Skip to content

אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו בהופעה מחודשת

אלפא רומיאו ג'וליה וסטלביו החדשות זוכות לעיצוב מעודכן ולטכנולוגיה עכשווית, הנעה כפולה באמצעות טכנולוגיית ה-Q4 החדשנית המאפשרת ביצועים טובים יותר ויעילות ובטיחות גבוהים יותר. שני הדגמים מציגים חזית מחודשת, הכוללת יחידות תאורה מסוג LED מטריקס אדפטיביות ושבכה קדמית חדשה, אשר מיישרים קו עם עיצוב הטונאלה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סמלת, משיקה בישראל של דגמי אלפא רומיאו המחודשים – הג'וליה והסטלביו. הג'וליה והסטלביו החדשות מציגות חזית חדשה ובולטת, בה השכבה הקדמית זכתה לגימור ייחודי המזוהה עם אלפא רומיאו. יחידות התאורה זכו לעדכון המשמעותי ביותר, הכולל עיצוב "3+3", בשני הדגמים, וטכנולוגיית LED מטריקס. עיצוב המיישר קו עם הטונאלה.

הג'וליה והסטלביו החדשים (צילום באדיבות היצרן)
הג'וליה והסטלביו החדשים (צילום באדיבות היצרן)

המכוניות באות לספק חווית נהיגה ברוח אלפא רומיאו. לרכבים הנעה כפולה באמצעות טכנולוגיית ה-Q4: טכנולוגיה הנועדה לנהל את אחיזת הכביש של המכונית בצורה אופטימלית וצפויה על מנת לספק ביצועים, יעילות ובטיחות גבוהים יותר. מערכת ה-Q4 מספקת את כל היתרונות של הנעה כפולה, ויחד עם זאת מבטיחה חסכון בדלק ואת ההנאה אותה מספקת מכונית בעלת הנעה אחורית. בליבה של המערכת הותקנה תיבת העברה אקטיבית (ATC), המנטרת את תנאי האחיזה ואת פקודות הנהג בזמן אמת, ובכך מבטיחה את הביצועים הטובים ביותר. מערכת ה-Q4 של אלפא רומיאו מאפשרת למכונית להעביר את כל כוח המנוע לזוג הגלגלים האחוריים, ובמידה והצמיגים האחוריים מתקרבים למגבלות האחיזה, היא מסוגלת להעביר תוך פחות מ-15 עשיריות השנייה עד 50% מהספק המנוע לזוג הגלגלים הקדמיים, ובכך היא מונעת את סיבסוב הגלגלים ומבטיחה ביצועים ויעילות מרביים.

החזית החדשה של הג'וליה (צילום באדיבות היצרן)
החזית החדשה של הג'וליה (צילום באדיבות היצרן)
הג'וליה החל מ 340 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
הג'וליה החל מ 340 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

התנהגות הכביש הספורטיבית של הג'וליה והסטלביו החדשות מתאפשרת באמצעות שימוש נרחב בחומרים קלים במיוחד כגון אלומיניום (בבסיס המנוע) וקרבון (בגל ההינע), שנלקחו ישירות מעולם המרוצים. תורמת לחוויה הנהיגה מערכת מתלי ה-Alfa Link. בחזית, עצמות עצה כפולות ומערכת היגוי ייחודית לאלפא רומיאו, המספקת שליטה מהירה ומדויקת. מאחור, מתלה רב חיבורי הכולל ארבע וחצי זרועות, שהוא פטנט של אלפא רומיאו, המבטיח התנהגות כביש משופרת יחד עם נוחות מצוינת. גרסת ה-Tributo Italiano כוללת את מערכת ה-Alfa Active Suspension, המציגה שיכוך אוטומטי המתאים עצמו לתנאי הדרך בזמן אמת, ומאפשרת לנהג לבחור בין מצב ספורטיבי, לטובת ביצועים טובים יותר, ובין מצב נוחות, לטובת נוחות גבוהה יותר.

החזית החדשה של הסטלביו (צילום באדיבות היצרן)
החזית החדשה של הסטלביו (צילום באדיבות היצרן)
הסטלביו החל מ 370 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
הסטלביו החל מ 370 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

מערכת בלימה משולבת (IBS): מערכת זו משלבת את מערכת בקרת היציבות יחד עם מערכת הבלימה ובכך היא מבטיחה תגובה מיידית של הבלמים, מקצרת את מרחק העצירה, ומאפשרת חסכון משמעותי במשקל. השימוש במערכת זו מאפשר הפחתה משמעותית של מספר רכיבים בתוך תא המנוע, מה שמבטיח מרכז כובד משופר, וכפועל יוצא התנהגות כביש טובה יותר.

עדכון משמעותי בתא הנוסעים (צילום באדיבות היצרן)
עדכון משמעותי בתא הנוסעים (צילום באדיבות היצרן)

את העדכון המשמעותי ביותר בתא הנוסעים ניתן לראות בלוח המחוונים, המציג את העיצוב ה"טלסקופי" ההיסטורי של לוחות המחוונים של המותג. הוא כולל מסך דיגיטאלי חדש בגודל "12.3, המאפשר גישה לכל נתוני המכונית וההגדרות השונות הקשורות ליכולות הנהיגה האוטונומית. המסך מאפשר לבחור מבין שלושה מצבי תצוגה.

בנוסף, תורמים להתנהגות הכביש המשובחת של הג'וליה והסטלביו החדשות, הם ההגה הישיר ותיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית ZF הכוללת משוטי העברת הילוכים מאחורי ההגה לטובת שליטה מוחלטת בעיקולים.

הג'וליה והסטלביו החדשות מוצעות בשתי רמות גימור Veloce ו-Tributo Italiano. מחיר הג'וליה החדשה החל מ 340 אלף שח, מחיר הסטלביו החדשה החל מ 370 אלף שח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן