי הטלוויזיה האיטלקית.

״תזמורת האופרה הקאמרית הישראלית״ היא תזמורת הבית של האופרה הקאמרית החדשה. התזמורת משתתפת בהפקות למוסיקה פופולרית ומפיקה הופעות ווקאליות, אופראיות ומחזות זמר עם מיטב הזמרים והלהקות בארץ ובעולם. בסיס פעילות התזמורת ומיקום בית האופרה הקאמרית החדש הינו באשדוד.

THE MAGIC OF SANREMO – מועדי המופעים ברחבי ישראל

 3 בספטמברראשל"צ  היכל התרבות – בשעה 21:00 | 4 בספטמברפתח תקווה היכל התרבות

5 בספטמברבאר שבע משכן אומנויות הבמה |   6 בספטמברחיפה אודיטוריום

7 בספטמברכרמיאל היכל התרבות | 10 בספטמברתל אביב אודיטוריום סמולרש

11 בספטמברהרצליה היכל אומנויות הבמה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן