Skip to content

סיטרואן ג'אמפי המחודש

הג'אמפי עבר עדכון בכל הקשור לאבזור הבטיחות והנוחות ובנראות החיצונית, סיטרואן ג'אמפי יוצע בישראל בארבע גרסאות: גרסת נוסעים (M1) מדיום ולארג' ושתי גרסאות מטען (N1) מדיום ולארג'. אלה מצוידות במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 177 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים המחיר החל מ 267 אלף שח
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי החלה לשווק את סיטרואן ג'אמפי לאחר שעבר עדכון של אמצע החיים. הדור החדש למסחרית הפופולארית הושק בישראל בפברואר 2017 ומאז נמסרו מעל ל-3,380 יחידות, הן עם מנוע דיזל והן עם הינע חשמלי. כעת מגיע דגם זה לאחר שעבר עדכון חשוב אשר נגע במספר מוקדים חשובים: עיצובו החיצוני עודכן עם חזית חדשה לגמרי, אשר מאמצת את הנראות החדשה של שאר דגמי סיטרואן החדשים. החזית עוצבה מחדש ובה יחידות תאורה חדשות בנוסף לפגוש וגריל חדשים אשר נושא עליו את סמל סיטרואן החדש.

סיטרואן ג'מפי החדש (צילום באדיבות היצרן)
סיטרואן ג'אמפי החדש (צילום באדיבות היצרן)

תא הנוסעים של סיטרואן ג'אמפי אשר היה לאחד מנקודות החוזקה של דגם זה הודות לוורסטיליות ויצירת סביבת עבודה נוחה ונעימה המתאימה לשהייה ממושכת, הוסיף להתחדש. במסגרת העדכון, הג'אמפי בגרסת ה-N1 קיבל דשבורד מעוצב ובו מסך תצוגה בגודל 10 אינץ' אשר החליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר ובו מידע מגוון אודות תפעול הרכב. במרכז הדשבורד ישנו בורר הילוכים חדש E-TOGGLE אשר החליף את החוגה וגלגל הגה חדש נמצא מול הנוהגים ועליו פקדים להפעלת עזרי הנהיגה והמולטימדיה. גם זו האחרונה התעדכנה, כאשר בגרסת הנוסעים (M1, נהג + 6) ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ' בהתקנה מקומית ובגרסת המטען (N1, נהג + 2) ישנו מסך מקורי בגודל 10 אינץ', בעלי ממשק חדשני ועיצוב נקי עם פונקציות שיקוף (Apple Car Play ו-Android Auto) אלחוטית.

דשבורד מחודש בג'אמפי (צילום באדיבות היצרן)
דשבורד מחודש בג'אמפי (צילום באדיבות היצרן)

הג'אמפי המחודש קיבל חיזוק משמעותי באבזור הבטיחות ועזר לנהיגה הכוללת כעת כסטנדרט בלימת חירום אוטומטית, התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה  זאת בנוסף לרשימת אבזור הנוחות הכולל: חיישני אור וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד.

סיטרואן ג'אמפי המעודכן ישווק בישראל עם מנוע 2.0 טורבו-דיזל המפיק 177 כ"ס ב-3,750 סל"ד וכן 40.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. יחד יציעו צריכת דלק משולבת שבין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק"מ לליטר בהתאם לגרסה.

חזית מעוצבת חדשה (צילום באדיבות היצרן)
חזית מעוצבת חדשה (צילום באדיבות היצרן)

בהתאם לייעודו, סיטרואן ג'אמפי תוכנן להעניק ממדים פנימיים נדיבים לטובת נשיאת נוסעים ומטען . אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס"מ ואורכה של גרסת הלארג' עומד על 533.1 ס"מ, כאשר רוחבן וגובהן של השתיים עומד על 192.4 ו-191 ס"מ בהתאמה (בסיס הגלגלים עומד על 372.5 ס"מ). ממדים אלה מאפשרים יצירת חלל מטען גדול ויעיל – רוחבו הפנימי 163.6 ס"מ ואורך רצפת ההטענה משתנה בהתאם לגרסה, 251.2 בגרסת המדיום ו-286.2 בגרסת הלארג'. מידות אלה יוצרות נפח הטענה של 5,300 ליטר או 6,100 ליטר בהתאם לגרסה. בנוסף לכך, כושר ההעמסה של הג'אמפי נע בין 1,216 ל-1,307 ק"ג בהתאם לגרסה ואף מורשה גרירה של עד 750 ק"ג ללא שימוש בבלמים בעגלת הנגרר או 1,800 ק"ג בגרת המדיום עם שימוש בבלמים ו-2,500 ק"ג בגרסת הלארג' עם שימוש בבלמים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן