Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 23

נסטלה: קפסולות גוואטמלה של סטארבקס החברה מרחיבה את הנוכחות שלה בקטגוריית הקפסולות בעזרת המותג הידוע, והיא עושה זאת עם תערובת חדשה. התערובת, המבוססת על פולי קפה שגדלו בגווטאמלה, עברה קלייה בהירה, והתוצאה היא קפה בעוצמה חמש. הקפסולות מיועדות להכנת אספרסו ולונגו, וכצפוי, הקפה שמתקבל הוא עדין בטעמיו. אם אתם נמנים על אלה שאוהבים קפה אבל […]
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

נסטלה: קפסולות גוואטמלה של סטארבקס

החברה מרחיבה את הנוכחות שלה בקטגוריית הקפסולות בעזרת המותג הידוע, והיא עושה זאת עם תערובת חדשה. התערובת, המבוססת על פולי קפה שגדלו בגווטאמלה, עברה קלייה בהירה, והתוצאה היא קפה בעוצמה חמש. הקפסולות מיועדות להכנת אספרסו ולונגו, וכצפוי, הקפה שמתקבל הוא עדין בטעמיו. אם אתם נמנים על אלה שאוהבים קפה אבל מעדיפים שהוא יהיה קל יחסית, אתם תמצאו כאן את מבוקשכם.

עד 23.9 שקלים ל-10 קפסולות תואמות נספרסו. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: חסה EXTRA קראנץ' של טעם הטבע

אנחנו אוהבים את המוצר החדש של החברה, קודם כל, בזכות החדשנות שלו. מדובר בזן של חסה שאנו לא מכירים בישראל, שמאופיין בעלים עבים יחסית שהופכים אותם לפריכים יותר מהרגיל (ומכאן השם השיווקי שקיבלה החסה הזו). יתרון נוסף הוא הטעם המיוחד של החסה, שהתחבבה גם על מי שמאיתנו שמאס בחסה הרומית המוכרת. העובדה שהחסה מגיעה שטופה מאפרת להוסיף אותה בקלות לכל כריך.

עד 12.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

 

וילי פוד: ארוחות קפואות של אורז ופסטה

סדרת המוצרים החדשה מבקשת לתת מענה למי שרוצה להכין במהירות ארוחה חמה, תוך דילוג על מרבית שלבי ההכנה. מדובר בסדרה של שישה מוצרים, שלושה סוגים של אורז ושלושה סוגים של פסטה, אותם מכינים על מחבת עם מים חמים. הסדרה כוללת פסטה פתיתים עם פטריות, פסטה פנה עם תרד, פסטה פוזילי עם פטריות וגזר, אורז עם פטריות, אורז מקסיקני ואורז עם ירקות. אנחנו ניסינו שניים מהמוצרים (פסטה פנה עם תרד ואורז עם ירקות), וגילינו פער בין ההבטחה לבין המוצר – ההכנה אמנם קלה, כמובטח, אבל אם לא תוסיפו קצת תיבול, אתם עשויים להסתפק עם ארוחה מעט תפלה. על אריזה מיועדת ל-2-3 מנות.

עד 25.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

נסטלה: בייגלה כפיות בטעם שמנת בצל של אסם

במהלך השנים התרגלנו לכך שמרבית ההשקות של מוצרים חדשים הם טעם חדש של אותו מוצר, ולא יותר מכך. בהתאם לכך גם מידת ההתלהבות שלנו ממוצרים חדשים אינה גבוהה בדרך כלל, למעט במקרים יוצאי דופן – וזה אחד מאותם מקרים יוצר דופן. את המוצר אנו מכירים – הבייגלה מעוצב בצורה של כפית כדי שקל יהיה לטבול אותו בממרח, ויש לו מרקם פריך מוצלח. גם את הטעם של שמנת ובצל אנו מכירים ממוצרים שונים. אך השילוב של כל זה ביחד הופך את המוצר הזה לכל כך טעים, עד שקשה היה לנו להפסיק לאכול ממנו, גם אחרי שהממרח עצמו הסתיים.

עד 13.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

עץ הזית: תרסיסי שמן זית בטעמים

צ'ילי, לימון ושום, הם שלושת הטעמים החדשים של שלושת המוצרים החדשים שהשיקה החברה. הבסיס של כל המוצרים הוא שמן זית כתית מעולה שנמכר בבקבוק עם תרסיס, כאשר לכל אחד מהמוצרים התווסף טעם אחר. הטעמים השונים אינם דומיננטיים, אך הם מורגשים, גם בטעימה של שמן ישירות מהתרסיס וגם כאשר הוספנו אותו לסלט ולחביתה. הבקבוק עצמו נוח לשימוש, וההתזה של הזמן גדולה ואחידה יחסית. בקיצור, כיף להוסיף בעזרתו טוויסט לאוכל.

עד 21.9 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן