Skip to content

פיג'ו 3008 החדש בישראל

פיג'ו 3008 החדש הוא הדגם הראשון של סטלנטיס אשר מבוסס על פלטפורמת ה'סטלה-מדיום' החדשה אשר מאפשרת לו להכיל יחידות הנעה חשמליות והיברידיות מתונות בהתאמה מושלמת. בשלב ראשון ישווק בגרסה חשמלית מלאה הכוללת סוללה בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס ויחד יעניקו טווח נסיעה של 499 ק"מ. בגרסתו ההיברידית המתונה, ה-3008 מצויד […]
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי, משיקה את פיג'ו 3008 החדש המגיע כעת בדורו השלישי שקיבל עיצוב חיצוני מרשים ומושך במיוחד, עם חזית עוצמתית, פרופיל גבוה וחלק אחורי אלכסוני. תא הנוסעים מעצים את פילוסופיית ה-i-Cockpit עם לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך המולטימדיה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו 21 אינץ' (תלוי רמת גימור)  רווחתם של כל יושבי הרכב זכתה לתשומת לב מלאה, עם מושבים חובקים ונעימים במיוחד ושלל אביזרים, שקעים ותאי אחסון לכל שימוש. בכל הנוגע למערכות ההינע, פיג'ו 3008 החדש המבוסס על פלטפורמת 'סטלה-מדיום' יחל את דרכו בישראל עם שתי יחידות הנעה מתקדמות – חשמלית מלאה והיברידית מתונה.

פיג'ו 3008 החדשה (צילום רונן טופלברג)
פיג'ו 3008 החדשה (צילום רונן טופלברג)

ה-3008 החדש נראה אלגנטי ובולט והוא ממחיש את רמת התעוזה שמפגינה פיג'ו בדור הדגמים החדש. האבולוציה שעבר דגם זה בדורו השלישי, מאפשרת לכל אחד לזהות מיד שלא רק שמדובר בפיג'ו, אלא באח החדש למשפחת ה-3008. התכנון המחודש של המעטפת, לרבות הארכת הקו האחורי באלכסון חדש, מאפשרת ל-SUV הזה להשיג אווירודינמיות מצוינת (0.28 CD) אשר מועילה לצריכת האנרגיה והדלק של דגם זה. מידותיו קומפקטיות – 454 ס"מ לאורך (תוספת של 8.8 ס"מ), 189 ס"מ לרוחב (תוספת של 4.9 ס"מ), 164 ס"מ לגובה (תוספת של 4.2 ס"מ), 274 ס"מ בבסיס הגלגלים (תוספת של 6.5 ס"מ), אך הודות לתכנון חכם מוקסם המרחב בתא הנוסעים והוא גדול יותר מהדור היוצא.

תא הנוסעים מקרין איכות ויוקרה הודות לשימוש בחומרים איכותיים וההקפדה בגימור. את תשומת הלב תופס מיד לוח המחוונים הפנורמי, אשר צף על חלק משמעותי מרוחבו של הדשבורד כולו. במסך זה מוקרנים לא רק נתוני הנהיגה החשובים לתפעול הרכב, אלא גם ממשקי המולטימדיה (i-Connect Advanced) ושאר מערכות הרכב. כדי להעצים את השימושיות, מתחת למסך זה ישנו מסך תפעול נוסף (Virtual i-Toggels) ובו ניתן להגדיר 6 קיצורי דרך לטובת תפעול מהיר וקל של כל אחת ממערכות הרכב בהתאם להעדפות הנהג. חשוב להדגיש כי כל מערכות הרכב מופעלות בעברית מלאה.

פיג'ו 3008 החדשה גם חשמלי וגם היברידי (צילום רונן טופלברג)
פיג'ו 3008 החדשה גם חשמלי וגם היברידי (צילום רונן טופלברג)

מיקומו של המסך הפנורמי, המושב, ההגה והדוושות, מאפשרים לנהג\ת להגיע לתנוחת נהיגה מושלמת, גבוהה ונוחה, גם הודות לתפעול החשמלי של מושב הנהג\ת, עם זיכרונות (בהתאם לרמת האבזור). בסיס גלגלים של 274 ס"מ ותכנון חכם, מאפשרים מרחב מחיה גדול לכל יושבי הרכב, גם במושב האחורי, שם מוצעים גם פתחי מיזוג ושקעי טעינה (USB ו-USB-C). גג ה'פאסטבק' אינו פוגע במרחב הראש ליושבים מאחור, שכן זה משתפל מטה אחרי קו המושבים. מתחתיו ישנו תא מטען גדול ושימושי בנפח 520 ליטר עם פתיחה חשמלית באמצעות הרגל או מתג (ברמת אבזור GT). שם ניתן למצוא גם נקודות עיגון, רצפה כפולה, שקע טעינה 12V, תאורה ועוד.

פיג'ו 3008 החדש יחל את דרכו בישראל בשתי גרסאות הינע – חשמלית מלאה וגרסת בנזין היברידית מתונה. הראשונה, חשמלית מלאה, מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס. יחד הם מספקים טווח נסיעה בין טעינות של 499 ק"מ לפי תקן WLTP וכן 8.8 שניות להאצה מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קוט"ש, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות בלבד.

הגרסה ההיברידית המתונה מצוידת במנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו אשר מפיק 136 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.45 קג"מ ב-17,750 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ ויחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 10.2 שניות, להעפיל למהירות מרבית של 210 קמ"ש ולהציג צריכת דלק משולבת של 5.5-5.6 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור).

תא נוסעים יוקרתי ומאובזר (צילום רונן טופלברג)
תא נוסעים יוקרתי ומאובזר (צילום רונן טופלברג)

שתי גרסאות אלה מציעות גם שלושה מצבי נהיגה לבחירה, אשר משפיעים על תפוקת הכוח, הביצועים, החיסכון באנרגיה ועוד – מצב חסכוני (ECO), מצב רגיל (NORMAL) וספורט (SPORT). כמו כן, ישנם שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה כאשר המעבר בין המצבים מתבצע על ידי מנופים מאחורי ההגה.

פיג'ו 3008 החדש מוצע בישראל בגרסה ההיברידית המתונה בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT.

כבר ברמת ה-ALLURE מוצע אבזור נוחות רב כמו 3 מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני גשם, תאורה ומרחב מסביב לרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ' ועוד.

רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, כוונון רוחב חשמלי לתמיכה הצידית מושבי AGR עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים ו-3 רמות עצמה, חימום ואוורור במושבים בעצמה משתנה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי 19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ' לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד.

פיג'ו 3008 החל מ 187 אלף שח (צילום רונן טופלברג)
פיג'ו 3008 החל מ 187 אלף שח (צילום רונן טופלברג)

פיג'ו 3008 החדש מוצע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק"מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מביניהם.

דני שביט, מנכ"ל לובינסקי: "ההשקה של הדור החדש של פיג'ו 3008 היא צעד חשוב ביותר בהתפתחות מותג פיג'ו, בוודאי שבישראל. בדורו הקודם, ה-3008 היה למוביל הקטגוריה וייצג את קפיצת המדרגה של מותג פיג'ו בישראל. הדור החדש צפוי להעצים את ההתפתחות ועוד בטרם השקנו את הרכב, נצברו מאות הזמנות חדשות"

המחירים:

  • פיג'ו 3008 MHEV ברמת ALLURE המחיר 186990 שח.
  • פיג'ו 3008 MHEV ברמת GT:המחיר 206990 שח.
  • פיג'ו 3008 BEV ברמת GT: המחיר 258990 שח

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן