Skip to content

חסות בינלאומית על ספורטאי ישראל לאולימפיאדה

לאחר אוסטרליה, ניו-זילנד, קנדה, סין ועוד, גם בישראל הושק שיתוף פעולה בין קונצרן פרוקטר אנד גמבל ישראל והוועד האולימפי הישראלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאחר אוסטרליה, ניו-זילנד, קנדה, סין ועוד, גם בישראל הושק שיתוף פעולה בין קונצרן פרוקטר אנד גמבל ישראל והוועד האולימפי הישראלי

מאת דני בר

ביולי 2010 נחתם הסכם חסות לשלוש האולימפיאדות הבאות, בין P&G הבינלאומית לבין הוועד האולימפי הבינלאומי, תחת הכותרת "Thank you Mom" או בעברית "תודה אמא".

החסות של  הקונצרן היא חלק משלל החסויות הבינלאומיות של קוקה-קולה, מק'-דונלדס, סמסונג, אומגה, ויזה, שיהיו הספקיות היחידות בתחומן ויהיו גם רשאיות להשתמש בסמל האולימפי על מוצריהן ובפרסומים שלהם.

חוגגים שיתוף פעולה (צילום: דן בר דב)
חוגגים שיתוף פעולה ותכנית לתמיכה באמהות הספורטאים (צילום: דן בר דב)

יש לציין שהחסות של P&G מגיעה לרבדים אחרים של שיתוף פעולה. מספרת רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק פרוקטר אנד גמבל בישראל: "כחלק מהמחויבות והשותפות של פרוקטר אנד גמבל העולמית עם הוועד האולימפי הבינלאומי, אני שמחה להכריז היום גם על שת"פ עם הוועד האולימפי בישראל. בישראל, כמו ב- 130 מדינות נוספות, אנו משיקים  קמפיין חסות עולמי למשחקים האולימפיים תחת הכותרת "תודה אמא". הקמפיין מוקיר את אמהות הספורטאים באשר הן, ואמהות בכלל. כנדבך נוסף בקמפיין  תתמוך החברה באמהות של מספר ספורטאים חברי משלחת ישראל ללונדון וכן תפעיל, בשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל, תוכנית לעידוד מצוינות והישגיות בקרב צעירים, באמצעות ספורט".

כמו במדינות כמו אוסטרליה, ניו- זילנד, קנדה, סין ועוד, גם בישראל, תעלה החברה  קמפיין חסות  למשחקים האולימפיים. החברה תתמוך באמהות של מספר ספורטאים חברי משלחת ישראל ללונדון:

  • קארן – אמו של  השחיין, גל נבו
  • ורוניקה – אמה של המתעמלת אמנותית, נטע ריבקין
  • אילנה – אמו של שייט ה-470, גידי קליגר
  • סבטלנה – אמו של הקלע, סרגיי ריכטר
  • ניקי – אמה של הג'ודאית, אליס שלזינגר
  • טטיאנה – אמה של  אנסטסיה גלושקוב (שחייה צורנית).

כמו כן תפעיל החברה, בשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל, תוכנית לעידוד מצוינות והישגיות בקרב צעירים, באמצעות ספורט. החברה הודיעה כי תתמוך ב-100 ספורטאים צעירים בכך שתממן ל- 100 הנבחרים את חוג הספורט שלהם למשך שנה שלמה.

"אנו מאמינים שמאחורי כל אתלט עומדת אמא מדהימה," מוסיפה רבקה קהת  "ולכן, באמצעות תוכנית 'תודה אמא' נתמוך באמהות של הספורטאים האולימפיים, אך גם בכל  הורה העושה את כל מה שצריך כדי שלילדיו יהיו החיים הטובים ביותר שניתן. עבורנו, שותפות זו מבטאת גם את חזונה של פרוקטר אנד גמבל לשפר את חיי היומיום של בני אדם, כך שאך טבעי שנשתלב עם המטרה האולימפית של יצירת עולם טוב יותר באמצעות ספורט".

(צילום: דן בר דב)
מאחורי כל אתלט עומדת אמא מדהימה (צילום: דן בר דב)

צבי ורשביאק, יו"ר הוועד האולימפי בישראל, אמר במסיבת העיתונאים וטקס הענקת מדליות לאמהות הנבחרות: "אני מברך על שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי בישראל לפרוקטר אנד גמבל. אנו בוועד האולימפי משקיעים רבות כדי שהספורטאים יזכו להישגים רבים. בעזרת החברה ועבודה נכונה נגיע להישגים ספורטיביים, עם הספורטאים המקצועיים ולמצוינות כללית, באמצעות טיפוח הספורט ועידודו בקרב ילדים ובני נוער".

לשאלת העיתונאים הנוכחים לגבי התקציב לא התקבלה תשובה והדגיש מנכ"ל הועד האולימפי אפרים זינגר, כי כל הפעילות היא בין הספורטאים הנבחרים לבין P&G ולא דרך תקציב הוועד האולימפי.

בטקס סיפרו כמה מספורטאי העבר, חנה שזיפי, יעל ארד, יואב ברוק ואלכס אברבוך, שכיבדו בנוכחותם את המעמד, שלכולם האמא והבית היו התמיכה ועמוד השדרה לפעילותם כספורטאים.

באולימפיאדת לונדון הקרובה, תפעיל נותנת החסות בית לאמהות הנוכחות באולימפיאדה, בו יוכלו להתארח ולקבל קצת פינוק ואתנחתה במהלך ימי המשחקים האולימפיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן