Skip to content

להתראות עוגות קצפת, שלום אופנה

שבוע האופנה לכלות לשנת 2012 שחל השבוע נפתח בתצוגת אופנה מרשימה ונוצצת. היינו שם כדי לדווח על הטרנדים החמים לכלות לעתיד מאת מאי סבג שבוע האופנה לכלות לשנת 2012 שחל השבוע נפתח באירוע מרשים, שהתנהל באווירה ישראלית חמה, ונוהל אומנותית על ידי סמדר גנזי. כבכל אירוע אופנה זוהר, הוזמנו ידוענים רבים, השמפניה נשפכה כמים, והייתה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שבוע האופנה לכלות לשנת 2012 שחל השבוע נפתח בתצוגת אופנה מרשימה ונוצצת. היינו שם כדי לדווח על הטרנדים החמים לכלות לעתיד

מאת מאי סבג

שבוע האופנה לכלות לשנת 2012 שחל השבוע נפתח באירוע מרשים, שהתנהל באווירה ישראלית חמה, ונוהל אומנותית על ידי סמדר גנזי. כבכל אירוע אופנה זוהר, הוזמנו ידוענים רבים, השמפניה נשפכה כמים, והייתה אווירה נוצצת וחגיגית במיוחד.

בכניסה למתחם תצוגת האופנה, כלות ומוזמנים רבים אחרים יכלו להינות ממגוון של הנחות והגרלות ולהתרשם ממגוון רחב של מעצבי אופנה מן השורה הראשונה שהציגו את קולקציות הכלולות שלהם לעונה הנוכחית. בין המעצבים היו: יוסף, גלית לוי, אלון ליבנה, ארז עובדיה, יקי רביד, יאיר ז'רמון, בן אוזן (בן ה-14!), טלי הנדל, גליה להב, אופיר דהן, מירי קאלה, ליהי הוד, ורוני קנטור המעצבת גם נעלי כלה. כמו כן השתתפו מעצבות התכשיטים שלי דהרי, מיכל בן עמי, ועוד רבים וטובים.

מלכת היופי שני חזן בשמלה של גליה להב בהופעה צנועה ועדינה
מלכת היופי שני חזן בשמלה של גליה להב בהופעה צנועה ועדינה (צילום: X-Pose)

בתצוגת האופנה הפותחת, הוצגו דגמים של 35 מעצבים, כאשר כל מעצב הציג דגם אחד מרכזי מהקולקציה. הדוגמניות יצאו מתוך חופה קלאסית מעוטרת בעלים ופרחים שעמדה בכניסה לבמת התצוגה. ציפיותינו המוקדמות לשמלות קצפת בנאליות נתבדו, ושמחנו לגלות שמלות אופנתיות ויפהפיות העשויות בקפידה ובטוב טעם. השמלות של המעצבים יקי רביד, יוסף, ארז עובדיה, טלי הנדל, וליהי הוד היו בסגנון רומנטי, עדין ו"נשפך", חלקן מבדי תחרה וחלקן עם מפתחים עמוקים בחזה או בגב, וללא פרטים מיותרים הגורעים מיופיין.

מחשוף גב מעודן בשמלה של יקי רביד
מחשוף גב מעודן בשמלה של יקי רביד (צילום: ציפי מנשה)
ועוד אחד בשמלה של ליהי הוד
ועוד אחד בשמלה של ליהי הוד (צילום: X-Pose)

חלק מהשמלות שהוצגו ניחנו במוטיבים המותאמים לשמלות הכלה הטיפוסיות, כלומר מלאות בפרטים מוגזמים. הפגינו נוכחות: מפתחים עמוקים בגב או בחזה, נצנצים, עיטורים בבד, שובל ארוך, שמלה בשילוב עם מחוך, נוצות, שמלות נפוחות ומלאות, ושילוב של שכבות בד טול עם בדי תחרה.

שמלה של בן אוזן. מוגזמת?
שמלה של בן אוזן. מוגזמת? (צילום: ציפי מנשה)
שמלה של אורטל שמר
שמלה של אורטל שמר (צילום: ציפי מנשה)

המעצבת אסתר לוי הציגה שמלה דרמתית במיוחד, הכוללת שובל ארול מאוד, שרוולון תחרה מעוצב בסגנון נסיכותי ונפוח באיזור הכתפיים ושמלת סטרפלס מובנת באיזור החזה. חבל רק שהחלק התחתון של השמלה כלל כמות טול מוגזמת ביחס לאורך השמלה, שהייתה קצרה מדי.

מחוך, חצאית טוטו, שרוולון תחרה ושובל שודכו להם יחדיו בשמלה של אסתר לוי
מחוך, חצאית טוטו, שרוולון תחרה ושובל שודכו להם יחדיו בשמלה של אסתר לוי (צילום: ציפי מנשה)

תצוגת האופנה ריכזה על במה אחת מגוון אפשרויות שכולן מתאימות לכלות הישראליות, ואיפשרה להן לבחור את "ארגז הכלים" לחתונתן, החל מאיפור ועד לאביזרים. השמלות שהוצגו התאימו למגוון של נשים, מבעלות הנפש הרומנטית ועד לאלו הרוצות להרגיש הכי סקסיות שאפשר. בסיום התצוגה הופיעה על הבמה לירז צ'רכי בשמלה אדומה צמודה וחושנית, ושרה את הסינגל הראשון שלה לצד הדוגמניות באווירה שמחה ונעימה.

לירז' צ'רכי זוהרת ושרה בסיום התצוגה לצד הדוגמניות (צילום: ציפי מנשה)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן