פיג'ו 107 חדשה

מכונית המיני העירונית של פיז'ו, עברה מתיחת פנים משמעותית ולעיצוב צעיר ועירוני. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.

פיג'ו 107 חדשה

מכונית המיני העירונית של פיז'ו, עברה מתיחת פנים משמעותית ולעיצוב צעיר ועירוני. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.

מכונית המיני העירונית של פיז'ו, עברה מתיחת פנים משמעותית ולעיצוב צעיר ועירוני. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.

פיז'ו 107 מסופקת בתצורת 5 דלתות, מנוע בנזין בנפח 1 ליטר, המספק 68 כ"ס, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים קדמיים או תיבת הילוכים רובוטית. מידות המכונית:
אורך של 3.44 מ'.
רוחב של 1.63 מ'.
גובה של 1.465 מ'.

107 (ויקיפדיה)

תצרוכת הדלק משתפרת במסגרת מתיחת הפנים לדגם. ממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שיפור של כ-4% לעומת הדגם הקיים, ואילו הגרסה הרובוטית תציג תצרוכת של 22.2 ק"מ לליטר (שיפור של כ-2%). במסגרת מתיחת הפנים והשדרוג בעיצוב וברמת ההידור, התווספו איבזורים ל-107 שיכללו פנסי ערפל, פנסי יום לד, חלונות אחוריים כהים הגה וידית הילוכים מצופים בעור בדגם הרובוטי, רדיו-דיסק מקורי ועוד.

פיז'ו 107 החדשה מאובזרת במערכת ESP לבקרת יציבות אלקטרונית ובמערכות הבלמים המתקדמות לביצועים איכותיים ובטיחות גבוהה: מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים, מערכת EBD לחלוקת בלימה אלקטרונית ומערכת Cornering Stability Control לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה. כמו כן המכונית מצוידת בשש כריות אויר. המהירות המירבית היא 160 קמ"ש בדגם הידני ו-157 בדגם הרובוטי, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש עומדת על 12.3 שניות בדגם הידני ו-14 שניות בדגם הרובוטי. פליטת CO2 במסלול נסיעה משולב עומדת על 99 גרם לק"מ בדגם הידני ו-104 בדגם הרובוטי כאשר מדורגת 2 בדרגת המיסוי הירוק.

המכונית תושק בישראל באפריל 2012:
הדגם הידני במחיר 69,990 ₪, הדגם האלקטרוני במחיר 74,990 ₪ משודרג בגלגל הגה וידית הילוכים בריפוד עור.

מכונית המיני העירונית של פיז'ו, עברה מתיחת פנים משמעותית ולעיצוב צעיר ועירוני. הדגם זכה לעיצוב חיצוני מחודש ולשיפורים באבזור ותצרוכת הדלק. חרטומה של המכונית השתנה ומתאים את עצמו לקו של פיג'ו, באמצעות פגוש שמשלב גם תאורת יום מסוג לד.

פיז'ו 107 מסופקת בתצורת 5 דלתות, מנוע בנזין בנפח 1 ליטר, המספק 68 כ"ס, עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 5 הילוכים קדמיים או תיבת הילוכים רובוטית. מידות המכונית:
אורך של 3.44 מ'.
רוחב של 1.63 מ'.
גובה של 1.465 מ'.

107 (ויקיפדיה)

תצרוכת הדלק משתפרת במסגרת מתיחת הפנים לדגם. ממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בגרסה הידנית, שיפור של כ-4% לעומת הדגם הקיים, ואילו הגרסה הרובוטית תציג תצרוכת של 22.2 ק"מ לליטר (שיפור של כ-2%). במסגרת מתיחת הפנים והשדרוג בעיצוב וברמת ההידור, התווספו איבזורים ל-107 שיכללו פנסי ערפל, פנסי יום לד, חלונות אחוריים כהים הגה וידית הילוכים מצופים בעור בדגם הרובוטי, רדיו-דיסק מקורי ועוד.

פיז'ו 107 החדשה מאובזרת במערכת ESP לבקרת יציבות אלקטרונית ובמערכות הבלמים המתקדמות לביצועים איכותיים ובטיחות גבוהה: מערכת ABS למניעת נעילת הגלגלים, מערכת EBD לחלוקת בלימה אלקטרונית ומערכת Cornering Stability Control לשמירה על היציבות בבלימה בזמן פניה. כמו כן המכונית מצוידת בשש כריות אויר. המהירות המירבית היא 160 קמ"ש בדגם הידני ו-157 בדגם הרובוטי, התאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש עומדת על 12.3 שניות בדגם הידני ו-14 שניות בדגם הרובוטי. פליטת CO2 במסלול נסיעה משולב עומדת על 99 גרם לק"מ בדגם הידני ו-104 בדגם הרובוטי כאשר מדורגת 2 בדרגת המיסוי הירוק.

המכונית תושק בישראל באפריל 2012:
הדגם הידני במחיר 69,990 ₪, הדגם האלקטרוני במחיר 74,990 ₪ משודרג בגלגל הגה וידית הילוכים בריפוד עור.

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן