Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) למונדיאל

נסטלה: מהדורות מיוחדות של חטיפים מוכרים של אסם המונדיאל הניע את החברה להשיק ארבע גרסאות חדשות של חטיפים ותיקים, שלוש מתוכן חדשות לגמרי על המדפים. החטיף המוכר הוא המיקס של ביסלי גריל ובמבה באריזה אחת – שילוב שאנחנו מאוד אוהבים שלא ניתן לאכול מהשקית עצמה, שכן הבדלי המשקל בין שני החטיפים גורם לכך שהביסלי נמצאת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נסטלה: מהדורות מיוחדות של חטיפים מוכרים של אסם

המונדיאל הניע את החברה להשיק ארבע גרסאות חדשות של חטיפים ותיקים, שלוש מתוכן חדשות לגמרי על המדפים. החטיף המוכר הוא המיקס של ביסלי גריל ובמבה באריזה אחת – שילוב שאנחנו מאוד אוהבים שלא ניתן לאכול מהשקית עצמה, שכן הבדלי המשקל בין שני החטיפים גורם לכך שהביסלי נמצאת בחלק התחתון של השקית ואילו הבמבה בחלק העליון. בין החדשים יש אפרופו בטעם בצל, וזה בדיוק מה שזה נשמע – הצורה של אפרופו, המרקם של אפרופו, הטעם הוא טעם של בצל. יותר נכון, של חטיף בצלי. אנחנו בדרך כלל מתלוננים על כך שאנו מתקשים לזהות את הטעם המובטח במוצרים; הפעם קיבלנו בדיוק את מה שהבטיחו לנו, וזה בכל זאת לא מספק אותנו. אולי זה רק אנחנו, אבל הכל מאוד בצלי; חסר לנו הטעם של אפרופו.

טעם הבצל נוכח גם בביגלה שטוחים בטעם ביסלי בצל – שילוב שלא היינו חושבים עליו בעצמנו, אבל בניגוד לאפרופו הבצלי, דווקא אהבנו אותו. הטעם כמעט זהה לזה של ביסלי בצל, והחידוש של המרקם משפר את החוויה. האחרון הוא במבה במילוי קרם בראוניז, עוד במבה במילוי שככל הנראה לא תשרוד זמן רב על המדפים. הבעיה היא הפער בין הטעם השוקולדי של המוצר לבין ההבטחה לטעם של בראוניז, ואולי זה רק אנחנו שלא מבינים מה זה, בעצם, טעם של בראוניז. מעבר לכך, יש טאץ' קצת מריר שהמילוי מספק לבמבה, והכל ביחד איכשהו עובד, אבל אנחנו עדיין מעדיפים את הבמבה במילוי נוגט.

עד 14.9 שקלים ל-50-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

פפסיקו: חטיפים של Popcorners

שטראוס עומדת מאחורי הגעתם של שני החטיפים של המותג. בישראל מדובר בחידוש, בעוד שבארצות הברית אלה חטיפים ותיקים יחסית. הבסיס הוא פופקורן ששינה את צורתו הידועה לטובת צורה של משולש. החטיף עצמו פריך, עם טעם מובהק של פופקורן, והמוח שלנו היה צריך להתרגל לכך שפופקורן לא בהכרח מופיע בצורה של… פופקורן. אחרי הסתגלות קלה התחבב עלינו העניין, במיוחד שמדובר בחטיף קליל יחסית, הודות לעובדה שהוא אינו מטוגן. ההבדל בין שני החטיפים הוא כמובן הטעם – מלח ים או גבינת צ'דר. השני, מתועש ככל שהוא, התחבב עלינו הרבה יותר.

עד 9.9 שקלים ל-28 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

KETO CHEF: מעדן KETO FROZEN

אם אתם רוצים לאכו למשהו מתוק, מהסוג שמזכיר גלידה אבל אסור לקרוא לו כך – ואתם מקפידים את תזונה קטגונית – נסו את המוצר החדש של המותג הישראלי. המעדן הקפוא, כך הוא מוגדר, נמכר בטעם וניל ובטעם פיסטוק, ואנחנו ניסינו את המעדן בטעם וניל. בפעם הראשונה היה למוצר טעם לוואי בולט שלאחר מכן נעלם. יש למוצר טעם טוב של וניל ומרקם שמנתי יחסית. טוב יותר מגלידה מתועשת רגילה, אך עדיין לא משתווה לרמה של גלידריית בוטיק.

56 שקלים ל-500 מ"ל. להשיג בשופרסל, ניצת הדובדבן, חנויות טבע וב-https://ketochef.co.il.

צילום: אפרת אשל

 

שטראוס: תפוצ'יפס WAVY של עלית

עד עכשיו אנחנו בטוחים שהצורה החדשה של החטיף, דומה למשהו שכבר הכרנו בעבר. אולי זה נכון, אבל בכל זאת חווינו משהו חדש עם התפוצ'יפס הזה. אולי זו הצורה, שמשפיעה על החוויה בעת האכילה, ואולי זה עובי החטיף, בדיוק במידה שהופכת אותו לפריך במיוחד. כך או כך, התפוצ'יפס הזה מהנה במיוחד לאכילה. ואם אתם אוהבים טעם של פפריקה, נסו את גרסת הפפריקה שלו.

עד 12.9 שקלים ל-50/200 גרם. למצוא ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

אחוה: חלוה עם אגוזי לוז

חלוה היא לא הנשנוש הקלאסי כשיושבים ורואים כדורגל בטלוויזיה, יש להודות, אבל אנחנו מאמינים שהרגלים כדאי לשנות. במיוחד כשהחברה עשתה שינוי עם החלוה המוכרת שלה, והוסיפה לתוכה 10% של אגוזי לוז. זו תוספת מפתיעה ביחס למקובל בתחום – תוספת של פיסטוק הרבה יותר נפוצה, לדוגמה – ואנחנו מעריכים את החידוש. מה עוד שהשילוב הזה מצליח, שכן כמות אגוזי הלוז גדולה דיה כדי להשפיע על הטעם ולספק לטעם החלוה טוויסט מוצלח.

עד 14.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן