Skip to content

קמע חוגגת יום הולדת 20 בסוזן דלל

בנוסף למופעי המחול המפעימים יושק הספר "כעוף החול" המתעד את סיפורה של הלהקה. חגיגות יום הולדת עשרים ללהקת המחול קמע  במרכז סוזן דלל, תל אביב: 14 ביוני, 30 ביוני, 1 ביולי 2023
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בחודשים יוני ויולי 2023, תחגוג להקת המחול קמע 20 שנות פעילות, לאחר שבמאי 2002, עלתה לבמה לראשונה, במרכז סוזן דלל עם המופע "גן נעול".

אירועי ה-20, יצוינו בחגיגה של 3 ימים במרכז סוזן דלל, בה יועלו 3 מופעים של הלהקה המציגים גוונים שונים של יצירה מחולית ייחודית,  ופאנל השקת ספר הלהקה "כעוף החול" בהנחיית ד"ר יונת רוטמן

קמע חוגגת עם היצירה המכשפת legends   צילום: מעיין קאופמן
Maayan Kaufman photography

להקת המחול קמע תפתח את חגיגות ה20  שיתקיימו במהלך 3 ימים במרכז סוזן דלל עם יצירתו החדשה של תמיר גינץ "בהקיץ"  – פנטזיה סוריאליסטית אישית הנודדת אל רגעי אושר, חזיונות של תשוקות ומאווים בלתי ממומשים, הדי זיכרונות ואהבות. יצירתו החדשה של תמיר גינץ, נבעה מכמיהה לצאת להרפתקת אסקפיזם, בפקחות מלאה, אל מחוזות של אופטימיות.

בעיצומן של החגיגות יעלו  2 מופעים מהרפרטואר "הפסיון של מתיאוס 2727" – ההצלחה הבינלאומית הגדולה של הלהקה, עבודתו של גינץ, לצלילי יצירתו האדירה של י.ס.באך, "מתיאוס פסיון".

חגיגות יום הולדת לקמע עם הפסיון של מתיאוס. צילום: קרלוס אלבר Carlos Alvar

ו "LEGENDS" מופע האוצר יצירות מופת של גדולי הכוריאוגרפים בעולם: מרקו גקה (גרמניה) עם "THIN SKIN" ויוהאן אינגר (שוודיה) עם "RAIN DOGS". אגדות הרוק טום וויטס ופטי סמית' משמשות קרקע קצבית משותפת לכוריאוגרפיה מבריקה ווירטואוזיות משני עולמות תוכן שונים לחלוטין.

לצד המופעים, הלהקה מזמינה הקהל הרחב להשקת הספר "כעוף החול" המתעד את סיפורה של הלהקה, מאת ד"ר יונת רוטמן אשר תנחה את הפאנל.

ב- 30.6.2023 בין השעות 12:00-13:30 ייערך בסטודיו זהבה פאנל השקת ספר "כעוף החול" המתעד את סיפורה של הלהקה, מאת ד"ר יונת רוטמן אשר תנחה את הפאנל.  האירוע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום – בהרשמה מראש עד 120 אנשים באולם

להקת המחול קמע, סימן המזל של המחול הישראלי, זוכה להצלחה רבה ברחבי העולם. יצירות הלהקה נותנות במה לווירטואוזיות עוצמתית לצד ביטוי אישי של הרקדנים ומזמינות את הצופים לחוויה מרתקת. תמיר גינץ, המנהל האמנותי, המייסד והכוריאוגרף של הלהקה, יוצר עבודות המהוות את הציר המרכזי ברפרטואר הלהקה. בעבודותיו נרקם על הבמה עולם עשיר ברבדים. שפת התנועה הדרמטית של גינץ שופעת בדימויים ומאתגרת את יכולות הרקדנים.
קמע הינה בית ל-24 רקדנים, ישראלים לצד רקדנים מרחבי העולם, התורמים מכישרונם לתהליך היצירתי ומביאים לבמה ביצוע מרגש וסוחף.

 

לוח המופעים

14 ביוני | 20:30 | LEGENDS

30 ביוני | 14:30 | בהקיץ

1 ביולי | 21:30 | הפסיון של מתיאוס 2727

מרכז סוזן דלל, תל אביב

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן