Skip to content

פיג'ו בוקסר חדש בישראל

הדור החדש של המסחרית הוותיקה מציע לראשונה, תיבת הילוכים אוטומטית המשולבת עם מנוע דיזל עוצמתי, דיפון פנימי מקורי משלב עיצוב מרשים, שלל גרסאות הינע ומבנה, תא נוסעים לנוחות הנהג ותא מטען שתוכנן ליעילות מרבית, יוצע בחמישה סוגי מרכב – בינוני גבוה, ארוך גבוה, סופר ארוך וסופר גבוה, טנדר פתוח עם קבינה כפולה או טנדר פתוח […]
פחות מדקה זמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי משיקה את פיג'ו בוקסר החדש. הרכב המסחרי המבוקש ביותר של פיג'ו. הדור החדש לבוקסר מתעתד להגדיל באופן משמעותי את קהל היעד שלו והדבר ניכר, לראשונה, פיג'ו בוקסר מגיע עם אפשרות בחירה בתיבה אוטומטית ובה 8 הילוכים! בנוסף לכך, הבוקסר יוצע בחמישה סוגי מרכב – בינוני גבוה, ארוך גבוה, סופר ארוך וסופר גבוה, טנדר פתוח עם קבינה כפולה או טנדר פתוח עם קבינה יחידה. היצע המנועים יכלול שתי גרסאות לבחירה. האחת עם 140 כ"ס והשנייה עם 180 כ"ס, כאמור עם תיבה אוטומטית 8 הילוכים או ידנית 6 הילוכים. בנוסף לכל אלה, פיג'ו בוקסר יאפשר התאמה אישית מלאה של חלל ההטענה בהתאם לצורכי בית העסק ואף אפשרות להתאמת מספר המושבים הדרוש ללקוח.

פיג'ו בוקסר החדש (צילום באדיבות היצרן)
פיג'ו בוקסר החדש (צילום באדיבות היצרן)

פיג'ו בוקסר הנו אחד מכלי הרכב המסחריים החשובים בקבוצה ומאז שהושק בישראל בשנת 2008, נמסרו ממנו כ-4,000 יחידות. הדור החדש של הבוקסר מובחן מיד בעיצובו החיצוני אשר התעדכן בחזיתו ובחלקו האחורי, עם יחידות תאורה חדשות ופגושים חדשים שמעניקים לו מראה מודרני. גם תא הנוסעים וסביבת הנהג התעדכנו בהתאם עם תכנון לא רק לשימושיות מרבית הודות לשלל תאי אחסון נגישים וגדולים, אלא כמובן בנוחות השימוש בו, בנוחות הישיבה והנעמת זמן השהיה בו ואפשרויות ההתאמה של ארגז המטען לצרכי הלקוח.

חלל המטען תוכנן בבוקסר מחדש עם ממדים משופרים הודות לשלוש גרסאות המרכב בהן הוא מוצע – בינוני גבוה, ארוך גבוה וכן סופר ארוך וסופר גבוה. פיג'ו בוקסר יגיע כעת גם עם דיפון חדש לתא המטען והנוסעים (בגרסת 180 כ"ס), עם מפתח דלתות רחב וגבוה להקלה על מלאכת הטעינה וגם עם יכולת התאמה אישית של חלל העבודה בהתאם לדרישות הלקוח ובית העסק.

הבוקסר החדש יוצע בחמישה סוגי מרכב (צילום באדיבות היצרן)
הבוקסר החדש יוצע בחמישה סוגי מרכב (צילום באדיבות היצרן)

פיג'ו בוקסר החדש ישווק בישראל עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.2 ליטר אשר יציע שתי רמות הספק – 140 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-38.7 קג"מ וכן 180 כ"ס (3,500 סל"ד) ו-45.9 קג"מ. מנועים אלה מגיעים בשידוך לתיבה ידנית 6 הילוכים או, לראשונה בבוקסר, בשידוך לתיבה אוטומטית 8 הילוכים.

פיג'ו בוקסר החדש יושק בישראל עם אמנת שירות חדשה אשר לא רק תציע לקוחותיו שלל הטבות שירות שיקלו מאוד את כל מהלך השימוש ברכב זה, ובנוסף תציע סטנדרט חדש בענף: במסגרתה תוצע אחריות מורחבת של 5 שנים או 200,000 ק"מ, התחייבות לתאום מועד קרוב לטיפול תקופתי, התחייבות לטיפול ושחרור מהיר של הרכב, אפשרות לרכב חלופי, הסכמי אחזקה במחירים אטרקטיביים ועוד.

מחירים:

  • פיג'ו בוקסר בינוני גבוה: החל מ-270,000 שקל + מע"מ.
  • פיג'ו בוקסר ארוך גבוה: החל מ-280,000 שקל + מע"מ.
  • פיג'ו בוקסר סופר ארוך סופר גבוה: החל מ-325,000 שקל + מע"מ.
  • פיג'ו בוקסר חד קבינה / דאבל קבינה: החל מ 310,000 שקל + מע"מ.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן