Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 17

נסטלה: Fitness Thin זיתי קלמטה עבר זמן מה מאז השיקה החברה את הטעם החדש בסדרת הקרקרים שלה, ורק כעת אנחנו כאן כדי להמליץ על המוצר הזה. אנחנו חובבי זיתי קלמטה באופן כללי, והם השתלבו היטב בתוך הקרקרים הללו. יחד עם קצת עשבי תיבול מתקבל טעם מגוון ומהנה, והמרקם הפריך שאנו מכירים ממוצרים קודמים בסדרה, נשמר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: Fitness Thin זיתי קלמטה

עבר זמן מה מאז השיקה החברה את הטעם החדש בסדרת הקרקרים שלה, ורק כעת אנחנו כאן כדי להמליץ על המוצר הזה. אנחנו חובבי זיתי קלמטה באופן כללי, והם השתלבו היטב בתוך הקרקרים הללו. יחד עם קצת עשבי תיבול מתקבל טעם מגוון ומהנה, והמרקם הפריך שאנו מכירים ממוצרים קודמים בסדרה, נשמר גם כאן. אנחנו אוהבים.

עד 13.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: דנונה WOW

שיתוף הפעולה של החברה עם הקונדיטורית הידועה אסטלה, הביא למדפים שני מוצרים יוגורט חדשים, שאמורים להידמות לשני קינוחים ידועים. האחד משלב יוגורט עם שכבת בנופי פאי, והשני משלב יוגורט עם שכבת קראק פאי. בניגוד לשם של המוצרים, לא היתה לנו חוויה של וואו מהשניים. היוגורט עם שכבת הבנופי היה חביב – התוספת אכן מזכירה בטעם את הקינוח המפורסם, וזה מסתדר טוב עם היוגורט הסמיך. עם המוצר השני היינו צריכים להתאמץ כדי להבין שהטעם הוא של קראק פאי, ובכל הקשור למרקם, ההבדל בין זה היוגורט לבין זה של העוגה הוא גדול מדי כדי שנאהב את התוצאה.

עד 5.6 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

יוניליוור: קורנפלקס תות של תלמה

אחרי קורנפלקס דבש, קורנפלקס וניל, קורנפלקס מייפל וקורנפלקס בננה, מגיע תורו של התות להפוך להיות הטעם הנלווה לקורנפלקס הוותיק. אנחנו אוהבים את השילוב של קורנפלקס עם תותים טריים ויוגורט, אך למרות זאת השילוב שיצרה החברה לא הצליח להתחבב עלינו. זאת בעיקר משום שהטעם של התות מלאכותי מדי מכדי שנרגיש, אפילו לרגע, שיש לנו תותים בקערה.
עד 20.9 שקלים ל-448 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

 

פרימור: משקאות לימון אננס ולימון פסיפלורה

הקיץ מביא את החברה להשיק שני משקאות חדשים, שילוב של לימונדה עם פירות טרופיים – לימון עם אננס באחד, ולימון עם פסיפלורה בשני. חובבי האלכוהול עשויים להשתמש בהם ליצירתם של קוקטיילים, אבל אנחנו שתינו אותם כפי שהיצרן התכוון – ואהבנו. קלילים, מרעננים, משלבים נכון את שני הפירות. נשמח שהם יישארו איתנו גם בחורף.

עד 129 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, חנויות נוחות וחנויות מובחרות.

הדמיה: רוני ברוקס

 

שורש: בקבוקי קליקסיל

המוצר האחרון במדור הזה הוא אינו מוצר מזון, אבל הוא מסוג המוצרים שאנחנו צריכים בארצנו החמה גם בחורף. מדובר בסדרה חדשה של בקבוקים, המתחלקת לשלוש קבוצות עם מכנה משותף אחד – פקק חדש, שפותח על ידי החברה, המבטיח פתיחה קלה ומהירה וסגירה אטומה כנדרש. מבטיח – ומקיים. מדובר, כאמור, בשלוש קבוצות של בקבוקים – ECO מכיל 600 מ"ל ויש לו דופן כפולה לצרכי בידוד ומניעת "הזעה" של הבקבוק; TERRAIN בנפח של 700 מ"ל, עם דופן כפולה היכולה במקרה זה לשמור על נוזל קר למשך יממה ונוזל חם למשך 12 שעות; ובקבוקי ACT, בנפח 700/950 מ"ל, שאין להם יכולת בידוד מיוחדת. אנחנו השתמשנו לאחרונה ב- TERRAIN והופתענו לטובה מהיכולת שלו לבודד – נוזלים אכן נשמרו קרים לאורך יממה (עם ירדה קלה בטמפרטורה), וגם נוזלים חמים נשמרו לאורך מרבית שעות היום.

109-159 שקלים. להשיג בחנויות הנעלה, טיולים וספורט.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן