Skip to content

הוריו של הדר גולדין: החמאס לא רוצה להחזיר את בנינו, אנחנו נפעל להחזרתם

בצעדת מחאה לעבר גדר המערכת, צעדו למעלה ממאה איש כשבראש מובילה משפחת גולדין שגופת בנם נותרה בידי החמאס לאחר מלחמת צוק איתן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמאה וחמישים צועדים השתתפו היום (שישי) בשעות הבוקר בצעדת המחאה של משפחת גולדין, להשבת בנם, קצין בפלס"ר גבעתי, סגן הדר גולדין נשבה על ידי החמאס במבצע צוק איתן, וכעבור יום הוכרז כחלל, ולהשבת שאר הבנים מידי החמאס.

צילום: בן כהן – מגפון ניוז
לאה ושמחה גולדין בראש הצועדים (צילום: בן כהן – מגפון ניוז)
לאה ושמחה כהן – רגע של התייחדות (צילום: בן כהן – מגפון ניוז)
צילום: בן כהן – מגפון ניוז

הוריו של הדר שמחה ולאה גולדין צעדו בראש הצועדים לעבר גדר רצועת עזה  כאמור בדרישה להשיב את הבנים והאזרחים משבי החמאס בעזה.  שמחה גולדין אביו של הדר גולדין אמר כי "הצעדה הזו התחילה לפני שבוע מכפר סבא ונעצרנו בצומת יד מרדכי. כאן עצרו אותנו. היום אנחנו ממשיכים את הצעדה לכיוון הגדר. יש 100 קילומטר בין כפר סבא לעזה וזה המאמץ שראשי המדינה צריכים לעשות כדי להשיב את החיילים משדה הקרב. הסמל של גבעתי והדגל של גולני כאן איתנו. אני קורא לרמטכ"ל של צוק איתן, שר הביטחון בני גנץ להתנות את הכנסת העובדים בהשבת החיילים. הפועלים שנכנסים מעזה לישראל צריכים להיות בתמורה להשבת אורון והדר, אברה והישאם. אנחנו מצפים מראש הממשלה יאיר לפיד שנמצא כעת בתפקיד לעשות את מה שקודמיו, נתניהו ובנט לא עשו. זה מה שצריך לקרות בימים הקרובים. נתמוך במי שיעשה את זה ונבקר את מי שיפקיר את החיילים. מי שמשאיר חיילים בשדה הקרב בסוף יפקיר את הפצועים ויפקיר את החיים – זה מה שקורה ואת זה אנחנו מתקנים כעת. הקילומטרים בצעדה הזו מאוד משמעותיים. אנחנו צועדים כעת מיד מרדכי לכיוון הגדר. הצטרפו אלינו.


שמחה גולדין על מהות הצעדה (צילום: בן כהן – מגפון ניוז)


לאה גולדין קוראת לשר הביטחון ולרמטכ"ל לפעול מיד להשבת הבנים

צור גולדין, אחיו התאום של הדר אמר: "אני צור האח התאום של הדר. אני מזמין את כל מי שהיה כאן בשבוע שעבר לצעוד איתי היום. אנחנו כוח גדול ביחד. היו כאן שלושה מבצעים, עשרות סבבי לחימה ללא פעולה אחת להשיב את אח שלי שנמצא כבר שמונה שנים עם אורון, אברה והישאם. אסור לפחד להילחם למען החיילים. אנחנו דורשים מנהיגות אמתית. קוראים ללפיד להיות ראש ממשלה ראוי ומנהיג ראוי ויחזיר את השבויים הביתה ויתקן שמונה שנים רעות שבהם משאירים אותם מאחור ולא נלחמים עליהם"
צור הוסיף: בדף המאבק "הדר שלי" נכתב: "אנחנו נלחמים על הלוחמים ויש לנו משימה להשלים. בשישי הקרוב נשלים את צעדת הענק כי שוב ממשלת ישראל מסיימת מבצע צבאי ומפקירה את הבנים מאחור. זה לא מאבק על ימין או שמאל אלא על הערכים עליהם מושתתת מדינת ישראל. לבנים הלוחמים אין תג מחיר".
לאה גולדין שנאמה בפני משתתפי הצעדה קראה לשר הביטחון, לרמטכ"ל ולראש הממשלה יאיר לפיד לפעול מיד להשבת הבנים לידי משפחותיהם. "הם, החמאס, ארגון טרור שלא רוצה להחזיר אותם, אנחנו נפעל להחזירם", אמרה האם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן