Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 42

הקיץ כבר הגיע ויחד איתו גלידות, שייקים ועוד כמה מתוקים ש(אולי) כדאי לדעת עליהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקיץ כבר הגיע ויחד איתו גלידות, שייקים ועוד כמה מתוקים ש(אולי) כדאי לדעת עליהם

נסטלה: גלידות חדשות לקיץ

החברה השיקה כמה וכמה מוצרים חדשים לקראת הקיץ (שכבר הגיע, כידוע לכולנו). למותג Crunch נוסף שלגון שוקולד ואגוזי לוז, המשלב – בהצלחה, יש לציין בשמחה – גלידת שוקולד עם ציפוי שוקולד לבן וליבה של ממרח אגוזי לוז. הטעמים משלבים טוב אחד עם השני, ויוצרים חוויה מספקת. כחלק מהמותג הושקה גם מאגדת של בלונד בייגלה, שש יחידות של גלידה בטעם בייגלה וציפוי שוקולד בלונד; וכן מאגדת פיסטוק שוקולד לבן, המכילים 99 קלוריות כל אחד. השקה נוספת היא לה פרוטה סקוויז, שלגון בצורת קונוס המיועד לילדים, ומגיע בטעמי אבטיח, תות ומלון – נרשמה התלהבות בקרב הילדים שאכלו אותם. ההשקה האחרונה היא בעיקרון לילדים, למרות שאנו מכירים כמה מבוגרים שהמוצר הזה רלבנטי עבורם: לה קרמריה באבל גאם – גלידה בצבעי תכלת וורוד ובטעמים של מרמשלו ומסטיק.

להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

שטראוס: חטיפי UPLAND קוביות

הודות לפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, יצרה החברה את סדרת החטיפים החדשה הזו, שאינה דומה לכל דבר אחר שאנו מכירים. טכנולוגיה של ייבוש בהקפאה מאפשר ליצור אותם ללא שימוש בסוכר, בו נהוג לעשות שימוש כדי להדביק את הרכיבים זה לזה. הסדרה כוללת שלושה חטיפים, המשלבים פירות, ירקות, דגנים, קינואה, שקדים, זרעים ועוד. הסוכרים מגיעים מהפירות או מתוספת של מייפל, והטעמים הם תות וסלק, מנגו ואננס, אוכמניות ושוקולד. המרקם שלהם פריך-יבש ומעט אבקתי לעיתים, מיוחד וכיפי לאכילה. הטעמים לא יתאימו לכל אחד, בגלל שאפשר גם להרגיש בהם את ההשפעה של הירקות/דגנים. אנחנו אהבנו.

עד 12.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

יוניליוור: כריות קרם בייגלה מלוח של תלמה

המוצר הזה הוא ביטוי נוסף לכך שדגני בוקר הפכו כבר לסוג של ממתק, נטול כל ערכים תזונתיים משמעותיים. זה לא אומר שזה לא טעים – יש מספיק מטעמו וממרקמו של הבייגלה המלוח בתוך הכריות. הכל ביחד יוצר שילוב טעמים ייחודי של חלב-בייגלה-מלוח-מתוק, המשתלב בהצלחה בטרנד הקצת מאוס של מלוח-מתוק. צריך ממש לאהוב את זה, אנחנו העדפנו לוותר.

עד 33.4 שקלים ל-686 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו 0304

 

שטראוס: MOOSH של מחלבת יטבתה

מנגו, אננס ובננה; אננס, בננה וקוקוס; ואפרסק, פסיפלורה ובננה – אלה שלושת השייקים החדשים של החברה. שלושתם מבוססי חלב, והם נמכרים בפחיות שניתן לקחת איתנו לכל מקום. המינונים של הפירות טובים, כך שהם משתלבים ביחד מבלי ללכת לאיבוד בתערובת. אנחנו היינו מעדיפים שהמרקם יהיה יותר סמיך, אבל יש מי שטעם וטען שכך הם יותר מרעננים ומתאימים ליום חם.

עד 10.5 שקלים ל- 235 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

 

בקצרה

המותג טוויקס, בגרסתו הלבנה, נמכר כעת גם במאגדת של חמישה חטיפים. החטיף משלב ביסקוויט וקרמל עם ציפוי בטעם שוקולד לבן.

עד 14.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נוחות.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן