Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 15

אלדו: טעמים חדשים   יש לנו זיכרון  טוב מהגלידות של הרשת, אותן אכלנו לאורך השנים. הזיכרון הזה התעצם אחרי שקיבלנו לטעימה ארבעה מהטעמים החדשים של הרשת, שהושקו במיוחד לעונה החמה והדביקה. אל תחפשו כאן חידושים מיוחדים, אבל הם בדיוק מה משרובנו מחפשים. מה עוד שארבעת הטעמים עשויים מחומרי גלם טובים, הם לא מתוקים יתר על […]

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 15

אלדו: טעמים חדשים   יש לנו זיכרון  טוב מהגלידות של הרשת, אותן אכלנו לאורך השנים. הזיכרון הזה התעצם אחרי שקיבלנו לטעימה ארבעה מהטעמים החדשים של הרשת, שהושקו במיוחד לעונה החמה והדביקה. אל תחפשו כאן חידושים מיוחדים, אבל הם בדיוק מה משרובנו מחפשים. מה עוד שארבעת הטעמים עשויים מחומרי גלם טובים, הם לא מתוקים יתר על […]

אלדו: טעמים חדשים

 

יש לנו זיכרון  טוב מהגלידות של הרשת, אותן אכלנו לאורך השנים. הזיכרון הזה התעצם אחרי שקיבלנו לטעימה ארבעה מהטעמים החדשים של הרשת, שהושקו במיוחד לעונה החמה והדביקה. אל תחפשו כאן חידושים מיוחדים, אבל הם בדיוק מה משרובנו מחפשים. מה עוד שארבעת הטעמים עשויים מחומרי גלם טובים, הם לא מתוקים יתר על המידה ועם מרקם כיפי לאכילה. מהם, אותם הארבעה? למבוגרים מציעים כאן סורבה שוקולד מריר, מגנום פיסטוק וגלידת קרמל מלוח עם בראוניז, ולילדים מציעים גלידת חד קרן, כלומר כזו מלאה בצבעים ובטעם של מסטיק. המחיר, ביחס למתחרים, נוח יותר, שזו עוד נקודת זכות.

18 שקלים לכדור, 95 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת וב-https://www.aldo.co.il.

צילון: איתן דור

 

שטראוס: דנונה מולטי

 

המוצר החדש של החברה פונה לגיל השלישי. מדובר ביוגורט שבתוכו שולבו במיוחד רכיבים בעלי רלבנטיות לקבוצת הגי להזה. מצד אחרד היוגורט הוא דל לקטוז, ומצד שני יש בגביע 13 גרם חלבון וכן ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל. ליוגורט יש מרקם עשיר יחסית, והוא אינו מכביד כפי שיוגורט רגיל עשוי להכביד, הודות לעובדה שהוא דל לקטוז. גם הטעם שלו מאוזן, כלומר חמצמץ במידה. בכל הקשור לתועלת הבריאותית שלו, אין לנו כמובן כלים לבחון זאת.

עד 4.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

CIRIO: מוצרים מבוססי עגבניות

חברת דיפלומט עומדת מאחורי חזרתו ארצה של המותג האיטלקי, המתמחה במוצרים מבוססי עגבניות מכל הסוגים. כלומר, מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבים לפסטה ולפיצה. המותג היה בעבר בישראל ולאחר מכן נעלם מהמדפים, וכעת מתחדש השיווק שלו. יש למותג מתחרה בשוק, שביסס את מעמדו, וכעת נותר לבחון אם הניסיון המחודש יצליח. אנחנו, בכל אופן, שמחים על שובו – האיכות של המוצרים גבוהה, כמו של המתחברה, והרטבים לפסטה התחבבו עלינו במיוחד.

להשיג ברמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

יקבי כרמל: סדרת Carmel Moonlight

 

מחקת השיווק של היקב מציגה את היינות החדשים כיינות זוגיים, עם תוית וקמפיין תואמים. קהל היעד הם צעירים, כלומר המילניאלס, שצורכים, כך מסבירים ביקב, הרבה מהיינות בסיטואציות זוגיות. מה מציעים בסדרה החדשה? Moonlight Red Flame – יין אדום יבש, בלנד של מספר זנים; Moonlight White Dream – יין לבן חצי מתוק, בלנד של גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר; ו-Moonlight Sparkling blush, יין רוזה העשוי מענבי מוסקט. הם קלילים, נעימים ולא מחייבים, ממה כמו שהחיים אמורים להיות כשאתה צעיר.

35 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין מתמחות.

צילום: אייל קרן

 

כדאי לדעת

 

אם אתם נמנים על חובבי המלטיזרס, דעו כי ניתן לרכוש אות ובאריזה גדולה מתמיד, המכילה 135 גרם. אים אין לכם מושג, מדובר בכדורים פריכים מצופים בשוקולד חלב. זה ממכר כמו שאתם מדמיינים.

11.9 שקלים ל-135 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אלדו: טעמים חדשים

 

יש לנו זיכרון  טוב מהגלידות של הרשת, אותן אכלנו לאורך השנים. הזיכרון הזה התעצם אחרי שקיבלנו לטעימה ארבעה מהטעמים החדשים של הרשת, שהושקו במיוחד לעונה החמה והדביקה. אל תחפשו כאן חידושים מיוחדים, אבל הם בדיוק מה משרובנו מחפשים. מה עוד שארבעת הטעמים עשויים מחומרי גלם טובים, הם לא מתוקים יתר על המידה ועם מרקם כיפי לאכילה. מהם, אותם הארבעה? למבוגרים מציעים כאן סורבה שוקולד מריר, מגנום פיסטוק וגלידת קרמל מלוח עם בראוניז, ולילדים מציעים גלידת חד קרן, כלומר כזו מלאה בצבעים ובטעם של מסטיק. המחיר, ביחס למתחרים, נוח יותר, שזו עוד נקודת זכות.

18 שקלים לכדור, 95 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת וב-https://www.aldo.co.il.

צילון: איתן דור

 

שטראוס: דנונה מולטי

 

המוצר החדש של החברה פונה לגיל השלישי. מדובר ביוגורט שבתוכו שולבו במיוחד רכיבים בעלי רלבנטיות לקבוצת הגי להזה. מצד אחרד היוגורט הוא דל לקטוז, ומצד שני יש בגביע 13 גרם חלבון וכן ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל. ליוגורט יש מרקם עשיר יחסית, והוא אינו מכביד כפי שיוגורט רגיל עשוי להכביד, הודות לעובדה שהוא דל לקטוז. גם הטעם שלו מאוזן, כלומר חמצמץ במידה. בכל הקשור לתועלת הבריאותית שלו, אין לנו כמובן כלים לבחון זאת.

עד 4.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

CIRIO: מוצרים מבוססי עגבניות

חברת דיפלומט עומדת מאחורי חזרתו ארצה של המותג האיטלקי, המתמחה במוצרים מבוססי עגבניות מכל הסוגים. כלומר, מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבים לפסטה ולפיצה. המותג היה בעבר בישראל ולאחר מכן נעלם מהמדפים, וכעת מתחדש השיווק שלו. יש למותג מתחרה בשוק, שביסס את מעמדו, וכעת נותר לבחון אם הניסיון המחודש יצליח. אנחנו, בכל אופן, שמחים על שובו – האיכות של המוצרים גבוהה, כמו של המתחברה, והרטבים לפסטה התחבבו עלינו במיוחד.

להשיג ברמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ובחנויות נבחרות.

צילום: יח"צ

 

יקבי כרמל: סדרת Carmel Moonlight

 

מחקת השיווק של היקב מציגה את היינות החדשים כיינות זוגיים, עם תוית וקמפיין תואמים. קהל היעד הם צעירים, כלומר המילניאלס, שצורכים, כך מסבירים ביקב, הרבה מהיינות בסיטואציות זוגיות. מה מציעים בסדרה החדשה? Moonlight Red Flame – יין אדום יבש, בלנד של מספר זנים; Moonlight White Dream – יין לבן חצי מתוק, בלנד של גוורצטרמינר, סוביניון ופרנץ' קולומבר; ו-Moonlight Sparkling blush, יין רוזה העשוי מענבי מוסקט. הם קלילים, נעימים ולא מחייבים, ממה כמו שהחיים אמורים להיות כשאתה צעיר.

35 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות יין מתמחות.

צילום: אייל קרן

 

כדאי לדעת

 

אם אתם נמנים על חובבי המלטיזרס, דעו כי ניתן לרכוש אות ובאריזה גדולה מתמיד, המכילה 135 גרם. אים אין לכם מושג, מדובר בכדורים פריכים מצופים בשוקולד חלב. זה ממכר כמו שאתם מדמיינים.

11.9 שקלים ל-135 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן