Skip to content

מעצרו של בעלי מועדון הפורום הוארך עד תום הליכים

בית המשפט המחוזי בבאר שבע נענע לבקשת הפרקליטות והאריך את מעצרו של יוסי שוורץ מבעלי מועדון הפורום מבאר שבע המואשם בגין עבירות מין נגד שתי נשים באינוס אחת מהן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע האריך היום (שני) את מעצרו של בעלי מועדון הפורום מבאר שבע המואשם בגין עבירות מין נגד שתי נשים במועדון ולפי כתב האישום אינוס אחת מהן. בית המשפט קבל את עמדת הפרקליטות והורה כאמור את הארכת מעצרו של שוורץ עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.  כזכור, יוסף שוורץ, בן 60, שותף בבעלות של מועדון ה"פורום" בב"ש, מואשם בביצוע עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י פרקליטות מחוז דרום, שוורץ ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים,  לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הוא\ כך על פי האישום הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.

יוסי שוורץ – צילום מסך, כאן 11

בתאריך 07.07.2022 , קיבל  שופט  בית המשפט המחוזי נסר אבו-טהה את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של הנאשם. לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, קבע בית המשפט כי אין מקום לשחרר את הנאשם לחלופת מעצר, זאת בין היתר לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו. בהתאם לקביעה זו, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. את הנאשם מייצגים עורכי הדין אבי חימי ונועם אליגון, שהכחישו את המיוחס לו. שוורץ, נעצר בסוף חודש מאי השנה שעבר בנמל התעופה בן גוריון, כשחזר ארצה ממשחק בליגת האלופות, ומאז מעצרו הוארך חמש פעמים על ידי בית משפט השלום בבאר שבע. שוורץ נחקר על ידי חוקרי מחלק ההונאה מחוז דרום, לאחר שתיק החקירה הועבר אליהם. נציגת המשטרה איריס אבידן אמרה באחד הדיונים כי שוורץ "מהווה סכנה לכל אישה המגיעה לבלות במועדון הפורום."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן