Skip to content

מסלול הנורבורינג מגיע ללאס- וגאס

מסלול מרוצי המכוניות האייקוני מגרמניה, ה- NURBURGRING ,יועתק בשלמותו למדבריות נוודה ע"י לאס-וגאס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסלול מרוצי המכוניות האייקוני מגרמניה, ה- NURBURGRING ,יועתק בשלמותו למדבריות נוודה על יד עיר ההימורים לאס-וגאס

מאת: דני בר

לאחר שיזמים אמריקאים כבר העתיקו את הקולוסאום, מגדל אייפל, וונציה ועוד אתרים אייקונים מאירופה, הגיע תורו של מסלול המכוניות הוותיק מגרמניה. חברת ספידוויי המפעילה 8 זירות מרוצי רכב בארה"ב, מתוכם אחד בלאס-וגאס, החליטה להעתיק את מסלול המרוצים האימתני מגרמניה, על שלל הסיבובים המסוכנים ומאתגרים שבו, לאתר מדברי ע"י עיר ההימורים לאס-וגאס.

מסלול הנורבורינג נמצא סמוך לעיירה נורבורג שנמצאת מדרום לקלן , המסלול הוקם ב-1927 ומאז פועל הן למרוצים מקצועיים והן לנהיגה חווייתית לנהגים המנסים את יכולותיהם לנהיגה מהירה במסלול מרוצים.

הנורבורינג מורכב ממסלול צפוני ( הנורדשלייפה ) העיקרי אשר לאורכו 73 פניות ( 33 לצד שמאל ו-40 לצד ימין ) , ואורכו 22.8 ק"מ. ומסלול אימון קצר ובטיחותי בהרבה. המסלול מתפתל בין גבעות הרי האיפל המיוערים ובלב המסלול אף קיימת מצודה עתיקה מימי הביניים.

ספידווי האמריקאית מתכוונת להעתיק את המסלול על כל הזוויות והעיקולים שבו ,תוך ניצול מזג האוויר השונה כל כך בנוודה לעומת מזג האוויר הקר והגשום באזור נורבורג ברוב ימות השנה. להבדיל מהמסלול הגרמני שרוב הנוהגים בו הם מרוצים ובשעות מסוימות מבקרים המתנסים בנהיגה חווייתית של כמה הקפות ( ובהתאם גם התשלום ), בארה"ב הכוונה לבנות זירת נסיעה וניסוי ליצרני הרכב, שיוכלו בכל ימות השנה, ובטמפרטורות קיצוניות של חום המדבר, לנסות את כלי הרכב והדגמים החדשים לפני עלייתם על הכביש וכניסתם לאולמות המכירה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן