Skip to content

חשד: בן ארבע נחנק בידי קרוב משפחה ופונה במצב קריטי לבית חולים

המשטרה הוזעקה למקום ועצרה קרוב משפחה החשוד במעשה. ממד"א נמסר כי מצאו את הילד חסר הכרה ופינו אותו במצב קריטי לבית חולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
זירת האירוע (צילום: משטרת ישראל)

ילד בן 4 משכונת רמות בירושלים פונה הבוקר (שבת) במצב אנוש לבית חולים שערי צדק לאחר על פי החשד נחנק בידי קרוב משפחה. קרוב המשפחה החשוד במעשה נעצר. מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר, התקבל דיווח במשטרה על ילד (4) שפונה באורח אנוש לטיפול רפואי.  משטרת ישראל עצרה את החשוד במעשה, כאמור, קרוב משפחתו. ממד"א נמסר כי בשעה 10:47 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על ילד מחוסר הכרה בבית בשכונת רמות בירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו  לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב קריטי תוך כדי ביצוע פעולות החייאה.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל

מחקירה ראשונית עולה חשד כי במהלך הבוקר שהו מספר בני המשפחה בדירה ובשלב מסוים הבחינו כי הילד לא עונה לקריאתם. אבי המשפחה הוזעק מבית הכנסת בעקבות כך ולאחר זמן מה כשהבחינו כי דלת חדרו של החשוד נעולה, פרצו את דלת החדר ומצאו את הקורבן מוטל על הרצפה וכאמור שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד כבן 27 שככול הנראה לוקה בנפשו.
חובש בכיר במד"א זיאד דוויאת ופרמדיקית מד"א סיגלית מזרחי סיפרו: "כשהגענו לבית ראינו את הילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. במהלך הפינוי לבית החולים המשכנו את פעולות ההחייאה עד שליבו שב לפעום".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן