Skip to content

הטרנדים החמים ביותר בקניות באינטרנט

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

הטכנולוגיה מתפתחת וכך גם חיי היומיום שלנו. כלומר, מיום ליום, אנו מתוודעים לדרכים חדשות לחיות חיים טובים וקלים. זוכרים שפעם הלכתם לקניות רק כדי לגלות שהמוצר שאתם רוצים אזל מהמלאי, או כשאתם מוצאים את החנות ואז  אתם צריכים לחכות שעה בתור רק כדי לשלם על הפריטים שלכם, חוויית הקנייה באינטרנט משפרת את כל זה. אתם יכולים לעשות הכל בנוחות , מהבית שלכם, מבלי לדאוג שמישהו יקח את המוצר שאתה רוצה, וטוב יותר, אתה יכול לעקוב אחר מה שהזמנת עד שהוא מגיע לביתך.

צילום:FREEPIK

הטרנדים החמים ביותר בקניות באינטרנט.

  1. עלייה בקניות במובייל.

מותגים רבים סיפקו חנויות מקוונות שבהן הלקוחות שלהם יכולים להשיג בקלות את המוצר הרצוי עם אפשרויות התאמה אישית בהתאם להעדפותיהם, מה שמקל על הגלישה בטלפון.

  1. חיבור לקניות ברשתות חברתיות.

מדיה חברתית היא הדרך היחידה שבה עסקים יכולים להתחבר ללקוחות היעד, התנהגות קניות נראית דרך פיד החדשות והפוסטים שלהם ומאפשרת להם לקבל מידע נוסף על איך לייצר מוצרים משביעי רצון.

  1. שעונים חכמים

כדי להשתמש בארנק Google בשעון החכם שלך, עליך להיות בעל שעון שמריץ את Wear OS מגרסה 2.0 ומעלה ויש לו תקשורת קרובה לשדה.

פתח את אפליקציית ארנק Google והחזק את השעון מעל קורא התשלומים ללא מגע. הקש על אשראי אם תתבקש, והזן את ה-PIN שלך במידת הצורך.

כן כן, כיום כבר אפשר לשלם באמצעות שעונים חכמים שנמצאים על כף ידכם. בקלות וביעילות!

למציאת השעון החכם האידיאלי עבורכם, בדקו את המאמר הבא: https://kicky.co.il/Recommended-smart-watch

  1. בינה מלאכותית.

על ידי שימוש בבינה מלאכותית, עסקים מאפשרים לתת ללקוחות את ההמלצה שלהם על המוצרים הטובים ביותר, בהתבסס על היסטוריית החיפושים שלהם.

  1. מציאות רבודה.

לפני הצ'ק-אאוט, לקוח יכול לבדוק אותו באמצעות VR, דבר זה מעודד לקוחות לבצע את הרכישה משום שהוא יכול ממש לראות באופן מוחשי את המוצר ושיעורי התלונות על החזר כספי מצטמצמים.

  1. אפשרויות תשלום.

פעם הכרנו רק כרטיסי אשראי ומזומן, אבל כרגע, נכנסות אפשרויות נוספות, יש לנו Apple Pay, Samsung, Google Pay, ו-PayPal והעסקים רק צריכים להוסיף אותם בקלות כדי להגדיל את המכירות.

  1. שיתופי פעולה עם משפיענים.

כדי שעסק ישיג יותר לקוחות, הרבה עסקים משתמשים במשפיענים שיש להם קהל עוקב עצום בפלטפורמות המדיה החברתיות כדי לקדם את המוצרים לקהל שלהם. הרבה פעמים זה קורה בבאמצעות שותפות בתשלום באינסטגרם וביוטיוב.

  1. מגוון מוצרים.

זה לא משנה איזה סוג של מוצר אתה רוצה, יש מותגים שונים שאנשים יכולים להשוות ולדעת מה הם רוצים. מה שאין למותג הזה, יש לאחר.

  1. סקירת מוצרים.

בדרך כלל אתה לא יכול לקרוא ביקורות מיציאה לקניות בחנות פיזית, אבל אם עסק מקוון, הוא מסוגל להראות מה הלקוחות שלו אומרים על המוצר וזה מושך או מבריח לקוחות, זה תלוי איך העסק עושה.

  1. צ'טבוטים.

עסק מקוון עם צ'טבוט באתר שלו מקל על לקוח במקרה שיש לו בעיה לגבי מוצר מסוים. זהו סוג של סיוע באמצעות צ'אט מקוון

סיכום.

2020 הייתה השנה שהראתה שהכל אפשרי במצב מקוון, עם למעלה מ-2.05 מיליארד קונים מקוונים. עסקים צריכים תמיד להיות מעודכנים במגמות הטכנולוגיות כי זו הדרך היחידה שלהם להמשיך להרוויח, ולשמור בקצב ההתקדמות של הלקוחות שלהם.

שום דבר לא יישאר אותו דבר ולמען האמת, אנשים דואגים רק לדברים שהופכים את חייהם לקלים יותר. אבל בעלי עסקים צריכים גם לזכור שבעוד שלקוחות אוהבים קניות באינטרנט, הם גם אוהבים חוויה טובה וכך הם יכולים להמליץ ​​בקלות על החברים והמשפחה שלהם.

 

 

 

 

 

1 Comment

  1. גד
    19 בדצמבר 2022 @ 18:34

    רק אצלי כולם מקום ראשון?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן