Skip to content

מיוסי בנאי באהבה

ביום חמישי הקרוב יוכלו תושבי ירושלים להתענג מקונצרט של תזמורת המהפכה שתארח את יוסי בנאי – השחקן והקומיקאי הנודע.  הוא יעלה מופע בו יתארחו בין השאר השחקנית האגדית רבקה מיכאלי אניה בוקשטיין/עדי כהן ואבי גרייניק בקטעי משחק ושירה. 28.12, שעה 20:30, תיאטרון ירושלים s://youtu.be/0MWH155CRks רועי אופנהיימיר ינצח על מופע בסדרת המהפכה של האופרה הישראלית שיוקדש […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביום חמישי הקרוב יוכלו תושבי ירושלים להתענג מקונצרט של תזמורת המהפכה שתארח את יוסי בנאי – השחקן והקומיקאי הנודע.  הוא יעלה מופע בו יתארחו בין השאר השחקנית האגדית רבקה מיכאלי אניה בוקשטיין/עדי כהן ואבי גרייניק בקטעי משחק ושירה.

28.12, שעה 20:30, תיאטרון ירושלים

s://youtu.be/0MWH155CRks

רועי אופנהיימיר ינצח על מופע בסדרת המהפכה של האופרה הישראלית שיוקדש לאמן שהפך לאגדה עוד בחייו: יוסי בנאי היוצר, הזמר, השחקן והקומיקאי, חתן פרס ישראל ומגדולי אמני הבמה. המלחין והמעבד יהיה אמיר לקנר.

תזמורת המהפכה יוצאת למסע בעקבות השירים, המערכונים והקטעים הנפלאים שיצר יוסי בנאי. עם חיבור בין המוסיקה המוכרת לבין קטעים חדשים שנכתבו בהשראתה, עם קטעי וידאו נדירים, ועם הגיבורים האהובים של בנאי – יוצרת תזמורת המהפכה ערב מלא הומור וגעגוע אל האמן שהפך לאגדה ישראלית עוד בחייו.

אל התזמורת תצטרף שותפתו לבמה של יוסי בנאי לאורך שנים רבות – השחקנית האגדית רבקה מיכאלי ויתארחו גם אניה בוקשטיין/עדי כהן ואבי גרייניק בקטעי משחק ושירה.

המלחין והמעבד יהיה אמיר לקנר.

עיצוב וידאו ארט: אורן גבאי.

כתיבה וייעוץ אמנותי: רוני סיני.

ניהול אמנותי: אמיר לקנר, זהר שרון, רועי אופנהיים.

בשיתוף עם ארכיון הסרטים – כאן תאגיד השידור הישראלי.

תודה: חדשות 13, לי שירה.

תודה מיוחדת: אביבה בנאי.

28.12, שעה 20:30, תיאטרון ירושלים

www.bimot.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן