Skip to content

דלת פלדה מיוחדת – לעיצוב כל בית ומשרד

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כולנו מתרשמים מהעיצוב האדריכלי של הבתים הפרטיים. מהחלונות המסוגננים, השיש בכניסה ואפילו סט הצבעים המיוחד. אך, רובנו לא שמים לב לפרט אחד שמעניק למבנה מראה יוקרתי ומרהיב. דלת הכניסה של הבית. כיום, כל אדריכל ומעצב מתכנן את המבנה בצורה מדוקדקת עד לפרט הכי קטן. הוא מוסיף דלת פלדה מיוחדת במינה שמתכתבת עם העיצוב הכולל של הבית. בואו לגלות אילו אפשרויות עומדות לפניו.

מדוע להסתפק בדלת אחת אם אפשר להוסיף שתיים?

למרבית הבתים הפרטיים היום יש פתח גדול מספיק כדי להכניס ריהוט גדול או אפילו פסנתר. כיצד אפשר לתכנן את הפתחים באופן המיטבי לתמיכה בהעברה של פירטים בגודל כזה? פשוט מאוד. ניתן להוסיף שתי דלתות כניסה במקום אחת.
הדלתות נפתחות כל אחת לצד אחר, ואז לא צריך להעביר את הרהיטים דרך החלון עם מנוף. כיום נהוג להשתמש בעיצובים מיוחדים. כאלה שמזכירים יצירת אומנות, עם חישורי מתכת, זגוגיות עם הטבעה מיוחדת ואפילו סורגים מסוגננים. כל אלה מותקנים על דלת פלדה מיוחדת – אחת מימין ואחת משמאל.

מה עושים אם אין מקום לשתי דלתות? בוחרים בכנף וחצי

בבתים שבהם אין מקום לשתי דלתות שלמות, אפשר לבחור באופציה מרהיבה לא פחות. דלת כנף וחצי מרשימה. זוהי דלת ברוחב רגיל לחלוטין, שלצידה מוצבת עוד חצי כנף – משטח שמתכתב עם העיצוב של הדלת ומזכיר אותו, אך הוא מקובע למסגרת הדלת. בעת הצורך, ניתן להתקין גם חצי כנף שמסתובבת על צירה ומגדילה את הפתח.
דלתות כנף וחצי נחלקות לשני סוגים. האחד, בעל עיצוב זהה לחלוטין לזה של דלת הכניסה הראשית. אם בחרתם דלת פלדה מיוחדת – חצי הכנף תראה בדיוק כמוה.
האפשרות השנייה היא שימוש בכנף עשויה מזכוכית, המשמשת גם כחלון צר וארוך. הצבעים שלה יהיו מתאימים לדלת הראשית אך היא לא תהיה עשויה מאותה פלדה. כמובן, שגם עליה ניתן להתקין סורגים מיוחדים כדי לשמור על הבטיחות בבית.

צילום: FREEPIK

דלתות פלדה בסגנון הייטקי

כיום, אנו רואים מגוון רחב של סגנונות וצבעים, חלקם קלאסיים בעיצובי וינטאז' מרהיבים. אחרים, דווקא מתאימים לסגנון המודרני.
כיום, אנו רואים במודה ידיות ארוכות וצרות, המותקנות על גבי דלתות בסגנון הייטקיסטי. קווים פשוטים ועדינים היוצרים מרקם של שתי וערב, בגוון אחד או בשני גוונים.
מספיק להביט בקטלוג של יצרניות הדלתות המובילות כיום בישראל כדי לזהות את המגמה השלטת. הדלתות הללו מתאימות לכל עיצוב. הן לבתים פרטיים מצופים שיש והן לבתים המשלבים מספר סגנונות (אקלקטיים).

מה לגבי מבני משרדים?

גם מבני משרדים מובילים כיום לא חוסכים, ומשקיעים בדלתות כניסה מיוחדות. עבורם, דלת פלדה מיוחדת לא רק מעשירה את העיצוב אלא מעניקה עמידות גבוהה.
במבנה שבו יש תנועה של אנשים הנכנסים ויוצאים לאורך כל היום, חייבים להתקין דלת עמידה במיוחד. לכן, הבחירה בחומרי הגלם החזקים אינה רק ביריעות המרכיבות את הדלת, אלא גם בחישורים העוצמתיים. הן הידיות והן הצירים של הדלת צריכים להתמודד עם עשרות או מאות אנשים ביום. לכן, רק עומר עמיד כמו פלדה יוכל להעניק את העמידות הרצויה.

מה לגבי הבידוד של הפלדה?

בעבר, דלתות הפלדה היו עוצמתיות מאוד, אך בימי החורף הקרים הם לא היו מבודדות מספיק. הימים הללו חלפו ועברו, בזכות המבנה של הדלתות כיום. הן כוללות חומרי בידוד המעניקים למבנה הן אפשרות לשימור אנרגיה בחורף (כאשר התנורים עובדים במלוא עוצמתם, החום נשמר במבנה), והן אפשרות לשימור אנרגיה בקיץ.
מלבד זאת, השכבות התרמו־אקוסטיות מעניקות גם בידוד חשוב בפני רעש. כך שאם אמבולנס עובר ברחוב, ומשמיע רעש עוצמתי, השכבה המבודדת תאזן את הצלילים המגיעים מהרחוב.

התקנת הדלת

התקנה של דלתות פלדה היא בדיוק כמו התקנה של דלת עץ. עם זאת, יש לזכור כי האפשרות לחיבור המנעולים הן רבות יותר בהשוואה לדלתות עץ. מי שזקוק לדלת מאובטחת היטב, יכול לבחור בנעילה כפולה ובמנעולים חדישים של שבעה פינים. מומלץ להתייעץ עם מי שמתקין לכם את הדלת, ולקבל המלצות.
לסיכום, אם אתם מחפשים את הדרך הקלה ביותר להעניק לחזית הבית מראה מהוקצע, אל תסתפקו בדלת כניסה רגילה. בחרו דלת פלדה מעוצבת ומרהיבה שתשנה את מראה הבית מקצה לקצה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן