Skip to content

מחיר הדלק עולה – עוברים לחשמל ?

חברות מובילות במשק עוברות לכלי רכב המונעים בחשמל בעקבות מחירי הדלק הגבוהים והצפי שיהיו כך בשנים הקרובות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברות מובילות במשק עוברות לכלי רכב המונעים בחשמל בעקבות מחירי הדלק הגבוהים והצפי שיהיו כך בשנים הקרובות

מאת: דני בר

Better Place הודיעה על חתימת הסכמים חדשים להזמנת מאות מכוניות חשמליות כבר השנה וזאת בהמשך למגמה המתרחבת של מעבר חברות עם ציי רכב להנעה בחשמל ולא בדלק שמחירו כבר היום יקר וימשיך לעלות לפי התחזיות.

החברות הגדולות במשק מובילות את המעבר לתחבורה נקייה ללא דלק. ארבע חברות חתמו בימים האחרונים על הזמנות של מאות מכוניות חשמליות אשר עתידות להימסר לציי הרכב כבר במהלך השנה הנוכחית. סלקום, G4S, NIKE, HOT, מצטרפות למעלה מ-60 חברות במשק שכבר הזמינו מכוניות חשמליות וביניהן: מטריקס, MSD, ברן, פתאל, סקאל, אמן מחשבים ועוד.

הגורם העיקרי למגמה זו הוא עליית מחירי הדלק אולם גם המגמה הירוקה והמחויבות של חברות מובילות בחברה הישראלית לצמצום זיהום האוויר, הכריעו וחייבו חברות רבות לבחון את האלטרנטיבות הקיימות היום בשוק וקבלו החלטה להתחיל כבר היום להעביר חלק ממכוניות הצי שברשותם למכוניות חשמליות. מעבר למכונית חשמלית יכול לחסוך מיליוני שקלים על הוצאות הדלק.

מנכ"ל Better Place ישראל, משה קפלינסקי ציין כי: "עם עליית מחירי הדלק חלה עלייה בביקוש לאלטרנטיבות לדלק. הפתרון של Better Place מאפשר היום לאזרחי ישראל לעשות שינוי ולקבל החלטה שהיא בעלת אחריות כלכלית וסביבתית. מנהלי החברות הגדולות במשק מגלים אחריות חברתית וכלכלית כאשר הם בוחרים להוביל את השינוי והמעבר לתחבורה שאינה מבוססת דלק. מדובר בצעד משמעותי למדינת ישראל בדרכה להיגמל מנפט".

הפתרון של חברת Better Place, פועל בישראל בהיקף מצומצם, עם כ-150 כלי רכב, מזה מספר חודשים ומאפשר רכישת מכונית חשמלית משפחתית, רנו Fluence Z.E. חשמלית במחיר של מכונית בנזין. לקוחות החברה יהנו מרשת של החלפת סוללה וטכנולוגיה מתקדמת ברכב המאפשרת נהיגה ללא הגבלת מרחק .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן