Skip to content

סיפורים ישנים- שלדים חדשים

שאלות לנתניהו: מה היו המניעים שלך לתמיכה המסיבית בחמאס (בהעלמת עין מהעברת מיליוני דולרים מידי חודש לארגון הטרור)? מדוע סירבת מספר פעמים לאשר את חיסולו של יחיא סינוואר? מדוע התעלמת מכל האזהרות שקיבלת, מראשי זרועות הביטחון למיניהם?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל יום מתגלים "שלדים חדשים" בארון הקבורה שהכין נתניהו למדינת ישראל. היום כבר ידוע שנתניהו הוזהר מספר פעמים על אפשרות למלחמה. מידע על מנהרות הענק הועבר לדרג המדיני, והמימון לחיזוק החמאס, היה כפול ממה שידענו עד כה. אודי לוי, בכיר במוסד לשעבר שחשף מידע על נכסי חמאס מספר: "המלצנו למוטט את הארגון ואת חיזבאללה – המדיניות הייתה הפוכה לחלוטין".
מר נתניהו, שנים "הכלת" את ירי הטילים של החמאס לעבר שדרות ו"העוטף" וצה"ל באישורך פעל "כתגובה", שהניבה לא אחת, תקיפת גבעות חול, כדי שתוכל לומר בקול בריטון של מר ביטחון: "הנה, החזרנו להם".
אדון נתניהו – כשהגיעו מים עד נפש, ותקיפת גבעות החול כבר לא עבדו לך פוליטית, ובחשאי המשכת לאפשר העברת סכומי עתק של דולרים ובמ-ז-ו-מ-ן, על מנת לרצות את הציבור יצאת למבצעים הרואיים של "לחיסול החמאס" מבצעים שהחלו בתרועה והסתיימו בקול ענות חלושה.
זה מזכיר בדיחה ישנה מאוד על ההבדלים בין אהוד כדורגל מ'לפמיליה' לקיבוצניק. שניהם זעמו על השיפוט באיזשהו משחק כדורגל. הראשון צעק מהיציע: 'השופט בן זונה', השני צעק מאותו היציע: 'השופט לא הוגן, השופט לא פיר'. כן מיסטר נתניהו מול המאס אתה היית הקיבוצניק : "הראתה לו מאיפה משתין הדג

דוגמאות? בבקשה

12 שנים חלפו מאז שחררת מהכלא את יחיא סינוואר וכל אחד מכם הלך לענייניו.
אבל בזמן שסינוואר החל לחפור מנהרות העיר התחתית בעזה, אתה נתניהו, דאגת למטוס אישי ולמימון המים לבריכת השחייה בביתך.
כשסינוואר חימש את החמאס – אתה החלשת את צה"ל.
כשסינוואר הקים צבא של טרוריסטים רצחניים – אתה בילית עם "רעייתי" במסעות עינוגים ברחבי העולם.
כשסינוואר קבל טילים, רקטות, פצצות מרגמה, נשק ותחמושת – אתה דאגת לקבל סַפָּר בוטיק לעיצוב שיער לך ולרעייתך.
כשסינוואר תכנן את כיבוש הדרום (היום זה כבר באוויר) – אתה היית עסוק בהפיכת ישראל לדיקטטורה – מהלך שהקפאת בינתיים, כי "זה לא הזמן".
כשסינוואר פרסם את נאום השטנה חשף ואיים בריש גלי על ביצוע התוכנית המפלצתית לפשיטה על יישובי עוטף עזה, אתה הצבת את הגרעין האיראני כיעד מס' 1 של ישראל וגרמת לקרב את איראן לחמוש הגרעיני בעזרת דרך "ידידך" האוויל, אז נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ שביטל אתת ההסכמים מול איראן.
כך גם עם החמאס כי אתה האדון נתניהו, אתה אבי הקונספציה עם החמאס. אתה יצרת אותה, אתה הזנת אותה ואתה תמכת בה לכל אורך הדרך – עד ליום הטבח, ב 7 באוקטובר 2023.

כל ההתנהלות הזו מעוררת שאלות קשות – מדוע?

מה היו המניעים שלך לתמיכה המסיבית בחמאס (בעידוד העברת מיליוני דולרים מידי חודש לארגון הטירור)?

מדוע סירבת מספר פעמים לאשר את חיסולו של יחיא סינוואר?

מדוע לא פעלת להפסקת שדורי אל-ג'אזירה מישראל (להזכירך, שבכל מסע הרעל שלך כינית את ערוצי הטלוויזיה: ערוצי התבהלה, או התרעלה (למעט ערוץ הפאוודה 14)?

מדוע התעלמת מכל האזהרות שקיבלת, מראשי זרועות הביטחון למיניהם?

יחיא סינוואר (צילום: רשתות ערביות על ידי החמאס)

ואני מהרהר ותוהה: אולי התשובה טמונה במזוודות המסתוריות שהועלו לתא הנוסעים במטוס בו יצאת מהארץ?, אשמח אם תספר לנו מה היה תוכנן? אולי זו הסיבה האמתית להענקת דרכון דיפלומטי לבנך, המאפשר לו לשאת כל מטען מבלי להיבדק?

ואולי פעם אחת בחייך נתניהו, אולי פעם אחת תיתן לנו, לציבור, תשובה "ישרה", לא מניפולטיבית ומשקרת, מכזבת, נפתולית ומסיטה כנגד גורמים אחרים, כדרכך ב"מסיבות העיתונאים (עלאק).
אולי פעם אחת תשיב ביושר ובאומץ תשובות אמתיות ללוחמים, למשפחות הנופלים, למשפחות החטופים, לפצועים, לנפגעי הנפש, לפליטים בארצם ולכל אלה שחייהם רוסקו כתוצאה "מהקונספציה" שבנית. תשיב להם על שאלותיהם – מגיע להם.

ואולי ביבי, כדאי שתקשיב לכתבת ה-CNN שמובאת כאן לפניך:

ביבי. נער הייתי וגם זקנתי – אבל אולי שכדאי שתשמע עצה: לך הביתה וחכה בחיל ורעדה לפסק הדין של ההיסטוריה על פועלך. וכן גם למסקנות בית המשפט על שוחד והפרת אמונים, וועדת מירון, וועדת הצוללות, כספי קטאר ואולי גם שוחד שקיבלת לכאורה.
שמע לי. אל תוסיף להזיק ולהינזק, פשוט לך הביתה ותן למדינה שלמה להתחיל להבריא את פצעיה. לך.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן